paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX-10R 2011
23.6.2010 v 21:32
Vypadá velmi dobře! Ale kde je světlo?...uprostřed pod plexi?



www.autofun.cz/kawasaki-zx-10r-ninja-2011-zelena-vyzva-5123/



edit: název, zařazení téma, add link


Naposledy editováno 23.06.2010 22:07:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 14:02 | Nahoru | #151

Frki>
Ale Bubraku, slib mi jedno, že jestli se toho věku dožiješ, tak že nevytáhneš zase ty svoje slipoplavky...to by bylo pak v alejích teprve nablito



Oukej, vemu trenkoplavky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 14:12 | Nahoru | #152

GRASSEL>No myslím že seš vedle jak ta jedle právě BMW nakoupilo K5-6 gsxr a vůbec se tím netajili. Japonci maj nejlepší techniku a hlavy na světě, ať je to s elektronikou nebo jinou technikou. Tak to prostě je a jak už tady bylo zmíněno, japonská čtyřka si jde ruku v ruce i když každej trošíčku jinak.

Co se týče walkmana a mp3 tak právěže ne zároveň stejně tak je to i s foťákama v mobilech. My tady měli nejlepší blbý VGA a oni už dávno měli mobil tenkej 5mm kterej měl 8mpx. Tak to prostě je. A v žádném případě není BMW napřed. Nebejt japonců tak žádný s1000rr není.



nene

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 14:14 | Nahoru | #153
Bubrak ZX10R> tož rovnou celý padák, pro případ hnědého proužku

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 14:16 | Nahoru | #154

pete1200>nene



jojo

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 14:17 | Nahoru | #155

Frki>Ale gojko, todle není fanclub. Každý má svojí oblíbenou "holku" na kterou nedá dopustit i kdyby seberenomovanější lidi tvrdili, že je to křáp. A to že ji pojezdí? No holt pal to řert, na silnici je mi to jedno. Na trackdays 4 fun asi taky. Řešil bych to jedině kdybych jezdil nějaký šampionát. Takže enjoy svoje BMW, ať slouží



ahoj
no
nevim co je to "gojko" a "rert na silnici"

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 18:49 | Nahoru | #156
To "džípíčko" v karbonech na fotkách vypadá slušně
...ale to do ulice určitě nepůjde. Tak aspoň nějakej levnější derivát, někdo to těm němcům s BMW S1000RR musí vrátit a vymyslet "pomstu"..

Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 21:28 | Nahoru | #157
jj je to pecka. ale tak tvar kapot bude stejny ne? v tech karbonech je to pro WSBK.
o dalsich vecech nemluvim .

skoda ze japonci nedelaji treba nejaky dalsi verze.
ZX-10RS (treba s ohlinsem a brembo) neco jako Ducati 1198 - S,R,

ta podobnost s prednim nafukem u BMW a Aprilkou je dost vyrazna.



Naposledy editováno 08.07.2010 21:29:13

Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 21:38 | Nahoru | #158
BMW a Aprilka maj spis podobnost nafuku s vubec prvnim nafukem co mela Kawa u ZZR1100 tim ze ho maj.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 22:07 | Nahoru | #159

Perňa_81>To "džípíčko" v karbonech na fotkách vypadá slušně
...ale to do ulice určitě nepůjde. Tak aspoň nějakej levnější derivát, někdo to těm němcům s BMW S1000RR musí vrátit a vymyslet "pomstu"..


Jj, má to až moc drahých dílů...

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 10:43 | Nahoru | #160
BMW napřed určitě není.. klidně by mohly udělat seriovku s 230koni neni problem a ještě by to možna bylo levnějši jak to bavo. Grassel ma pravdu.. BMW muselo akorat vystartovat s nějakou peckou a tou je okopirovana k5.. dalši ročniky tak slavny nebudou.. ale aspon to přilije trochu oleje do ohně už to byla trochu nuda.. nic extra revolučniho

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 10:47 | Nahoru | #161

Ghost.33>BMW napřed určitě není.. klidně by mohly udělat seriovku s 230koni neni problem a ještě by to možna bylo levnějši jak to bavo. Grassel ma pravdu.. BMW muselo akorat vystartovat s nějakou peckou a tou je okopirovana k5.. dalši ročniky tak slavny nebudou.. ale aspon to přilije trochu oleje do ohně už to byla trochu nuda.. nic extra revolučniho



ja myslim ze z hlediska motoru je knowhow u bmw slusne. inspirace podvozkem fungujici moto (k5) je celkem rozumnej tah kdyz takovou moto staveli u bmw prvne...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 10:57 | Nahoru | #162
jestli se inspirovaly u k5 podvozkem tak to bude brzo svolavačka na ram .. prdel.. Vi někdo proč ma vlastně takovy vykon? vyšši otačky ? nebo čim toho dosahly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 13:05 | Nahoru | #163

Ghost.33>BMW napřed určitě není.. klidně by mohly udělat seriovku s 230koni neni problem a ještě by to možna bylo levnějši jak to bavo. Grassel ma pravdu.. BMW muselo akorat vystartovat s nějakou peckou a tou je okopirovana k5.. dalši ročniky tak slavny nebudou.. ale aspon to přilije trochu oleje do ohně už to byla trochu nuda.. nic extra revolučniho



S tím nesouhlasím.. Piplali se s tím dlouho, až vylezlo, co vylezlo. Zase bych to s těma 230PS nepřeháněl, to není tak úplně jednoduchý a hlavně ta motorka musí bejt jako celek sladěná, aby nehorázej výkon nějak dokázala využít a "bezpečně" podat na silnici.

Co se týká silnice, myslím, že je úplně jedno, jestli mám BMW nebo za třetinu R1 07, či cokoliv jinýho litrovýho nad 2004!
Já to beru z hlediska konkurenceschopnosti na dráze a nutností investic do dílů, aby se bajk přiblížil sériovýmu S1000RR. To je letos neodiskutovatelný fakt! BMW v sérii letí perfektně, ostatní si musej pomoci laděním...
Proto píšu, že mám radost, když se tomu Japonci hodlaj postavit a povede se jim vyrovnat náskok BMW, k tomu za přijatelnější peníze. A tahle Kawa vypadá dobře, tak snad se i ostatní pochlapí

BMW letos způsobilo mánii podobně jako kdysi K5 ...každej to chtěl mít! Na ostatní se "plivalo", ikdyž zase až tak "pozadu" nebyli. Mně tedy pořád třeba víc vyhovuje R1 2004 než K5 a na okruhu s ní zajedu rychleji..
Taky jsem zvědavý na V2, výrobci budou muset taky přitvrdit, aby jim 4V "neulítly".. KTM, Ducati, Kawa, Honda - no letošní produkční superbiky by mohly bejt zajímavý.

(já chci Kawu s 200PS v karbonech - ani bych je nelakoval.. Aby se mnou kamarádil sám NoFear a jiní "zelenáči" )

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 13:29 | Nahoru | #164

Perňa_81>
(já chci Kawu s 200PS v karbonech - ani bych je nelakoval.. Aby se mnou kamarádil sám NoFear a jiní "zelenáči" )



Nevim cece jestli by to stacilo


Naposledy editováno 09.07.2010 13:29:16

Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 15:46 | Nahoru | #165
šrot...

Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 16:28 | Nahoru | #166
Suzuki pýčo

Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 16:31 | Nahoru | #167
Suzuki cipe

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 19:29 | Nahoru | #168
suzuki je ted tuctovka jak prase... i honda je vzacnějši

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 22:16 | Nahoru | #169

Ghost.33>suzuki je ted tuctovka jak prase... i honda je vzacnějši



covece s timhle musim souhlasit i ja

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

9.7.2010 v 23:18 | Nahoru | #170

Ghost.33>suzuki je ted tuctovka jak prase... i honda je vzacnějši



protože už se spousta motorkářů naučilo jezdit tak postoupilo na silnější

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 14:05 | Nahoru | #171
A proč je tuctovka? Protože ji lidi chtěj. A proč ji lidi chtěj? Protože je nejlepší

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 18:46 | Nahoru | #172

Tom_Riddle>A proč je tuctovka? Protože ji lidi chtěj. A proč ji lidi chtěj? Protože je nejlepší

A proc je nejlepsi? Protoze ji mame v garazi.

Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 20:04 | Nahoru | #173
honda je honda

Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 20:09 | Nahoru | #174
běšte se suzukou di řiti život bez vadnych regulatoru si neumim představit

Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 20:14 | Nahoru | #175
Suzuki

Kawasaki ZX-10R 2011

10.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #176
jenom jak jste se tu bavili o tom designu motocyklů, mě je docela líto, že GSXR se vzdal té dvojice kulatých světel. já vím, že je tomu už nějaký pátek, ale ty 2 kulatý světla tu motorku dělali takovou agresivní. vždyť to ke GSXR patří už od počátku a až do roku 2000 to vždycky dokázali zakomponovat do designu, tak aby to přesto vypadalo moderně

Kawasaki ZX-10R 2011

17.7.2010 v 09:48 | Nahoru | #177
co to ma vzadu za brzdu? zeby radialne upevnena? zeby dualni brzdy s ABS?

Naposledy editováno 17.07.2010 09:49:38

Kawasaki ZX-10R 2011

17.7.2010 v 10:57 | Nahoru | #178
k čemu v zadu abs?

Kawasaki ZX-10R 2011

17.7.2010 v 11:28 | Nahoru | #179
no kdyz budes zvyklej si hodit zadni kolo smykem ven ze stopy pred zatackou,aby jsi mel vetsi radius na projeti zatacky,tak asi k nicemu,ikdyz by se to dalo postelovat

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

30.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #180
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist