1 reakcí na tento příspěvek Hranice výkonu u 600 motoru
ikdyz.. treba takovy ls1 z vette ktery ma v serii 350hp jde jen vyfukem, sanim, casovanim a upravou ridici jednotky dostat k 480-490hp ale tam je to o necem jinym
jezdil sem na 160hp(gix600)a 240hp(600rr) sestistovce ale obe mely turbo
takze limitace 600ccm motoru(nebavim se o serii) odhaduju nekde do tech 300hp aby to aspon tech 20t km pri slusnym zachazeni vydrzelo
1 reakcí na tento příspěvek Hranice výkonu u 600 motoru
Po brutálních úpravách proč ne, ale jak dlouho to motor vydrží je druhá věc.
ty šestky mají okolo 110koní..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hranice výkonu u 600 motoru
Lobo>jen jednotkou je to blbost kor kdyz vidim ten paskvil vedle (okta)
ikdyz.. treba takovy ls1 z vette ktery ma v serii 350hp jde jen vyfukem, sanim, casovanim a upravou ridici jednotky dostat k 480-490hp ale tam je to o necem jinym
jezdil sem na 160hp(gix600)a 240hp(600rr) sestistovce ale obe mely turbo
takze limitace 600ccm motoru(nebavim se o serii) odhaduju nekde do tech 300hp aby to aspon tech 20t km pri slusnym zachazeni vydrzelo
240hp(600rr) ?????
to nezní moc věrododně, hoď popis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hranice výkonu u 600 motoru
Che>240hp(600rr) ?????
to nezní moc věrododně, hoď popis
myslis jako dbc, kovany 10:1, haltech ecu, T3/T4 apod? nema cenu tu rozepisovat seznam kdyz polovine veci stejne nebudou lidi rozumet a me je celkem jedno jestli mi veris nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hranice výkonu u 600 motoru
1 reakcí na tento příspěvek Hranice výkonu u 600 motoru
Na kole potom bývá těch cca10% míň, což už by potom mohlo odpovídat
Che>Lobo> pro začátek by mi stačil plnící tlak a otáčky, při kterejch to ten údajnej výkon má
dbc 2stg, prvni 0,5 a druha 1,1b
otacky pokud vim nikterak limitovany nebyly, detonace nebyly na n98 zadny v celym spektru..
motorka jezdi v holandsku(zakaznik), stejne jako tohle 380whp sp1 na kterym sem se podilel
1 reakcí na tento příspěvek Hranice výkonu u 600 motoru
jinak gix byla docela v pohode, ale kdyz se prehoupla pres 7k rpm kdy se nafouklo turbo tak se prizvedavala i na trojku vzestup moc linearni nebyl ale nic necekatelnyho taky ne, na druhou stranu, tocit jednicku nebo dvojku do cervenyho byl nesmysl. V zatackach s hodne opatrnou rukou bych nevidle problem.
RR na slabej tlak mela 192hp, turbo bylo nafoukly az kolem 9-10t(velkej fen) ale prechod byl tarka nulovej, vicemene diky "nizky" kompresi a chudymu nastaveni smesi v pocatku spoolu takze dobry.
1,1b bylo urceny spis jen pro sprinty (ja bych stim nikde jinde nejel) s agresivni mapou zapalovani i paliva, a proto prechod byl kurevsky neprijemnej, narust vykonu, tedy spise kroutaku byl dost silnej, coz znamena zes jel na 3jku kolem 150kmh dal plnej a zaclo te predbihat zadni kolo a kreslils po silnici
Takze do zatacek nevim nevim..