Prasouš>Nemáš zač, jinak super vlákno o okruhovkách a celkově info kolem nich najdeš v Perňově racing koutku
No super to jsem potřeboval díky, díky
Potíže vypisuju do jiného vlákna, tak stručně, doma není příznivá atmosféra pro motocykly všeobecně, málo času (je prostě něco jinýho jet na víkend nebo i den na okruh nebo se jít na dvě hoďky proletět), no a prachy by byly, ale přeci jen se dají utratit i užitečněji
1 reakcí na tento příspěvek zavodníci patřej na okruh?
1 reakcí na tento příspěvek zavodníci patřej na okruh?
2 reakcí na tento příspěvek zavodníci patřej na okruh?
2 reakcí na tento příspěvek zavodníci patřej na okruh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
PepaR1>Zdravím Vás všechny, taky přidám mé pocity z jízdy na okruhu. Zhruba před 6 lety jsem pořídil R6 a jezdil normálně po silnici. Po dvou letech a několika tragických událostech mojich dvou kamarádů jsem se rozhodl, že na silnici kašlu a zkusím okruh. R6 šla z domu a koupil jsem R1 2000 s tím, že pořídím základní věci. Laminátové kapoty, gumy a toť vše. S partou kamarádů, kteří jezdili už předtím po okruzích jsem začal jezdit taky. Postupem času byly potřeba další a další věci na okruh jako nahříváky, doplňky na motorku atd.. Po roce ježdění na staré R1 jsem jí prodal a koupil R1 2006 v podstatě se vším co je na okruhu potřeba. Koupil jsem i dodávku aby bylo na dvoudenních akcích kde přespat a doprava věcí na okruh byla pohodlnější. Po investování všech mých našetřených peněz do ježdění po okruhu jsem letos zjistil, že máš sice vše co potřebuji, ale nejsou peníze za které bych se jel někam svézt. Nejsem žádný rychlík, ale přesto, jak se začneš zlepšovat, potřebuješ toho víc a víc, jen kdyby to mělý být ty gumy, benzín do moto atd. Mám sice v garáži krásnou vybavenou motorku na okruh, ale nemám za co jezdit. Ježdění na okruh jsem podřídil opravdu vše, změnil jsem stravu, zhubnul 25 Kg, dal do toho všechno co jsem měl. O dovolené chodím po brigádách, ale stejně nějak ty peníze nezbývají. Žádný jiný koníček nemám, platím jen to co musím, nájem, jídlo, naftu do auta. Je to možná tím, že mám špatné zaměstnání, nebo tím, že mě v ježdění na motoroce nikdy nikdo nepodporoval. Je pravda, že po první návštěvě na okruhu tě to skutečně vtáhne, jako to vtáhlo mě, ale né vždycky se to dá dělat dál a dál. Ani už ta parta kamarádů se kterými jsem začínal není taková jaká byla dřív a to je možná taky problém. Po několika návštěvách na okruhu, kdy procitneš z toho krásného pocitu, jak se dobře svezeš a začneš vnímat dění okolo, zjistíš, že zrychlování je o tom aby si jezdil a jezdil a jezdil. Mnoho lidí, kteří jezdí rychle, tak jezdí proto, že na to mají a prostě mají čas a peníze být na okruhu častěji než ty. Je pár vyjímek, kdy jsou dobří jezdci na starších srojích, ale těch je opravdu málo. Možná to co jsem napsal je jen moje zkušenost. Nechci tě nijak od ježdění od okruhu odrazovat, je to skutečně něco jiného než na silnici, ale né vždycky to dopadne tak jak si myslíš.
jo, tak tomu do puntíku rozumím, už mám tuhle zkušenost za sebou z jiné obasti. Momentálně se věc má tak, že by nebyl větší problém to financovat, ale jezdit by musel někdo jinej bo já nemám kdy. No a když si udělám v životě víc prostoru tak zas brzo dojdou chechtáky
Revolt>ahoj, mám dotaz na ty co na okruhu už jezdí. Jaké máte náklady na jednu sezonu? Mohli byste k tomu taky napsat, jestli jezdíte nějakou soutěž nebo jen tak hobby. Okruhové ježdění bude určitě hodně o penězích, tak si chci udělat představu. Díky
Jezdím agentury DA racing a týmový CEC a náklady raději vědět nechci - spíš nechci strašit...
Prostě když nepočítáš zázemí, tak si hoď do kalkulačky: startovné na den ( kolem 3500,-, doprava na okruh, pojištění 200,--, půjčení tranďáku 200,--), největší položka jsou gumy, dejme tomu sada za 5500,-- (Pirreli PRO) ale otázka je za jak dlouho je sjedeš... Když jsi začátečník, tak ti vydrží klidně celou sezonu, ale můžeš je taky slítat za 2 dny... Jídlo nepočítám, páč jíš i doma ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
PepaR1>Zdravím Vás všechny, taky přidám mé pocity z jízdy na okruhu. Zhruba před 6 lety jsem pořídil R6 a jezdil normálně po silnici. Po dvou letech a několika tragických událostech mojich dvou kamarádů jsem se rozhodl, že na silnici kašlu a zkusím okruh. R6 šla z domu a koupil jsem R1 2000 s tím, že pořídím základní věci. Laminátové kapoty, gumy a toť vše. S partou kamarádů, kteří jezdili už předtím po okruzích jsem začal jezdit taky. Postupem času byly potřeba další a další věci na okruh jako nahříváky, doplňky na motorku atd.. Po roce ježdění na staré R1 jsem jí prodal a koupil R1 2006 v podstatě se vším co je na okruhu potřeba. Koupil jsem i dodávku aby bylo na dvoudenních akcích kde přespat a doprava věcí na okruh byla pohodlnější. Po investování všech mých našetřených peněz do ježdění po okruhu jsem letos zjistil, že máš sice vše co potřebuji, ale nejsou peníze za které bych se jel někam svézt. Nejsem žádný rychlík, ale přesto, jak se začneš zlepšovat, potřebuješ toho víc a víc, jen kdyby to mělý být ty gumy, benzín do moto atd. Mám sice v garáži krásnou vybavenou motorku na okruh, ale nemám za co jezdit. Ježdění na okruh jsem podřídil opravdu vše, změnil jsem stravu, zhubnul 25 Kg, dal do toho všechno co jsem měl. O dovolené chodím po brigádách, ale stejně nějak ty peníze nezbývají. Žádný jiný koníček nemám, platím jen to co musím, nájem, jídlo, naftu do auta. Je to možná tím, že mám špatné zaměstnání, nebo tím, že mě v ježdění na motoroce nikdy nikdo nepodporoval. Je pravda, že po první návštěvě na okruhu tě to skutečně vtáhne, jako to vtáhlo mě, ale né vždycky se to dá dělat dál a dál. Ani už ta parta kamarádů se kterými jsem začínal není taková jaká byla dřív a to je možná taky problém. Po několika návštěvách na okruhu, kdy procitneš z toho krásného pocitu, jak se dobře svezeš a začneš vnímat dění okolo, zjistíš, že zrychlování je o tom aby si jezdil a jezdil a jezdil. Mnoho lidí, kteří jezdí rychle, tak jezdí proto, že na to mají a prostě mají čas a peníze být na okruhu častěji než ty. Je pár vyjímek, kdy jsou dobří jezdci na starších srojích, ale těch je opravdu málo. Možná to co jsem napsal je jen moje zkušenost. Nechci tě nijak od ježdění od okruhu odrazovat, je to skutečně něco jiného než na silnici, ale né vždycky to dopadne tak jak si myslíš.
Krásně a jasně napsaný, naprostej souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
nechci to sem psát všechno znova, ale tady si můžeš přečíst, že procházím něčím podobným
www.motorkari.cz/forum-detail/
jenom shrnutí:
kdyby měl někdo chuť jezdit příští rok CEC2 v naháčích, přistupoval by k tomu zodpovědně (odjezdit všechny závody), měl by na sezónu a na případné úpravy moto potřebné finanční kapacity a byl by dostatečně ambiciózní na své časy, tak se rád seznámím !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
hmm, si to radši ani nepočítej .....
třeba www.motorkari.cz/forum-detail/
nebo v-2.cz/
nebo www.eagleracing.cz/sites/techinfo-upravy1-povinne.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
Naposledy editováno 14.08.2010 13:52:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zavodníci patřej na okruh?
Naposledy editováno 14.08.2010 14:01:24