globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vlňí se mi pod prdelou
13.7.2010 v 20:42
zdarec hoši. mám kawu zx9r a když jedu do zatačky nebo prostě mirně nakloněnej tak se mě to vlni,je to o rypák abych pravdu řek,kdo má nějakou radu tak napište.předem díky. ps: ja osobně si myslim že jsou rozeštelovany tlumiče (jak je seřídit) poraďte dík.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

14.7.2010 v 21:07 | Nahoru | #31
duke> ložiska na krku řízení je o.k. obávám se na té kyvce. to se zjistí no.. uvidím.. začnu u toho nejmenšího..uvidím u čeho skončím.

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

14.7.2010 v 21:11 | Nahoru | #32
RodneyXV> vlní,plave..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #33

saly.pce>Mě by spíš zajímala tvá jezdecká pozice...jestli moc na nádrži a nemáš zatížené zadní kolo, tak se kroucení nedivím.



To je blbost, když bude sedět hodně na nádrži tak to nemá nic společnýho s vlněním Nehledě na to že třeba ve wsbk a motogp taky nejezdí všichni jak podle knížky s prdelí úplně vvzádu .

Naposledy editováno 15.07.2010 22:31:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 13:55 | Nahoru | #34

Camča_v>Kdybys jen tušil, jaký "krásný" PMko mi od něj přišlo Třeba se rozčílí i na tebe



přepošlííííííí

jak jedeš rychle? 100? 200? kroutí se ti to jen pod zadkem nebo ti mlátí i řidítka?

podvozek to bude až na jednom z posledních míst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 14:10 | Nahoru | #35

saly.pce>Michaela600> Ty to máš dáno jako reflex...na pravé straně máš plyn a ani si to neuvědomuješ, ale automaticky tě to staví do role, kdy tě hlava chtě něchtě brzíd protože víš že tam plyn je a nechceš riskovat. To má hodně jezdců. Musel bych vidět jak jezdíš, abych ti poradil. Tady se to nedá vysvětlit



Teď nevím přesně na co jsi reagoval, ale mě bys poradit mohl... Me se ta mašina taky začala vlnit i v mírných náklonech nad cca 200km/h a to dřív nedělalo. Jediný o čem vím je že zadní guma už fakt potřebuje vyměnit, je tam tak necelej milimetr. Ale nevím jestli nedělám blbě něco co tady popisuješ...

vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 15:46 | Nahoru | #36
A co uložení kyvny??? U CBR jsem tohle řešil, prostě v zatáčce celkem neudržitelny... Ale pomohlo udělat uložení a vše jo o.k.

1 reakcí na tento příspěvek vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 16:53 | Nahoru | #37
Mě se fazer vlnil, když měl- málo nafoukané gumy, tlumiče na měkko, vyjetou plošku na pneu-došlo k přehoupnutí přes hranu,to byl děs. Jinak pořádný binec by asi taky dělal prasklý rám.
Víc poradit neumím

1 reakcí na tento příspěvek vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 16:56 | Nahoru | #38
Kamos mi onehda kdyz si poridil silnicni dvacu tak mi ji pucil kdyz jsem jel pomalu a moc se nenaklanel takto bylo v poho ale jel jsem po dalnici asin nakejch 120-130 po dalnici do zatacky naklopil jsem jel jsem v levym pruhu a najednou se zacla vlnit jak svine a zacalo me to vynaset ze jsem byl rad ze jsem neskoncil ve svodidlech.Tak to vez do servisu a mel uplne v prdeli ulozeni v zadu jako v prepakovani na tlumic.Kdyz prisel do servisu tak to pres stojanek ten mechanik zvednul a normalne ve vzduchu chyt za kyvku a zahejbal s ni jak do stran tak i nahoru a dolu a rikal ze by se nemela hnout tak to vyskousej a uvidis

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 21:16 | Nahoru | #39
Romčák> jako ja kdyz jedu do zatáčky pod plynem dobry dobry,budto přidám a rozplave se to a nebo kdyz je tam nejaka nerovnost. skontroloval bych tu zadní kyvku jestli není vyglajdaná ale jak ji nekde zvihnout a upevnit abych stím mohl zavinglad :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 21:20 | Nahoru | #40
kov> já si myslim že taková malá prasklina to nemůže dělat..nevim noo.. říkam pomale začnu od těch nejlechčích právě taky musim sezut gumy a obut novy protože po nich je už hovno.mám domluveny prořezany slajky za par korun, pak se uvidí.. snad to dobře dopadne :)

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

15.7.2010 v 21:26 | Nahoru | #41
Dolík....> předek je stoprocentne v pořádku.. já si myslím že to bude na kyvce.. podvozek to bude stopro..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 07:54 | Nahoru | #42
GRASSEL> Jenže na motorce pracuješ tělem i při průjezdu. Když už jdeš zatáčku, je lepší být na nádraži, abys dal váhu na přední kolo a to ti nepodklouzlo, ale při výjezdu bys měl být zase vzadu, protože když dáš full gas, tak musíš mít zatížené zadní kolo, aby ti neustřelilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 07:56 | Nahoru | #43
lordmaso> Jak říkám, musel bych tě vidět naživo jak jezdíš. Samozřejmě gumou to taky může být. Jestli máš vyjetou rovnou plochu na středu gumy a jdeš do nákladu, tak protože není kulatá tak tě to trochu rozhodí a zavlní se...to je normální

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 08:00 | Nahoru | #44
MiřaZX9R> Ty jsi slušný blázen...neber to nějak osobně nebo zle. Ale prořezaný slicky za pár korun...to se chceš zabít? Většinou jsou přeřezané až skoro na plátno a zabaervené černým fixem. nemluvě o tom, že ty gumy strašně kloužou, když je fakt hodně nezahřeješ. A co teprve že když se ti něco stane, na silnici, tak jsi v prdeli, protože to jsou gumy Only for race a pojišťovák by v takovém případě jen zajásal a řekl, že máš smůlu.

Popřemýšlej nad tím.

vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 08:06 | Nahoru | #45
MiřaZX9R-normalne ji nahni na sebe pres stojanek treba nakej kamos at s tim skusi zahejbat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 09:21 | Nahoru | #46
saly.pce> Jasně, já to chápu a je to logický ale nemůže to mít nic společnýho s vlněním motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 09:41 | Nahoru | #47
saly.pce> To je přesně ono, na R1 sem to sjížděl víceméně stejně, někdy i víc na bokách jak na středu... na tej Buse mam fakt v riti střed a boky netknutý, jezdim dost s batohem kterej v naklonech řve jak tur takže se krotim. No nic brzo pujde guma pryč a problém snad zmizí... dík

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 16:39 | Nahoru | #48
GRASSEL> Právě že může Ono ač je rám silný, za určitých okolností to budeš cítit, zvláště u některých starších motorek. Asi takhle, hlavně je to o pocitu, někdy ta motorka nic nedělá, ale přijde ti to tak.

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 16:40 | Nahoru | #49
lordmaso> Tak tím to opravdu bude....vím co to dělalo mě, když jsem to jednou vzal normálně na silnici, kde se udělal ploška a pak na okruhu to chvíli trápilo, než jsem ji zase zaoblil

vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 17:35 | Nahoru | #50
Podívej se na ložisko zadního kola a na zadní vidlici.

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

16.7.2010 v 18:13 | Nahoru | #51
saly.pce> mám to od známího on to i prořezává aříkal jsem mu at to neprořízne moc,abych řek pravdu tak mě nenapadlo že to prořízne až moc jako na platno ale spíš jsem mu řekl skz to že když je to moc prořízlí tak se ta guma začne v těch prořezech krbatět a to je taky bordel.. :/nějak to udělám.zabyt se nechci to nee :)to bych jinak nerešil to plavání v zatáčce :)

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

17.7.2010 v 08:06 | Nahoru | #52

saly.pce>MiřaZX9R> Ty jsi slušný blázen...neber to nějak osobně nebo zle. Ale prořezaný slicky za pár korun...to se chceš zabít? Většinou jsou přeřezané až skoro na plátno a zabaervené černým fixem. nemluvě o tom, že ty gumy strašně kloužou, když je fakt hodně nezahřeješ. A co teprve že když se ti něco stane, na silnici, tak jsi v prdeli, protože to jsou gumy Only for race a pojišťovák by v takovém případě jen zajásal a řekl, že máš smůlu.

Popřemýšlej nad tím.


Ale sim tě, zase to nepřeháněj. Na slickach se najezdily stovky tisíc km a jestli nekdo spadl, tak z 99.9 % to nebylo vinou gumy. Viz muj držkopad...

(reakce na) vlňí se mi pod prdelou

17.7.2010 v 17:11 | Nahoru | #53

saly.pce>MiřaZX9R> Ty jsi slušný blázen...neber to nějak osobně nebo zle. Ale prořezaný slicky za pár korun...to se chceš zabít? Většinou jsou přeřezané až skoro na plátno a zabaervené černým fixem. nemluvě o tom, že ty gumy strašně kloužou, když je fakt hodně nezahřeješ. A co teprve že když se ti něco stane, na silnici, tak jsi v prdeli, protože to jsou gumy Only for race a pojišťovák by v takovém případě jen zajásal a řekl, že máš smůlu.

Popřemýšlej nad tím.



Ježišmarja, to jsou názory..........
To že nějakej pitomec neumí řezat slicky a ty si to viděl nebo někdo kdo si koupí šmejdy neznamená že je každej takovej vůl!!! Mezi slickama jsou rozdíly jako mezi normálníma gumama a zahřejou se některý dřív a některý méně jako všechny gumy. I v testu v motohousu zvítězily KR 108 nad gumama homologovanýma a to s prstem v nose (v provozu samozřejmě).....
A s tím klouzáním je to fakt k smíchu, je vidět že si jezdil asi na kolech od trakaře protože slicky zahřeju během cca 5km naprosto dostatečně a můžu pak tahat jak chci!!!! A ještě jedna vlastnost (mluvím furt o Dunlop KR 108) je u těch gum super, že narozdíl od normálních i když je pošleš studený do zatáčky víc než je zdrávo tak krásně kontrolovatelně klouznou a neutrhnou se jako to maj ve zvyku třeba Pirellky.

A to že vám (který vypouštěj tyhle nesmysly) nejdou zahřát slicky tak to je smutný ale něříkejte takový bludy, pokud chcete vidět zahřátý slicky jako žvejkačku tak se přijeď podívat, nechám tě u šýhnout (jak budou klouzat)

Kdo prostě vyžaduje tempo a jízdu velmi rychlou tak jsou slicky to nejlepší co může bejt!!!!!

Jediný mínus který to má je že se může stát při bouračce že se v tom někdo bude šťourat ale je taky spousta lidí kterým to prošlo v pohodě. Moje rada na to je, odstranit nápis only race use nebo jak to tam je napsaný.....dá se to i odstranit tak že tam po tom nezbydou ani památky.

Naposledy editováno 17.07.2010 17:18:04

vlňí se mi pod prdelou

17.7.2010 v 17:26 | Nahoru | #54
Tady jsou řezaný slicky a nepoznaj to ani policajti když na benzínkách pruděj za co napařit pokuty a zkoumaj i gumy.

[img]

vlňí se mi pod prdelou

17.7.2010 v 22:28 | Nahoru | #55
Dnes už sliky neřeším, ale před dvěmi lety jsem o nich u fazera uvažoval. Co se týče zahřívání, tak jsem si říkal, že je to guma pro závodníky a aby se během závodů úplně neroztavila, tak se musí zahřívat později než guma normální. Taky se asi rychleji sjíždí. Když člověk připočte přezutí, což si sám udělá jen málokdo, tak jsem se na to vybodnul, že mi to ani nestojí za to. Nikdy jsem nebyl brusič stupaček,( a jak to tak vypadá ani už nebudu )takže jsem raději zvolil novou gumu než bych riskoval pro pár ušetřených korun hubu a motorku.

vlňí se mi pod prdelou

2.8.2010 v 21:06 | Nahoru | #56
taky se mi to ve vysoke rychlosti tak nejak vlnilo, tak jsem koukl na lozisko kyvky a bylo v pr....., pak lozisko zadniho kola a bylo v pr...., pak loziska predniho kola a krk rizeni, vsechny lohziska staly za prd. Tak jsem je vsechny povymenoval, vcetne simeringu a ted to jede jak po kolejich.

vlňí se mi pod prdelou

2.8.2010 v 21:12 | Nahoru | #57
kolik meris a vazis? jezis ty mas vrazdu

Naposledy editováno 02.08.2010 21:14:43
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist