1 reakcí na tento příspěvek Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
hungadunga>levior> a tebe si vychutnám , ale nevím kde
Já vím kde .... ve snu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
fotoman46>Pár obrázků z Branné 2006 - Pepi Duchan a Dani Zőrnweg
jeden dotaz mimo mísu ,proč už před lety vypadla Branná ze seriálu supermona?
Že by moc náročná a pomalá trať,pamatuju třetí nebo čtvrtý ročník Branné kdy mezi "závoďákama"monama jezdilo i supermoto a úspěšně,nakonec se ještě jel závod vítězů všech kategorií a onen supermotárd se na Branné honil s "panem jezdcem" M.Loichtem na veteránské Yamce
Naposledy editováno 19.08.2010 20:58:33
1 reakcí na tento příspěvek Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek Supermono 2010
bart.john>Jelikoz si to vedeni zavodu nepreje-jinak by tam mona jezdila vesele dal a urcite v hojnem poctu
hmm to jako že mona jsou na Brannou moc moderní stroje? tak to je dost blbý myslím že min. X-ková kategorie je výkonově o kus jinde než mona,ale vedení je holt vedení
1 reakcí na tento příspěvek Supermono 2010
1 reakcí na tento příspěvek Supermono 2010
Moje oblíbený čísla sou zabraný - doufám, že se nikdo nebude zlobit, když si zaberu číslo 3
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermono 2010
Maverick-77>Zdar.
Moje oblíbený čísla sou zabraný - doufám, že se nikdo nebude zlobit, když si zaberu číslo 3
Trojku ma Biaggi vem si 46- tu nikdo nechce
Yamaha má výhodu asi nejvíc tuningových dílů a celkem dost motorů je na inzerátech, když se rozsype úplně. KTM jsou generačně už někde jinde než BIG a spíš o dvě generace... BMW je v serii málo stejně aprilia, - tunit se dá všecko, ale musíš z rance pěkně odsypávat...
Jinak použití vstřikování určitě není problém, naopak určitě tudy půjde víc lidí časem. laditelná jednotka - jako že s ní vystačíš - no když nemáš jinou, tak vystačíš. Sama o sobě moc nepomůže, zvlášť pokud nemáš možnost motorku odbrzdit. Podle oka a ucha je to asi jemon laborování. Přínos celkem nic moc. Ono to vstřikování bez ladění na brzdě asi taky nebude samo o sobě přínos, a měnit hodnoty od oka... pokus - omyl. Ale kdo si hraje, nezlobí. Já mám motor Gilera, kterej není úplně špatnej, ale má malý objem a konstrukčně moderností je tak někde na bigem.. asi 50 koní serie, s otevřeným výfukem a seriovým karburátorem jsem točil na 3 z pěti kvaltů 7400, s přímými mikuni znatelně rychlejší akcelerace a 7700 ot. Co bys musel poladit v palivové mapě, abys dosáhl aspoň tohle... to nevím.
s yamahou jezdí nejlepší Pepa Duchan, dá se s ní občas vyhrát, pokud umíš jezdit jako Pepe nebo jako Indi.
Vyplatí se podívat po něčem hotovém, protože většinou když motorku chceš prodat, obvykle nevyděláš, spíš hodně proděláš...
I Gilera se dá vypiplat: ojnice, píst, nikasil,úprava kliky, mazání, úprava hlavy, vačky, ventily, karburátory, úprava vodní pumpy, výfuk, zapalování ....... a výsledek je nějakých 65-67 koní viz zde třeba, Přitom ještě se dají dát titanové ventily, o 1mm větší, které stojí např. zde lidových 182 CHF, x4 x 18,50 Kč teda 13,5 tisíce, ale asi by se někde daly sehnat levněji. Nechat si udělat tenhle tuning stojí ve firmě cca 200-250 tisíc, u nás by se to dalo zvládnou určitě podstatně levněji, otázka je co je podstatně Píst stojí 725 E, ojnice 560 + další + práce, který musíš zaplatit, nepočítaje čas.
Prostě - některý hotový mona, co jsou na prodej, jsou vlastně velice levný....
Pro začátečníka třeba tohle zde se všema věcma je fakt za babku.
Taky pak jezdit motor vyladěnej na hranu není levný, protožr obvykle spotřebuješ dost dílů, někdy spíš motorů... a práce. Třeba 600SSport je proti tomu vlastně velice výhodné...