jak jsou na tom tyto modely se spotrebou pri cestovnim tempu, pri ostrejsim tempu?? jake je cestovani v singlu a nebo ve dvou? servis, ovladatelnost atd ? diky moc za ohlasy
Naposledy editováno 19.08.2010 01:10:07
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
Pokud ti je blízká suzuki tak do ní jdi. Ká trojkou nic neskazíš, je to super motorka.. fároš se mi třeba líbí víc, ale stejně tak r1, nebo jinýmu kawa.. v tvym případě bude asi nejlepší se na těch motorkách nejdřív někde svézt aby sis udělal přesnější obrázek. Pokud se máš čim zaručit (sv) tak si myslim že se určitě s někym domluvíš a rád ti mášu na pár km půjčí. litry žerou od 6 litrů vejš, podlem mě je střed tak někde kolem 8l, ale dá se jet samozřejmě i za víc. (upřímně kdo ale kouká na to kolik mu to žere? já teda ne )
Tak přeju dobrou volbu
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
Naposledy editováno 19.08.2010 16:53:20
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
vale> jasny no...dostanu se na ohruh obcas, ale ty okresky to je vono. samo ze ostrejsi jizda se taky produkuje
zebyhonda> jinak ty brzdy u gixera...a mas pancire??
rikorr> jak jsi vysokej? ja mam 175cm a prijde me ze faros je o neco vyssi nez sv co mam a tam uz jsem nanapnutejch nohach, obcas na spickach...
corela91>kawu v supersportu nechci, toje nerizena strela :D:D
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
1. relativně pohodlná, má K1 je ještě o dost větší než K3 a je i "cestovnější" oproti K3
2. spotřeba je nečekaně nízká, průměr mám 6.5l na popojížděčky, 7.5l při kravení
3.brzdy na K1 i K3 (radiály) jsou úplně OK, není ani potřeba pancíře.. Stačí sintrované desky a je to naprosto vyhovovující. 6ti pístky K1 i 4pístkové radiály K3 brzdí parádně, jen oproti Yamaze a Hondě je třeba trochu více zabrat.
1000RR je taky OK, jen trochu předražený bez opodstatnění
Z1000 - pěkná, ale není tak divoká, jak vypadá, ten výkon oproti GSXR by mi hodně chyběl, některé ročníky měly problém se vstřikovací lištou, myslím že na to byla i svolávačka, majitelé Z1000 asi řeknou více
Co se týče těch brzd tak to řeknu asi takhle, každej na ně nadává protože se o ně nikdo nestará já jsem třmeny repasoval, vyčistil, dal pancíře a brzdí to jako kráva. Jel jsem na jiný K1 a ta oproti mojí nejela i když pořád jela dost (mám jen g-pack) a hlavně nebrzdila, pokud to každýmu brzdí takhle tak se nedivím že na to nadávaj navíc šestipísty jsou na to náchylný.
tak jako tak teď přes zimu tam mrsknu radialku Brembo a mělo by to bejt naprosto špičkový
jo a jinak motorka mi žere při normálním ježdění asi 7-8 a když jí držím u držky furt nahoře tak i 12
Naposledy editováno 19.08.2010 19:59:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
tony_ul>no na farosi a zedovi se snad brzy projedu, ale s tim gixerem to bude horsi, pac ho zrovna kamos rozsekal...se mu nejak postavilo do svicky a bylo hotovo :D:D to budu muset nekoho splasit no.
vale> jasny no...dostanu se na ohruh obcas, ale ty okresky to je vono. samo ze ostrejsi jizda se taky produkuje
zebyhonda> jinak ty brzdy u gixera...a mas pancire??
rikorr> jak jsi vysokej? ja mam 175cm a prijde me ze faros je o neco vyssi nez sv co mam a tam uz jsem nanapnutejch nohach, obcas na spickach...
corela91>kawu v supersportu nechci, toje nerizena strela :D:D
no fároš je určo nejvýší, nevim proč, ale asi to bude kvůli výfuku pod sedlem, já mám 185 a je to akorát, jde o to jak máš vysoký chcaní taky to není nepodstatná věc
c.j.>Můžu hodit pár zkušeností s GSX-R.
1. relativně pohodlná, má K1 je ještě o dost větší než K3 a je i "cestovnější" oproti K3
2. spotřeba je nečekaně nízká, průměr mám 6.5l na popojížděčky, 7.5l při kravení
1000RR je taky OK, jen trochu předražený bez opodstatnění
Z1000 - pěkná, ale není tak divoká, jak vypadá, ten výkon oproti GSXR by mi hodně chyběl, některé ročníky měly problém se vstřikovací lištou, myslím že na to byla i svolávačka, majitelé Z1000 asi řeknou více
tak bud je gsxr hodne hodne usporny... nebo se u svy strelby asi jeste i dost kochas.. to spis vid? :)
s tim rr ale souhlasim
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
tady taková easy jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
RIKORR>no fároš je určo nejvýší, nevim proč, ale asi to bude kvůli výfuku pod sedlem, já mám 185 a je to akorát, jde o to jak máš vysoký chcaní taky to není nepodstatná věc
no čéče ono taky záleží na nastavení zadku, oproti tý mojí je 1000rr minibike se stejnejma gumama měřím 187cm
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
je zde 35 registrovaných GSX-R 1000 (což už je pěkný vzorek) a mají průměrnou spotřebu 6.2l / 100km
Minimální 5.15l a maximální 8,3l..
Však mrkněte sami..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
jo a ta silnice je široká asi 6 metrů, to je zážitek a ne nějaký dálnice jako sem dáváte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
prillerpips>c.j.> Super jízda! Připadá mi, že jedeš ve skutečnosti o mnoho rychleji než podle tacha!
No do "super" to má hodně daleko Nejsem kolínkář ani žáden střelec, jezdit neumím, používám jen tvrdé cestovní pneu, takže jen na kochačku..
Na youtube je těch videí z GSXR více..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
jinak k ty vejsce farose jak jsem psal. na to mem litru stojim s rovnyma nohama a kdyz jsem koukal ze ten faros je jeste o neco vyssi podle paramatru, tak nevim nevim no, ale tak jak tu nekdo psal, upravit vysku pomoci centralniho tlumice, jinak nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
GRASSEL>no čéče ono taky záleží na nastavení zadku, oproti tý mojí je 1000rr minibike se stejnejma gumama měřím 187cm
myslím sériově, a to ti nevadí to těžiště vysoko nejseš jak na posedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
RIKORR>myslím sériově, a to ti nevadí to těžiště vysoko nejseš jak na posedu
je pravda že se motorka zdá těžší ale holt to tak je no, jenže je to hlavně těma gumama který jezdím 195/65
Je to taková daň za tyhle gumy ale je asi jediná kterou jsem shledal. Tacháč nepřeměřuje, naopak podměřuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs CBR 1000RR vs Z 1000 vs SV 1000S
GRASSEL>je pravda že se motorka zdá těžší ale holt to tak je no, jenže je to hlavně těma gumama který jezdím 195/65
Je to taková daň za tyhle gumy ale je asi jediná kterou jsem shledal. Tacháč nepřeměřuje, naopak podměřuje
nač ty gumy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35974 | Dnes v 07:01 Kubik19 |
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 38 | 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |