Téma: Reklamace notebooku Alza.cz problém
 
10.8.2010 v 18:17
Dobrý den, před dvěma lety jsem si zakoupil NB značky MSI GX600PX u Alza.cz. Za tu dobu se projevily 2 stejné závady: zaseknutý BIOS (vždy k tomu došlo tak, že se NB vybil a tím se zasekl bios) NB potom nejde zapnout a na nic nereaguje. Tyto 2 reklamace byli vždy uznány. Posílal jsem je na servis (podle alza.cz) do firmy PENTA ve Srakonicích. Nyní se závada projelila potřetí, jenže k mé smůle je servis už jenom v Polsku, proto byl přes Alza.cz NB zaslán do Polska, kde mi na infolince řekli, že závada nebude uznána, že se jedná pouze o bios a proto nemám nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz...Chci se zeptat, jak daný problém řešit, když po každém vybití baterie NB se zasekne BIOS a já bych ho musel neustále zasílat na reklamace do Polska.... Díky moc
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:19 | Nahoru | #1
Mela by to vyresit alza, jelikoz je to koupeny na ceskym trhu kde plati cesky zakony.
Tudiz po 3ti muzes odstoupit od smlouvy a jsi v pravu. Pokud budou delat problemy, vem si pravnika, to obvykle pomuze

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:25 | Nahoru | #2
já byl tuhle v mauntfíldu, nic sem nekupoval ale mezi dveřma mi na odchodu normálně vnutili ntb. že prej je to nějákej sqelej kousek od ajseru. že to prej teď dávaj každýmu. sem myslel že se poseru

Naposledy editováno 10.08.2010 18:26:23

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:29 | Nahoru | #3

Lobo>Mela by to vyresit alza, jelikoz je to koupeny na ceskym trhu kde plati cesky zakony.
Tudiz po 3ti muzes odstoupit od smlouvy a jsi v pravu. Pokud budou delat problemy, vem si pravnika, to obvykle pomuze



asi tak.. jestli ti potreti neuznaji zaruku a nemaji se k tomu, tak bud tam mit znamosti a nebo pravnika.. klasicky pripad, kdy si z tebe vetsi firmy delaji sulina..

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:33 | Nahoru | #4
tak kdyz to vemu logicky... koupil sis NTB a ten nefunguje... 2x si jej reklamoval a uznali to... na potreti tu samou vec neuznaji?? myslim ze to te vubec nemusi zajimat .... napsat na ALZA.CZ jak se veci maji s tim, ze pokud ti nebude vyhoveno, tak to das k soudu... a to si myslim ze bez problemu vyhrajes... tecka

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:37 | Nahoru | #5

Cuba_GSXR>tak kdyz to vemu logicky... koupil sis NTB a ten nefunguje... 2x si jej reklamoval a uznali to... na potreti tu samou vec neuznaji?? myslim ze to te vubec nemusi zajimat .... napsat na ALZA.CZ jak se veci maji s tim, ze pokud ti nebude vyhoveno, tak to das k soudu... a to si myslim ze bez problemu vyhrajes... tecka



taky pravda

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:41 | Nahoru | #6

BurgerKing>já byl tuhle v mauntfíldu, nic sem nekupoval ale mezi dveřma mi na odchodu normálně vnutili ntb. že prej je to nějákej sqelej kousek od ajseru. že to prej teď dávaj každýmu. sem myslel že se poseru



To si snad děláš srandu, né ?!

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:48 | Nahoru | #7
Ja jsem pokazde rikal, ze ten MIMOZEMSTAN se skripnutejma koulema je peknej zkurvysyn.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:50 | Nahoru | #8
no taky mi to přijde divný, ale i když to v Polsku neuznají, budu trvat na odstoupení od smlouvy s tím, že ta závada mi brání v normálním používání notebooku...

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:52 | Nahoru | #9

Stratocaster2>no taky mi to přijde divný, ale i když to v Polsku neuznají, budu trvat na odstoupení od smlouvy s tím, že ta závada mi brání v normálním používání notebooku...



Tohle je zavada neslucujici se s normalnim uzivanim a pricin muze byt nekolik. Kazdopadne je to zavada, ktera musi byt servisem uznana.

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 18:58 | Nahoru | #10
Joraell > no právě že to udělá vždy, když se vybije NB.........tzn. , že poduk to neuzná servis, mám smůlu?

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:04 | Nahoru | #11
Musis na ne tlacit res to i klidne pres alzu. Vim jaka to je zavada, drive jsem opravoval notesy. Muzes jeste zkusit flashnout bios, ale to udelej az potom co nepochodis na reklamaci.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:06 | Nahoru | #12
Tuhle sračku mám taky. Poprvé se seknul hned první den, to ho vyměnili za jinej kus, pak 2x měnili motherboard. Teď už je po záruce a nejde síťovka a kamera. MSI nikdy více.

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:08 | Nahoru | #13
Joraell > no budu, ale nejdřív musím počkat na vyrozumění z Polska. Potom to půjde řešit dál. A co se týče těhle věcí(jako update biosu, vyndávání té malé baterky z NB), nemůžu je provádět někde na cestě, když se mi něco takového stane, potřebuju aby mi NB fungoval jak má ....

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:08 | Nahoru | #14
gnat > souhlas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:09 | Nahoru | #15
gnat> Hh no on je vtip v tom ze papir snese hodne ale ten motherboard se meni tak v 50 % :) Ve zbytku se to nejak udela aby to fungovalo :)

Flash biosu je zalezitost kterou udelas jednou a potom to bud pojede a nebo se to sekne znova. Pokud znova tak je vadna bud pamet a nebo napajeni biosu. A nebo jednoduse jina zrada na desce. Kazdopadne MSI urcite nezatracuju, notebooky jsou to fajn problem je v tom ze kdyz trefis blbej kus tak se to s nim vetsinou uz potahne. Vlastni zkusenost je takova ze je lepsi to nechat opravit a hned prodat.

A dalsi vec, mohl jsi byt na tom jeste hur, treba s HPcekem by jsis teprov uzil

Naposledy editováno 10.08.2010 19:13:50

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:13 | Nahoru | #16
Joraell > jj no uvidíme, doufám, že to dobře dopadne a dostanu zpět peníze, ale nevím proč by to neměli uznat, když ty dvě reklamace byli uznaný (i když v jiným servise)....

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:14 | Nahoru | #17

Stratocaster2>Joraell > jj no uvidíme, doufám, že to dobře dopadne a dostanu zpět peníze, ale nevím proč by to neměli uznat, když ty dvě reklamace byli uznaný (i když v jiným servise)....



Jak uz jsem psal, zkus Alzu, jakozto prodavajici ti to taky musi zaridit.

Jo a jeste jedna rada .-) Priste nakupuj v obchode jako Czc a ne vetesnictvi s prastenym mimozemstanem

Naposledy editováno 10.08.2010 19:15:59

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 19:58 | Nahoru | #18
Vubec neřeš, kde se to reklamuje nebo kam to Alza posílá... reklamuj vždy a pouze tam, kdes to koupil! Nic jinýho tě nezajímá. Maj na to 30 dní...(na každou reklamaci) 3x ta samá závada = odstoupení a vrácení peněz (nebo pokud se nedomluvíte jinak)

Takže nějaký Polsko nebo Ugandu vůbec neřeš a chod stále jen do Alzy a hodně jim tam před všema řvi, to taky hodně pomůže...

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #19
rydlas > ok

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 21:10 | Nahoru | #20
kamaradovi nechteli uznat opravnenou reklmaci... pomohlo pozadat reklamacniho technika at si vezme papir, napise na nej svuj verdikt ze rekl ze reklamaci neuznava, proc ji neuznava a az se pod to osobne podepise a hulkovym napise sve jmeno, pro budouci reseni pomoci COI... reklamace uznana na miste...

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 21:14 | Nahoru | #21
Jen bych doplnil, že jsi uživatel a ani nemusíš nějak moc diskutovat co za poruchu nebo co za příčinu za tím je. Notes prostě nejede a to je tvůj důvod proč reklamuješ ( to by mělo být napsané nejlépe na reklamačním protokolu) a to ať už je příčina jakákoliv. Pro tebe stále stejná závada, prostě nejde.

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 22:15 | Nahoru | #22
Joraell> Já mám HPčko compaq 6720s už přes 2 roky a zátím bez problému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 22:37 | Nahoru | #23
Joraell> S HPčkem jsem si užil. 4x výměna klávesnice, 2x zdroj, 1x HDD. To bylo první a poslední HP u nás ve firmě.

S tím MSI to byl problém celé serie. Když se kousnul, nenaběhnul ani BIOS a nepomohlo vůbec nic. Tu desku opravdu měnili, musel jsem znovu aktivovat operační systém. Ta poslední deska už se nekouše takhle tvrdě, stačí na 20 minut vyndat baterku a pak naběhne. Updatem BIOSu u nového ntb vždy začínám.

Zajímavé je, že v práci točíme laciné ACERy (celkem už to bude cca. 30-50 kusů za tu dobu co tam jsem). Po elektrické stránce jsou v pohodě (1x HDD, 1x podsvětlovací trubice). Mechanicky ale stojej za houby, panty praskaj jak na běžícím pásu. A přitom ACER má hodně špatnou pověst.

Naposledy editováno 10.08.2010 22:40:22

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 23:06 | Nahoru | #24

gnat>Joraell> S HPčkem jsem si užil. 4x výměna klávesnice, 2x zdroj, 1x HDD. To bylo první a poslední HP u nás ve firmě.

S tím MSI to byl problém celé serie. Když se kousnul, nenaběhnul ani BIOS a nepomohlo vůbec nic. Tu desku opravdu měnili, musel jsem znovu aktivovat operační systém. Ta poslední deska už se nekouše takhle tvrdě, stačí na 20 minut vyndat baterku a pak naběhne. Updatem BIOSu u nového ntb vždy začínám.

Zajímavé je, že v práci točíme laciné ACERy (celkem už to bude cca. 30-50 kusů za tu dobu co tam jsem). Po elektrické stránce jsou v pohodě (1x HDD, 1x podsvětlovací trubice). Mechanicky ale stojej za houby, panty praskaj jak na běžícím pásu. A přitom ACER má hodně špatnou pověst.



Acer ma spatnou povest hlavne u hlupaku co tomu hovno rozumej. Acer patril k tem mene castym notebookum co mi skoncili na opravu na stole nejcasteji to bylo s velkym naskokem HP hlavne jeho rada DV6000 a DV9000. Acer byl spise vyjimka dalsi nejporuchovejsi srot asi ASUS ale to byly uz starsi typy. Kdyby tyto 2 znacky na trhu notebooku nebyly tak asi po servisech nemaji ani lidi snad co delat. Nejvetsi for je v tom ze HP se povazuje za neco vice, pritom je to srot a uz ani ty hloupe tiskarny neumej delat poradne.

Naposledy editováno 10.08.2010 23:07:11

Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 23:23 | Nahoru | #25
hm, ja ted reklamuju toshibu.. kvuli barevnym pruhum a vypinani se pri hrani her.
Vratily mi ho opraveny, pry OK - pri privnim spusteni opet ten samy problem. A posleze jeste nova hlaska. Result - pri prvni oprave mi vyhodily HDD s daty (zbytecne..)a novy HDD mel skrytou vadu.

Pocitam tedy spravne ze jeste jednou se neco stane a mam narok na prachy? (1.ty pruhy - neopravene, 2. jejich nove dany HDD)

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

10.8.2010 v 23:36 | Nahoru | #26
počítáš blbě..

Reklamace notebooku Alza.cz problém

11.8.2010 v 08:56 | Nahoru | #27
to znamená, že pokud mi ten notebook opraví, ale reklamaci neuznají, mám pořád od alzy vyžadovat prachy? (protože když jsem to byl opravovat o žádnou opravu jsem je nežádal, ale chtěl jsem okamžitě odstoupit od smlouvy a vrátit peníze)...

Reklamace notebooku Alza.cz problém

11.8.2010 v 09:38 | Nahoru | #28
U těhle věcí je problém, že můžou napsat, že nakonec to byla jinýá závada a člověk, kterej tomu nerozumí nic nepozná snad to vyreklamuješ

(reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém

11.8.2010 v 11:06 | Nahoru | #29

c.j.>počítáš blbě..

aha, už jsem si tedy našel že to je 3x a 4x. Díky za milé a poučné upozornění.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém

11.8.2010 v 11:07 | Nahoru | #30
Myslím,že tady je pár dobrých věcí,který by se ti mohli hodit
Vytrženo z téhle stránky......

Jaké jsou typické argumenty prodávajících při reklamaci?

Nemáte obal od výrobku, tudíž nemůže výrobek reklamovat. Žádný zákonný předpis neukládá povinnost uschovávat obaly od výrobků, žádný zákonný předpis nestanovuje povinnost vrátit reklamovaný výrobek v obalu. Reklamuji výrobek ne obal!

Vada výrobku vznikla již ve výrobě, obraťte se na výrobce. Vůči spotřebiteli v průběhu záruční doby je odpovědný pouze prodejce Kdo je výrobcem a čím je způsobena vada je irelevantní.

Výrobek byl prodáván se slevou, tudíž nemáte na reklamaci nárok. Záruka se nevztahuje pouze na věci rychle se kazící a věci použité, takže na zlevněné věci ano.

Reklamaci vyřizuje pouze náš pan vedoucí a ten tady dnes není. Zákon o ochraně spotřebitele stanovuje povinnost obchodníka mít v provozovně po celou provozní dobu přítomného pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace.

Při výměně vadné a již opotřebované součástky jsme Vám instalovali úplně novou součástku, a proto nám musíte doplatit ... Kč. Prodávající nemá právo na náhradu ani tehdy, došlo-li výměnou k zhodnocení věci.

Uplatněním reklamace se domáháme svých práv a můžeme se jich domoci jen tehdy, pokud reklamaci uplatníme včas, na správném místě a v souladu se stanovenými pravidly.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist