1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Tudiz po 3ti muzes odstoupit od smlouvy a jsi v pravu. Pokud budou delat problemy, vem si pravnika, to obvykle pomuze
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Naposledy editováno 10.08.2010 18:26:23
Lobo>Mela by to vyresit alza, jelikoz je to koupeny na ceskym trhu kde plati cesky zakony.
Tudiz po 3ti muzes odstoupit od smlouvy a jsi v pravu. Pokud budou delat problemy, vem si pravnika, to obvykle pomuze
asi tak.. jestli ti potreti neuznaji zaruku a nemaji se k tomu, tak bud tam mit znamosti a nebo pravnika.. klasicky pripad, kdy si z tebe vetsi firmy delaji sulina..
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Cuba_GSXR>tak kdyz to vemu logicky... koupil sis NTB a ten nefunguje... 2x si jej reklamoval a uznali to... na potreti tu samou vec neuznaji?? myslim ze to te vubec nemusi zajimat .... napsat na ALZA.CZ jak se veci maji s tim, ze pokud ti nebude vyhoveno, tak to das k soudu... a to si myslim ze bez problemu vyhrajes... tecka
taky pravda
BurgerKing>já byl tuhle v mauntfíldu, nic sem nekupoval ale mezi dveřma mi na odchodu normálně vnutili ntb. že prej je to nějákej sqelej kousek od ajseru. že to prej teď dávaj každýmu. sem myslel že se poseru
To si snad děláš srandu, né ?!
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Stratocaster2>no taky mi to přijde divný, ale i když to v Polsku neuznají, budu trvat na odstoupení od smlouvy s tím, že ta závada mi brání v normálním používání notebooku...
Tohle je zavada neslucujici se s normalnim uzivanim a pricin muze byt nekolik. Kazdopadne je to zavada, ktera musi byt servisem uznana.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém
Flash biosu je zalezitost kterou udelas jednou a potom to bud pojede a nebo se to sekne znova. Pokud znova tak je vadna bud pamet a nebo napajeni biosu. A nebo jednoduse jina zrada na desce. Kazdopadne MSI urcite nezatracuju, notebooky jsou to fajn problem je v tom ze kdyz trefis blbej kus tak se to s nim vetsinou uz potahne. Vlastni zkusenost je takova ze je lepsi to nechat opravit a hned prodat.
A dalsi vec, mohl jsi byt na tom jeste hur, treba s HPcekem by jsis teprov uzil
Naposledy editováno 10.08.2010 19:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Stratocaster2>Joraell > jj no uvidíme, doufám, že to dobře dopadne a dostanu zpět peníze, ale nevím proč by to neměli uznat, když ty dvě reklamace byli uznaný (i když v jiným servise)....
Jak uz jsem psal, zkus Alzu, jakozto prodavajici ti to taky musi zaridit.
Jo a jeste jedna rada .-) Priste nakupuj v obchode jako Czc a ne vetesnictvi s prastenym mimozemstanem
Naposledy editováno 10.08.2010 19:15:59
Takže nějaký Polsko nebo Ugandu vůbec neřeš a chod stále jen do Alzy a hodně jim tam před všema řvi, to taky hodně pomůže...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace notebooku Alza.cz problém
S tím MSI to byl problém celé serie. Když se kousnul, nenaběhnul ani BIOS a nepomohlo vůbec nic. Tu desku opravdu měnili, musel jsem znovu aktivovat operační systém. Ta poslední deska už se nekouše takhle tvrdě, stačí na 20 minut vyndat baterku a pak naběhne. Updatem BIOSu u nového ntb vždy začínám.
Zajímavé je, že v práci točíme laciné ACERy (celkem už to bude cca. 30-50 kusů za tu dobu co tam jsem). Po elektrické stránce jsou v pohodě (1x HDD, 1x podsvětlovací trubice). Mechanicky ale stojej za houby, panty praskaj jak na běžícím pásu. A přitom ACER má hodně špatnou pověst.
Naposledy editováno 10.08.2010 22:40:22
gnat>Joraell> S HPčkem jsem si užil. 4x výměna klávesnice, 2x zdroj, 1x HDD. To bylo první a poslední HP u nás ve firmě.
S tím MSI to byl problém celé serie. Když se kousnul, nenaběhnul ani BIOS a nepomohlo vůbec nic. Tu desku opravdu měnili, musel jsem znovu aktivovat operační systém. Ta poslední deska už se nekouše takhle tvrdě, stačí na 20 minut vyndat baterku a pak naběhne. Updatem BIOSu u nového ntb vždy začínám.
Zajímavé je, že v práci točíme laciné ACERy (celkem už to bude cca. 30-50 kusů za tu dobu co tam jsem). Po elektrické stránce jsou v pohodě (1x HDD, 1x podsvětlovací trubice). Mechanicky ale stojej za houby, panty praskaj jak na běžícím pásu. A přitom ACER má hodně špatnou pověst.
Acer ma spatnou povest hlavne u hlupaku co tomu hovno rozumej. Acer patril k tem mene castym notebookum co mi skoncili na opravu na stole nejcasteji to bylo s velkym naskokem HP hlavne jeho rada DV6000 a DV9000. Acer byl spise vyjimka dalsi nejporuchovejsi srot asi ASUS ale to byly uz starsi typy. Kdyby tyto 2 znacky na trhu notebooku nebyly tak asi po servisech nemaji ani lidi snad co delat. Nejvetsi for je v tom ze HP se povazuje za neco vice, pritom je to srot a uz ani ty hloupe tiskarny neumej delat poradne.
Naposledy editováno 10.08.2010 23:07:11
Vratily mi ho opraveny, pry OK - pri privnim spusteni opet ten samy problem. A posleze jeste nova hlaska. Result - pri prvni oprave mi vyhodily HDD s daty (zbytecne..)a novy HDD mel skrytou vadu.
Pocitam tedy spravne ze jeste jednou se neco stane a mam narok na prachy? (1.ty pruhy - neopravene, 2. jejich nove dany HDD)
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace notebooku Alza.cz problém
Vytrženo z téhle stránky......
Jaké jsou typické argumenty prodávajících při reklamaci?
Nemáte obal od výrobku, tudíž nemůže výrobek reklamovat. Žádný zákonný předpis neukládá povinnost uschovávat obaly od výrobků, žádný zákonný předpis nestanovuje povinnost vrátit reklamovaný výrobek v obalu. Reklamuji výrobek ne obal!
Vada výrobku vznikla již ve výrobě, obraťte se na výrobce. Vůči spotřebiteli v průběhu záruční doby je odpovědný pouze prodejce Kdo je výrobcem a čím je způsobena vada je irelevantní.
Výrobek byl prodáván se slevou, tudíž nemáte na reklamaci nárok. Záruka se nevztahuje pouze na věci rychle se kazící a věci použité, takže na zlevněné věci ano.
Reklamaci vyřizuje pouze náš pan vedoucí a ten tady dnes není. Zákon o ochraně spotřebitele stanovuje povinnost obchodníka mít v provozovně po celou provozní dobu přítomného pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace.
Při výměně vadné a již opotřebované součástky jsme Vám instalovali úplně novou součástku, a proto nám musíte doplatit ... Kč. Prodávající nemá právo na náhradu ani tehdy, došlo-li výměnou k zhodnocení věci.
Uplatněním reklamace se domáháme svých práv a můžeme se jich domoci jen tehdy, pokud reklamaci uplatníme včas, na správném místě a v souladu se stanovenými pravidly.