Téma: internetový shop - provoz
 
1.7.2010 v 13:16
Ahoj,
má někdo zkušenost s provozem z internetovýho E-shopu ? . Co k tomu potřebuji ? ŽL - za ucelem koupe a prodej - domena? nebo staci nejakej webgarden ?

dik za info - opravdu me zajimaji zkusenosti z praxe.

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

1.7.2010 v 13:29 | Nahoru | #1
Pokud nepřijdeš s něčim novym nebo něčim, čeho je v ČR hodně málo tak nemáš moc šancí. Trh s e-shopy je v ČR přesycen.

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 13:32 | Nahoru | #2
šmudla> hlavně to chce vědět jak informace najít
tu

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

1.7.2010 v 13:50 | Nahoru | #3
karf: No a co ty? Jak jsi dopadl nakonec?

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 14:08 | Nahoru | #4
domena+hosting+opensource+trochu skillu = 500-1000kc/rok

(reakce na) internetový shop - provoz

1.7.2010 v 16:06 | Nahoru | #5
Carlos.> vykašlal jsem se na to resp mladá do toho neměla chuť tak jsem zůstal u svýho

Naposledy editováno 01.07.2010 16:06:54

(reakce na) internetový shop - provoz

1.7.2010 v 16:12 | Nahoru | #6

Carlos.>Pokud nepřijdeš s něčim novym nebo něčim, čeho je v ČR hodně málo tak nemáš moc šancí. Trh s e-shopy je v ČR přesycen.



musim te opravit... nema zadnou sanci

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 17:35 | Nahoru | #7
www.vsezdarma.cz

Mám takový tuchy že třeba s touhle domenou a zbožím v ní prorazí hned a nezastaví se

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 18:04 | Nahoru | #8
zdař, předně

ANO, potřebuješ ŽL, stačí takový, jaký píšeš, v principu je dneska lepší si nechat vystavit ŽL na víc činností, ať nelítáš tam/zpět

další oprávnění nepotřebuješ, co je důležité, platit budeš za

1) hosting
2) doménu
3) shop -
pokud nejsi programátor je dobrý za to někomu pár frfliků vrazit,
pokud tomu vůbec nerozumíš, tak vem na vědomí, že shop za 20 může být lepší než shop za 5, ale i obráceně

Kritéria úspěchu shopu jsou dvojí - jednak použitelnost pro vyhledávače = SEO a použitelnost pro člověka. Tzn. jednak tě musí jít najít, jednak se nesmí uživatel odprásknout ze stresu, že nemá kam kliknout na "objednat". Alfa omega, jak tohle není, tak tě to neuživí.

SEO je komplikovanější a tedy jen ve zkratce. Aby k tobě někdo přišel, musí tě najít - to může v zásadě dvěma způsoby -

1) z vyhledávačů z vyhledávání (na seznamu zadám "kolo" a něco mi to vyjede)
2) z vyhledávačů z placených odkazů - platíš seznamu, googlu abys byl buď zobrazen vedle výsledků vyhledávání NEBO uplně nahoře

tomu prvnímu můžeš pomoci zdarma, resp. právě pomocí SEO (které můžeš praktikovat sám), tomu druhému pomůžeš penězi

SEO je především pakárna a přirovnal bych to k jízdě na kole - pojede, dokud budeš šplapat, možná nějakou dobu setrvačností vydrží, ale půjde to dolů.

Obecně je ale pro amatéry SEO spíše otázkou štěstí, páč dneska se kolem toho točí opravdu mnoho věcí - od analýzy=>vhodně zvolených klíčových slov, přes sémanticky správně koncipovaný web (jak pro roboty, tak pro lidi!), správně sestavené texty (někdy taky copywritting)

pak musíš mít zvládnutou správnou argumentaci - tady zařve drtivá většina amatérů a jak už jsem psal - eshop musí mít zvládnutý proces objednávky

no ... tak toliko jenom tak útržky, co mám teď v hlavě

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 18:06 | Nahoru | #9
doplním ještě, že mít elegantní profi design zákazníky taky neodradí (jakkoli v seznamu priorit je design v podstatě až na samotném konci - před dohledatelností a použitelností)

naopak shitovní design leccos posere ...

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 18:13 | Nahoru | #10
Tak a snad poslední věc - k samotnýmu podnikání okolo eshopu - těžko říci, jakou můžeš mít úspěšnost - hodně záleží na produktu

Hodně lidí prostě začne a pokud jsou v jádru dobří obchodníci, pofrčí jim to. Rozhodně nestačí nadšení, entuziasmus, nestačí ani dobrá cena !! jakkoliv ta na netu hraje obrovskou roli.

Můžeš jít do věci, kterou prodává víc lidí, ale přineseš nový model a třeba to pofrčí. Jít třeba do internetového autobazaru je dle mého totál ztráta času.

Tímto k motivaci a zda do toho jít či nejít.

Pokud se do toho rozhodneš jít, určitě mrknout na úspěšnou konkurenci. Myslet na to, že ta konkurence má obrovskou sílu peněz a zkušeností. Tvoje aktivita na začátku bude tutově muset být jištěná nějakou lokální činností (kamenným kšeftem?).

Mno a nakonec logistika - zjistit si u účetního, co všechno musíš dávat k tvému zboží. Specificky funguje možnost vrácení zboží do X dnů bez udání důvodu. .. .tak a už končím

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

1.7.2010 v 18:31 | Nahoru | #11
Pro mě jsou v eshopu naprosto jasná kritéria:
- FOTKY (né žádný náhledy 3x4cm, ale rozkliknutelnej náhled na kvalitní fotku reálného zboží aspoň 10x 15cm
- POPIS (né žádný tisíckrát opsaný popis na jeden řádek, ale opravdu reálný popis
- SKLAD (nesnáším položky typu - na objednání 3-21 dní... když nevim, kdy to bude, tak to nenabízím
- CENA (vždy s DPH, přiměřené poštovné a balné a víc variant doručení (pošta, PPL, osobní vyzvednutí aspoň na dvou místech v ČR)
- AKTUALIZACE a DESIGN (nekupuj balíkový řešení, který využiješ z 5%...
- REAKCE na dotaz do 12hodin - nesnášim, když na mě mrdaj a neodpovídají na dotazy ke zboží

Češi jsou nároční, ale vděční kupující...

- A prodávej fakt kvalitu - nic ti neudělá větší reklamu než sami nakupující...

Good luck!

internetový shop - provoz

1.7.2010 v 18:53 | Nahoru | #12
+ jeste pocitej ze 80% zbozi pujde na dobirku, lidi neradi platej predem..
+ dost lidi uvita nakup bez registrace (ikdyz pro tebe horsi tracovani)

(reakce na) internetový shop - provoz

1.7.2010 v 19:13 | Nahoru | #13

rydlas>Pro mě jsou v eshopu naprosto jasná kritéria:
- FOTKY (né žádný náhledy 3x4cm, ale rozkliknutelnej náhled na kvalitní fotku reálného zboží aspoň 10x 15cm
- POPIS (né žádný tisíckrát opsaný popis na jeden řádek, ale opravdu reálný popis
- SKLAD (nesnáším položky typu - na objednání 3-21 dní... když nevim, kdy to bude, tak to nenabízím
- CENA (vždy s DPH, přiměřené poštovné a balné a víc variant doručení (pošta, PPL, osobní vyzvednutí aspoň na dvou místech v ČR)
- AKTUALIZACE a DESIGN (nekupuj balíkový řešení, který využiješ z 5%...
- REAKCE na dotaz do 12hodin - nesnášim, když na mě mrdaj a neodpovídají na dotazy ke zboží

Češi jsou nároční, ale vděční kupující...

- A prodávej fakt kvalitu - nic ti neudělá větší reklamu než sami nakupující...

Good luck!



souhlas, originální obsah a maximální možnost "ošahat" si zboží. Todle je průšvih - máme klienta, který na web naleje 13tisíc položek, ale popis buď nemá, nebo okopčí, obrázky chybí, atd atd ...

marně mu říkáme ať se soustředí na kvalitu a ne na kvatnitu, atd atd ...

Lobo>+ jeste pocitej ze 80% zbozi pujde na dobirku, lidi neradi platej predem..
+ dost lidi uvita nakup bez registrace (ikdyz pro tebe horsi tracovani)



ad registrace - je to prašť-uhoď, spíše někdy ztrácí možnost follow-upu, after-sale nabídek ... prostě ho dodatečně masírovat

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

1.7.2010 v 20:42 | Nahoru | #14
jacobo> přesně tak... když u tebe nakoupim, tak chci automatickou slevu i třeba jen blbý 3% na další nákup, hned mě to motivuje se k tobě znovu podívat a říct to ostatním... celkem slušný (ale někdy dvousečný) je minifórum pod každou položkou... když to bude fakt kvalitní, tak ti to tam lidi rádi pochválej (naopak samozřejmě taky) Je to další kriterium, který mě láká k nákupu...

Nejpříšernější jsou eshopy úplně bez fotek či popisu.. to prostě nekoupim nikdy...

eshop je prostě megazajíc v pytli, tak to ber v potaz...

Naposledy editováno 01.07.2010 20:42:32

(reakce na) internetový shop - provoz

1.7.2010 v 23:43 | Nahoru | #15

rydlas>jacobo> přesně tak... když u tebe nakoupim, tak chci automatickou slevu i třeba jen blbý 3% na další nákup, hned mě to motivuje se k tobě znovu podívat a říct to ostatním... celkem slušný (ale někdy dvousečný) je minifórum pod každou položkou... když to bude fakt kvalitní, tak ti to tam lidi rádi pochválej (naopak samozřejmě taky) Je to další kriterium, který mě láká k nákupu...

Nejpříšernější jsou eshopy úplně bez fotek či popisu.. to prostě nekoupim nikdy...

eshop je prostě megazajíc v pytli, tak to ber v potaz...



Hele slevy - se slevama je to tezky. Pac obchodnici z tohodle musi rust do vejsky. Dneska chce kazdy slevu, ale ceny na netu jsou tak vysponovany, ze to fakt neuveritelne drti vsechno a vsechny a ono ...

Ani nevim, proc to tady rozebiram, snad jen kvuli tomu, ze bych se vzdycky snazil najit zpusob jak prodat vic za stejnou cenu, nez stejne mnozstvi za nizsi cenu.

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

2.7.2010 v 00:31 | Nahoru | #16
Díky pánové za dotaz - koncový zákazník není klasický spotřebitel -bude to spíš právní skupinu , společenství, družzstva, a pod.

Takovej e-shop s instalatérským zbožím a nástroji, vodoměry , jak bytové ,domovní s readem, tak s dálkovým přenosem dat, těsnění a vše co k tomu potřebuješ...je toho hodně,,!
Myslím si že ceny budu mít bezkonkurenční - tak ted pouze to web. rozhraní.
koukal jsem na webgarden - zde a tam uz je e-shop hotovej a vypadá to moc pěkně a vystaví se i objednávka . Má z tím někdo zkušenost ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) internetový shop - provoz

2.7.2010 v 10:53 | Nahoru | #17

šmudla>Díky pánové za dotaz - koncový zákazník není klasický spotřebitel -bude to spíš právní skupinu , společenství, družzstva, a pod.

Takovej e-shop s instalatérským zbožím a nástroji, vodoměry , jak bytové ,domovní s readem, tak s dálkovým přenosem dat, těsnění a vše co k tomu potřebuješ...je toho hodně,,!
Myslím si že ceny budu mít bezkonkurenční - tak ted pouze to web. rozhraní.
koukal jsem na webgarden - zde a tam uz je e-shop hotovej a vypadá to moc pěkně a vystaví se i objednávka . Má z tím někdo zkušenost ?



jestli chces, aby ti byznys fungoval, tak tohle reseni nedoporucuju - neni apriori technicky spatny, ale nastroj neni vsechno

Kdyz uz, jsou na netu (a ja ted nemam po ruce odkaz) eshopy, ktere si pronajmes - tusim shopcentrik / fastcentrik nebo tak nejak se tomu nadavalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) internetový shop - provoz

2.7.2010 v 10:56 | Nahoru | #18
jacobo> a cenove to vychazi jak , ten pronajem ?

(reakce na) internetový shop - provoz

2.7.2010 v 12:38 | Nahoru | #19

šmudla>jacobo> a cenove to vychazi jak , ten pronajem ?



http://www.shopcentrik.cz/ceny-reseni/e-shop-ceny-reseni.aspx

http://www.fastcentrik.cz/cena-obchodu-a-sluzeb/cena-internetoveho-obchodu-a-volitelnych-sluzeb.aspx

Kazdopadne nejjednodussi bych videl jim napsat. A urcite (bez ohledu na vybrane reseni) bych si nekde sehnal k ruce nekoho, kdo na me bude mit cas (at uz z lasky nebo za penize) a rekne mi co a jak.

obecne, pokud to budes resit treba necim zakazkovym - chtej jednoduchost, jak pro sebe, tak pro zakaznika - tzn. prehledny, jednduchy, nepreplacany

nemas prachy na system, ktery zvladne i logistiku atd, neva, hlavne at mas moznost zverejnit treba aktualni nabidky apod. Aby te to neomezovalo v obchodnich napadech. Klidne to mej tak, ze k tomu budes potrebovat studentika, ktery obcas neco nasazi v html - neva, takovi jsou nahraditelni a stoji do 100kc/hod

ale nesmi to byt o tom, ze budes potrebovat cloveka, ktery to furt bude ohybat a dodelavat - ve finale stejne zaplatis vic nez za hotovku

vyhoda shop/fastcentriku je dle mého v tom, že oni když něco udělají pro jednoho klienta, nabízí to hned ostatním - netlačí na cenu, prodají to hodněkrát - nevýhodu bych viděl, že dle mého nepůjdou do individuálních věcí (ve srovnání s hromadným prodejem je to nezajímavé)

výhoda zakázkovýho řešení je, že bude pro tebe, jak si řekneš (to ale stejně na začátku přesně nevíš a leccos ti vyplyne z praxe ...), nevýhoda je jednoznačně cena ...

Ideální stav je ten, když si dopředu řekneš, že určitý procento obratu budeš dávat do řešení, a počítej XX% že bys měl dávat do marketingu nebo alespoň do PPC - sklik, adwords, řekl bych PPC na facebooku (ten je nejlepším PPC vůbec), ale produkty, co jsi zmiňoval jsou na fcb pase ...

edit: odkazy

Naposledy editováno 02.07.2010 12:39:19

internetový shop - provoz

2.7.2010 v 12:46 | Nahoru | #20
diky moc jsou to cene informace -

1 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

2.7.2010 v 13:17 | Nahoru | #21
smudlo a zkousel si nejaky jiny prodejni kanaly nez eshop?
mam namysli treba aukro, sbazar apod?

internetový shop - provoz

2.7.2010 v 13:36 | Nahoru | #22
pro mě je důležitá cena a to kde má shop adresu, protože si rád zboží vyzvednu osobně, abych nemusel platit poštovný. ale to je u e-shopů takový český fenomén, aspoň to teď říkali v televizi. jinak je dobrý mít nějaký zboží na skladě a mít krátký dodací lhůty, protože prodávat něco nemít to a ani nevědět kde to sehnat, umí každej vůl

(reakce na) internetový shop - provoz

2.7.2010 v 23:04 | Nahoru | #23

Lobo>smudlo a zkousel si nejaky jiny prodejni kanaly nez eshop?
mam namysli treba aukro, sbazar apod?



hele osobne si nemyslim, ze timto zpusobem ma sanci prodavat firmam, ale spise jednotlivcum - navic aukro treba u me je spise bazar a nebo synonymum pro kseftare - nic ve zlym - na tomhle _dle meho_ nejde vybudovat dlouhodoby perspektivni byznys

markus>pro mě je důležitá cena a to kde má shop adresu, protože si rád zboží vyzvednu osobně, abych nemusel platit poštovný. ale to je u e-shopů takový český fenomén, aspoň to teď říkali v televizi. jinak je dobrý mít nějaký zboží na skladě a mít krátký dodací lhůty, protože prodávat něco nemít to a ani nevědět kde to sehnat, umí každej vůl



je to tak, ale timhle se nemuze omezovat, navic pri vsi ucte postovny se snad tyka pouze "sockovych" nakupu pod nejakou mez - zakaznika zajima, jak pises cena+doba dodani a adresu bych zminil spise z toho duvodu, ze vidim, ze to ma kamennou prodejnu - je docela fajn mit ji ve vetsim meste - preci jen, kdyz pak kouknu na mapy a vidim, ze sidlo je zrejme nekde na neci chalupe

hlavne cena je dulezity, ale nikoliv postacujici faktor - je pravda, ze hodne cechu nakupuje podle zbozi.cz - a to je fakt zabijak ...

nastesti u drazsich nebo technologicky slozitejsich veci u lidi rozhoduje i duveryhodnost eshopu a souvisejici sluzby (doprava zdarma, delsi zaruka, konzultace, zhotovení projektu, ...) a tam jdou naštěstí obývákoví prodavači k šípku - v tomhle bych se snazil najit prostor, protoze bojovat cenou je vzdycky nejnestastnejsi zpusob

(reakce na) internetový shop - provoz

3.7.2010 v 06:54 | Nahoru | #24
jacobo> shopcentrik nebrat, doteď jsme na něm v práci jeli a hrůza, tehle tejden jsme spustili nový stránky od netdevela a funkcema rozhodně mnohem lepší, ale na to jak dlouho na něm dělali tak má ještě spoustu chyb, naprosto debilně vyřešený některý věci kvůli kterejm se stává občas dost nepřehlednej, ale uvidíme jak se rozjede.

markus: máme velkou kamenou prodejnu, věci skladem, ceny se snažíme tlačit co to jde, nad 5000kč doprava zdarma a stejně jsou ty prodeje nic moc, protože jsou ceny uměle vyšroubovaný nahoru výrobcema, oni prostě řeknou naše zboží se na internetu bude prodávat s maximální slevoou 10% z maloobchodní ceny a jestli se vám to nelíbí tak vám zdražíme nákupy, pak to nějakej franta co prodává z garáže dotáhne z polska přeskočí tě s cenou i o několik tisíc a ty s tim nic neuděláš.

Lidi chtěj dneska hlavně šetřit takže je pro ně cena hlavní a vůbec se nezajímaj o to od koho to kupujou, že to třeba vůbec nemá českou záruku, pak se to při reklamaci musí posílat do polska nebo do francie jako to má jeden dost velkej eshop a pak se to táhne třeba i půl roku.

2 reakcí na tento příspěvek internetový shop - provoz

3.7.2010 v 08:03 | Nahoru | #25
jacobo> to je pravda, ale je to jedna moznost jak zjistit jestli to bude fungovat nebo ne, udelat si tim malej pruzkum muze. Jinak sem to ani nemyslel.
Na aukro mame spolecnej nazor, taky mi to prijde takovej portal kde se kazdej snazi ojebat kazdyho Kazdopadne nepopiram ze urcitej obchodni potencial tam je.

z hotovejch reseni muzes zkusit treba Soukiho

internetový shop - provoz

3.7.2010 v 08:53 | Nahoru | #26
Já bych doporučil koupit doménu 2. řádu a pak si na to (nechat) upravit prestashop.

Nabídl bych ti své služby, ale na takovej projekt jsem teď moc vytíženej, takže leda až tak po prázdninách.

internetový shop - provoz

3.7.2010 v 09:49 | Nahoru | #27
někteří obchodnici na s bazaru, aukru a podobnejch šitech tam obchodovani kazi, dam příklad : motokrossové boty, snaží se prodat model botů sice novejch ale 2 až 3 roky starejch modelově za cenu 5000,- řvou sleva z 6000,-. Kouknu do kamenýho schopu a koupim modelově rok stare boty kere staly 5000-6000,- za 2 300,-. Jinak internetovej obchodu je sice hodně, ale podle mého názoru ze 70% jsou jako by neexistovali, buď maji uplně uchylně vysoké ceny, nebo prodavájí všechno stejne jako ostatni, samej schit. Konkurence je zdravá a je nutností, proto aby kvalitní obchody zůstaly a schity aby padly na hubu

(reakce na) internetový shop - provoz

3.7.2010 v 09:51 | Nahoru | #28
Lobo> jo vystihl si to slovo přesně, vojebat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) internetový shop - provoz

3.7.2010 v 11:14 | Nahoru | #29

Lobo>jacobo> to je pravda, ale je to jedna moznost jak zjistit jestli to bude fungovat nebo ne, udelat si tim malej pruzkum muze. Jinak sem to ani nemyslel.
Na aukro mame spolecnej nazor, taky mi to prijde takovej portal kde se kazdej snazi ojebat kazdyho Kazdopadne nepopiram ze urcitej obchodni potencial tam je.

z hotovejch reseni muzes zkusit treba Soukiho



ja se obavam, ze nikoliv, protoze uspech/neuspech aukra nepredjima uspech samostatnyho byznysu

posmen>jacobo> shopcentrik nebrat, doteď jsme na něm v práci jeli a hrůza, tehle tejden jsme spustili nový stránky od netdevela a funkcema rozhodně mnohem lepší, ale na to jak dlouho na něm dělali tak má ještě spoustu chyb, naprosto debilně vyřešený některý věci kvůli kterejm se stává občas dost nepřehlednej, ale uvidíme jak se rozjede.



shopcentrik jmenuju jako synonymum "pronájmu shopu" - což je dle mého lepší než zdarma varianta na doména mujobchod.cokoliv.cz, jestli říkáš, že jiná služba pronájmu je lepší, nechť použije ji, jestli jde o hotové řešení, tak tam je možností tisíc - od low costu kolem 15 po profi od 40+, varianty s napojením na logistiku, účto, tzn od XXX výš nezmiňuju ...

může mít štěstí, firmy jsou teď v háji, tak ale dělají i za nižší ceny ...

jako ideální varianta je, nechat si udělat alespoň lehké vlastní řešení na míru (od firmy, které to dělají), pak je taky ideální mít již od začátku cash na podporu - jak technickou, tak marketingovou - pokud za mnou někdo takový přijde, tak hned vím, že to bude šlapat lépe, než když ty peníze nemá, nebo dát nechce - přirovnal bych to k "z prdu kuličku" tady prostě neuděláš a dohnat to můžeš, pokud jsi fakt dobrý obchodník - třeba jak dostat svoje levný zboží i do shopů obchodníků z jiných krajů, nabídnout jim, že tenhle sortiment pod jejich hlavičkou dodáváš ty přímo, nebo máš nějaký partnerský program, kdy dodáváš jim atd atd . Jestli má ceny bezkonkureční, tak na tohle prostor má.

Vím, že mu můžu doporučit, že my shopy děláme od XX tKč, pak je dobrý si připravit XX Kč měsíčně na sklik, atd - ale z toho, jak se šmudla ptá, tak bych ten shop pak spíš celý spravoval sám a to už jsme na uplně jiných cenách, atd atd atd ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) internetový shop - provoz

3.7.2010 v 12:19 | Nahoru | #30

jacobo>...ja se obavam, ze nikoliv, protoze uspech/neuspech aukra nepredjima uspech samostatnyho byznysu...



nevychazim z uspechu aukra ale z konverzi aukce/nakup, samozdrejmne to nebude u kazdyho zbozi stejny ale co mam zjisteno tak nejvic tam jedou cetky typu koupim na igeji za 2usd z ciny, prodam v cz za 250kc
neco jinyho je prodavat luxusni zbozi, to se logicky na tenhle system nehodi.
Naopak si myslim ze klasicka spotreba tomu nemuze uskodit - respektive to vyzkouset.

Otazka zni, jak to smudla myslel stou spravou. Z jeho prispevku nevyctu jestli chce vsechno zarizovat sam nebo prijit k hotovymu reseni a pouze administrovat obchod.

Pokud vsechno sam, tak bych jako idealni reseni videl v nejakym open source jako quick.cart, oscomm, zencart a nebo jak rika cikus tak presta (moje oblibena).
Reseni je to vicemene zdarma (pokud nezohlednujeme cas) a aspon se nauci zakladni funkce, principy a axiomy co jak funguje.
Na druhou stranu je na tyhle reseni potreba dost casu (prolezani diskuzi, zkoumani, uceni co jak funguje) a taky treba trosku zkusenosti pokud se nespokoji s defaultnim systemem/modulama/vzhledem (sql, css, php). Plus jestli to mysli vazne tak SEO coz je taky na par mesicu :)
Na druhou stranu se dostane s nakladama na minimum (nepocitam grafiku a vlozeny cas) nez prijit k hotovymu (na zakazku) reseni kde mu to dodavatel vysvetli nebo precte manual a vicemene kdyz se neco stane tak ma podporu ktera ho od "vseho" zachrani

Eshopy provozuju cca 5let a stale se ucim
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist