1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Ochuzovač funguje jednoduše, jen na chvilku nutnou pro nastartování otevřeš "díru" přímo do sání. Krátkodobě se ochudí směs a moto chytí.
Jednoduše tam místo ucpávky připojíš kus hadice se šoupátkovým ventilem (je podobný jako ventil sytiče). Tím v případě potřeby otevřeš přívod vzduchu. Přívod vzduchu může být přímo z okolí, ale lépe je to natáhnout další hadičkou z aiboxu, kvůli filtrování.
Sháním momentálně vhodný ventil, chce to poštrachat na netu. Může to být v podstatě jakýkoliv ventil, aby se jedním tahem naplno otvíral a držel případně sám otevřený.
DRZ je dobrá moto, určitě s ní nešlápneš vedle. Generačně je mladší než TTR. Pohodlí el. startů, nemá chybu. Ve šprcu, kde se třeba ani pořádně našlapovat nedá, jen ťukneš o starter a už jedeš dál.
TTR má díky obsahu větší krouticí moment. Ocením to hlavně když už jsem řádně vyvadlej a sotva se držím řidítek. Zavěsím se pak jen za pravý zápěstí, moto zahuhlá a dlabe se výjezdem nahoru i s tím neštastníkem v sedle:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
no a pokud se ti podari udelat ten ochuzovac - dej prosim vedet, vykutil bych si ho pak rad tez, jen to dost dobre nechapu protoze jsem to jeste nerozdelaval a v prubehu sezony stejne nemam cas rozebirat motorku (i kdyz u tt skoro o rozebirani nemuze byt rec :)
tak diky moc...
Tak to už není ostré enduro,ale odlehčená verze "S" - ka. :(
Rozdíl v reakci na plyn je opravdu moc znát.Alespoň tomu nechali plastovou nádrž...
tohle nechapu ? vysvetlit :D
Co chceš vysvětlovat?Není nad jednoduchost...Nejsem žádnej střelec,spíš kochal a jsem spokojenej,startér,teď dlouhý vidle z Rka,trochu těžší,ale jinak gut,žádný motohodiny,když jí odstavím na dýl,přijdu,vrknu a jedu,dělám jen gumy,mažu řetěz a občas vyperu filtr...chápu,že závodit se s tím nedá,na trati už vůbec,ale v lese drží krok i s lehkejma holkama...mám co jsem chtěl a jsem spokojen.
1 reakcí na tento příspěvek Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Převod ani sedlo bych neměnil a jezdil bych na Mitas 09, nebo Conti TKC 80. Rád si zajezdím po lese a tak, ale nejsem žádnej závodník. Spíš mi jde o to, něco projet, než rvát pořád plnej. Viděl bych to tak 50/50 silnice/terén. Ale jak jsem se tady dočetl, s original převodem to do terénu moc není. Opravdu se to nedá? Převod bych nechal právě pro tu univerzálnost silnice vs. terén. Jak jsem psal chtěl bych něco víc do terénu, než byla DR 650 R (1992 - byla taková neohrabaná), ale zase aby měla aspoň trochu podobný vlastnosti na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
3 reakcí na tento příspěvek Drz 400
Díkec za radu
Mám DR Z 400E startér+kick, jede celkem z ostra a až na to že mne čeká výměna oleje, filtru, řetězovky a repase zadní kyvky je to zatím držák...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Já jezdil EF 5 a EF 6 cenově supr a na výdrž po danlopách jsou v pohodě....Teď už jezdím jen Danlopy...