paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 09:15 | Nahoru | #31
pesastor> Pozor na ten vysavač !!! RR stále ještě mám A jen proto,že jsem koupil RSV nebudu teď hanit čtyřvál Myslím,že to co u píšeš se hodí spíš na jinej V2 z itálie

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 09:17 | Nahoru | #32
DaliboRR> já to říkám furt, do V2 se musí dospět tak GL, ať ti dělá jenom radost

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #33
Tak to gratuluju! Italka (tak jako ostatně každá motka)má nějaké ty neduhy ale skvěle je vykompenzuje jízdníma vlastnostma (motor,brzdy,zvuk) o těch posledních dvou vlasnostech se může "vysavačům" jen zdát A i když RSVček jezdí dost není to žádná tuctovka.Nejlepší je to opravdu s dobrím laufem ať dáš o sobě pořádně znát. Tak ať dělá jen radost a spoustu "klidných" KM- mám na mysli bez blbců.

Naposledy editováno 15.08.2010 09:55:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #34

DaliboRR>Věřím,že 929RR ne,ale 900RR je i díky 16´přední gumě hodně neklidná.



Právě, že 900RR je klidná jako beránek Nevím proč by to kvůli kola o palec menšího mělo být horší? Právě, že to je úplně naopak, kvůli toho kola se to téměř netřepe Je totiž daleko těžší než u mé 929 a proto je gyroskopický efekt daleko větší, plus velká hmotnost motorky a je z toho úplný kliďas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 10:22 | Nahoru | #35
Danielos> Jde o to,že při rozměru 130/70 16´se nesjíždí rovnoměrně,udělá se tam taková hrana,když se v zatáčce na ní dostanu,řídítka mají tendenci se zavírat.Je to neduh pro který dostala 929rr už 17´ze stodvacítkou.Taky záleží jak jí nakládáš...při nuďárně to nepoznáš,ale trochu jí naložím a mám půlky sevřené. Máš jinou zkušenost a já to respektuji.

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 10:38 | Nahoru | #36
ja na tom jel a nejak me to nenadchlo... ale at slouzi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #37
dr.speeder> by mě zajímalo kde si zjistil že japonci maj horší brzdy spousta japonců má lepší brzdy než tvoje falco nebo RSV to mi věř třeba Hondy nebo Yamahy maj většinou špičkový brzdy.

No a Kawasaki a Suza nebrzděj proto, protože kdo brzdí je pomalej mrdal a to tyhle rakety nepřipouštěj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 10:52 | Nahoru | #38

pesastor>Gratuluju, konečně něco jinýho než vysavač!
Ale nezapomeň si přikoupit ještě jednu a mít na telefonu kamaráda s vozejkem!
Kdo jezdí Italky, ten se pozná podle špinavejch rukou a hojnejch návštěv servisu!
Víš jak se zdravěj dva takovýhle postižený: "Ahoj nemáš šestku imbus? Ne, ale nemáš náhodou osmičku očko?"



to je mi ale legrace. Ještě by to chtělo něco originálně legračního jako že "motorkáři jsou DDO", to jsem ještě neslyšela

Jinak V2 musi být a asi se někde potkáme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:03 | Nahoru | #39
GRASSEL> V letech ve kterejch RSVa začaly tak to BREMBO na nich nemělo na běžných moto konkurenci max tak na R1pičovoe.Dnes už je to někde jinde ale není to dlouho co sem prubl litrovou K8 a brzdy ala "čajovej odvar" Ještě záleží co tam měl za desky ale vzhledem k tomu že to mělo najeto 5500km tak asi origoše. Jinak krutej stroj.

Naposledy editováno 15.08.2010 11:05:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:05 | Nahoru | #40
dr.dainese> Možná jo,přes Těšín jezdíme směr Třinec na chatu.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:08 | Nahoru | #41
Cuba_GSXR> ona RSV je dost taková specifická mě naopak jako jeden z mála dvoubuchů bavila má zajímavá chování, netáhne tak odspoda jako 90° ale zas ve vrchu nechcípne úplně jako většina 90° a to je právě to zajímavý. GSXR co mám teď táhne trochu líp odspoda, ve vrchu se to samozřejmě nedá srovnat ale přesto mě RSV bavila to chování V60° je fakt hodně zajímavý a dokáže tě to nehorázně zblbnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:28 | Nahoru | #42
dr.speeder> právě R1, R6 brzdila ještě líp v dalších letech Hondy od 929 taky GSXR a kawa byly vždycky slabší na brzdy protože jsou špatný pumpy, já tam budu dávat teď radialku brembo a s tou to brzdí nechutně dobrý brzdy má teď K9, K8 mě moc nebere a nemyslím si že by to byl krutej stroj chováním jsou krutější K1 a K5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:28 | Nahoru | #43
DaliboRR> Já jsem mohl dát všude plný a ani náznak třepání. Tedy až jednou na přejezdu 2 plný, ale to mě jen upozornilo a po ubrání se to ihned uklidnilo. Zato na 929 si bez tlumiče musíš vybírat kde kolik plynu můžeš dát. U nás z dědiny do Ostravy je tak hnusný asfalt, že tam nejde přidat plyn ani na šestku aniž by se netřeply řidítka(jen na 929). V tomhle je 900RR úplně svatá se svými desetikilovými koly

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:30 | Nahoru | #44
No nekecej , a že dvouvál přitom nejede...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:31 | Nahoru | #45
Danielos> O.K. máš hold jiný zkušenosti...vím,že nejsem jediný co si na absenci tlumiče řízení na fárošovi stěžují A z Vřesiny na Ostravu to znám...humus cesta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 11:34 | Nahoru | #46

DMC.motobiker>No nekecej , a že dvouvál přitom nejede...


Hele nebuď krutý,jo? Já si RSV nekupoval pro top speed,ale nadešel čas abych přesedlal a RSV byla pro mě letitá výzva.

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 12:08 | Nahoru | #47
teda to jsou věci, to bylo řečí a blekot ,,,, no budu na tebe ještě hodný,,,pač za ty řeči na Ducati by sis jí koupit ani nemohl
tak ať dobře poslouží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 12:26 | Nahoru | #48

DaliboRR>Hele nebuď krutý,jo? Já si RSV nekupoval pro top speed,ale nadešel čas abych přesedlal a RSV byla pro mě letitá výzva.


Jo kdyby jen TOP speed , ale když si vzpomenu jak krutě tahá CBR900RR ze zatáček...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 12:28 | Nahoru | #49

Jaris998>teda to jsou věci, to bylo řečí a blekot ,,,, no budu na tebe ještě hodný,,,pač za ty řeči na Ducati by sis jí koupit ani nemohl
tak ať dobře poslouží


(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 12:33 | Nahoru | #50

DMC.motobiker>Jo kdyby jen TOP speed , ale když si vzpomenu jak krutě tahá CBR900RR ze zatáček...


Na to se právě těším...na to srovnání.Protože jako bijec za čtyřválcea zároveň majitel V2 nebudu zaujatý.A bude to chtít čas než si dovolím s RSV to co s RR.Jen mě snad ta itálie nevypinká...s rejží za ty roky no problemos amigos

Naposledy editováno 15.08.2010 12:34:55

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:06 | Nahoru | #51
pěkná hračka,ale příště pořiď radši SUZUKI

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #52
Grassel=> no abych pravdu rekl tak kdyz srovnam brachovo TLR ta to jede od 7trpm aprilka se zbira uz od 5trpm ale je fakt ze je to laufama kdyz sem mel arrow tak sla od 5 a ted se budi az v 6ti a s origo laufem je to skoro 4hrnek

dalibo rr=> jezdil jsem taky 2-3roky pred rsv 4val yzf takze zaujaty taky nejsem ale pokud de o zabavu a pocit z jizdy je o bambilion kilometru jinde ve prospech V2

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:20 | Nahoru | #53
Milosek.m> Uvidíme.Vím,ře s4r měl po Ducati RSV a hned se vracel zpátky na duknu.Nesedla mu a to se může stát i mě.Ale prostě furt bych měl v hlavě pocit,že jsem něco ještě nevyzkoušel.(V2 60´)

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #54
Kurňa, to sem to sem měl taky napsat jak sem z Pionýra přešel na litrovýho V2, a věru to vám chlapi říkám, už bych se asi na toho pionýra nevrátil, tohle je takový silnější, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:23 | Nahoru | #55
Milosek.m> jojo, to je fakt já to srovnával s GSXR který jede odspodu líp. Když jsem jel na tý tvojí tak měla lepší střed řekl bych než moje RSV co jsem měl. Dodnes mě celkem sere že jsem nezjistil kdo co dělal s motorem a co tam bylo jinak. Letělo jaxfiň oproti jinejm a předtím jezdilo v Itálii okruhy

No já zas musím říct že neurčuju motorku podle počtu válců, je spoust nudnejch motorek který maj dva a spousta který maj 4 válce...........
Ta motorka musí bavit jako celek. Když to vemu tak a tak...............třeba ZX7R byl taková "nudná" ale SRAD ačkoliv stejný rok a stejný obsah byl hrozně zábavnej. Stejně tak GSXR co mám teď, s tím je taky prdel.........někdy až moc.

RSV mě bavilo kvůli tomu odlišnýmu chování ale zábavnější byl možná srad..........těžko říct ale nejde to ani srovnat. Každopádně mě baví i 2V i 4V ale líbí se mi to že litrovej čtyřhrnek táhne odspodu někdy stejně jako 2V a nahoře letí jak kunda. 600 táhne jen ve vrchu a 2V zase obráceně. Když to litrovej 4v táhne furt jak kokot. Ale máš pravdu že některý litry 4V jsou takový nif mof.......

Každopádně srovnávat 2V a 4V je blbost, jde srovnávat jen motorka vs motorka nezávisle na počtu válců. Záleží kdo co hledá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:26 | Nahoru | #56
GRASSEL> tak tak...

podel me zalezi taky na chipu protoze je jich vic druhu..nahodou jsi nekuchal jednotku jakej tam mas?

Naposledy editováno 15.08.2010 13:27:46

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:33 | Nahoru | #57
Milosek.m> CHIP i Laďák jsem tam dával já ARROWA jsem kupoval novýho a koupil jsem chip od Johnyho přičemž jsem zjistil že a-spirit co prodává jako chip není vůbec chip když jsem to ukazoval johnymu
Když jsem jí kupoval tak měla origo, ale bylo znát že lítala na okruhu a měla i otočený řazení.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:39 | Nahoru | #58
Milosek.m> hele ty kecafone, jak to vůbec je?!

Už je malej Milda Malej?!

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:51 | Nahoru | #59
jj jasan už je na svete skoror druhej tejden ale jemnuje se po dedovi Ladislav

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 13:54 | Nahoru | #60
Milosek.m> tak gratukundulace jaxfiň

lepší než kdyby se jmenoval Ladislav po tátovi ne?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist