Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>Jo máš. Nicméně rozdíl v uškrceným a neuškrceným GS je 11 koní. A když seš teda tak pozornej, že sis toho všiml..tak sis určitě všiml i toho, že sem tady zakládal téma, jak to oficiálně otevřít..co kde jak zařídit na úřadě a i nejakej ten řidičák už by se našel
Nevim. Vlákna typu 25 kW, kůže textil a jim podobný nečtu, takže nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>Nevim. Vlákna typu 25 kW, kůže textil a jim podobný nečtu, takže nevim.
takže další úhybná odpověď..jako tvůj kolega hlavně, žes věděl, že tam nemám 25kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>takže další úhybná odpověď..jako tvůj kolega hlavně, žes věděl, že tam nemám 25kW
To rozhodně nebyla úhybná odpověď, nebo jak tomu řikáš. Mám snad povinnost tady pročítat každý nesmyslný vlákno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>To rozhodně nebyla úhybná odpověď, nebo jak tomu řikáš. Mám snad povinnost tady pročítat každý nesmyslný vlákno?
tohle je nesmyslnější, než většina ostatních tady asi....já jen sem si potřeboval počíst, co tady padá, za věci že 40ti letejch chlapů...otců rodin a podobnejch..až sem čuměl, protoze sem myslel, ze tihle by meli byt jaksi umirnenejsi. Jo a Busa ma ve 4ts asi 70 koní...takže je podle vás hodná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>tohle je nesmyslnější, než většina ostatních tady asi....já jen sem si potřeboval počíst, co tady padá, za věci že 40ti letejch chlapů...otců rodin a podobnejch..až sem čuměl, protoze sem myslel, ze tihle by meli byt jaksi umirnenejsi. Jo a Busa ma ve 4ts asi 70 koní...takže je podle vás hodná
Že je hodná jsem nenapsal, jinak nevim, co sis myslel, že jich bude mít dvacet, když jich má max asi 195?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Takže ,,kamarád si chce koupit R6 , ale je to jeho první motorka , dříve jezdil jen na jawě 250 a simsonu .. co na to říkáte vy? "
Za mě ne, at se rozjezdí na nějakým pětikilu, který je opravdu relativně,,nejedoucí" ale přesto se z něj dá něco poznat..a tam zjistí, jestli bude čopřit, sportovat nebo nahat..a hlavně na tom nemusí prodělat. Zdar
Naposledy editováno 24.06.2010 22:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>PetrXX> ano ale....prece jenom uz po 4. opakuju, ze to neni tak uplne jedno...on na te silnici neni sam. jedu tam s nim ja..a jedes tam s nim ty..je to tak?
Hele, absolutně nikomu nepřeju, ať se rozbije, u pár nehezkých nehod jsem už byl, cosi pohřbů zažil, ale... ALE.
Kdo chce, info jak a na čem začít lítat si najde. Je toho mraky.
Pokud někdo mermomocí chce na začátek ostrý SS, ať si to koupí. IMHO je to kravina, ale proč ne. Jen ať proboha nikdo nemele kraviny "sám na SS nemáš, tak mu to nepřeješ". Většina podobných vláken autor vesměs založí stejně jen proto, aby dostal požehnání, protože se už dávno rozhodl, a věcná argumentace je jen ztráta času.
Můj názor je, že na začátky je ostrý SS pozérství. Ale proč ne.
Jenže je to trend. Spousty kluků s mokrým řidičákem automaticky sahá po ostré mašině, aby byli COOL. A podle toho to taky vypadá.
Takže - podtrženo sečteno - jsem proti ostré mašině na začátek, ale nikomu to necpu. Jsou vyjímky, které to v klidu zvládnou, ale většina to prostě pošle mimo asfalt.
Naposledy editováno 25.06.2010 06:57:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný
Oprav mě,ale není to v drtivé většině rozsah cca 1500-2000 ot.????Tam ta jízda bude asi nejefektivnější,ale těžko se v tomhle pásmu trvale udržet (myslím tedy v běžným provozu).V teorii spalovacích motorů skutečně tápu,to jsem již avizoval.
Che>verybusy> Nevím jak ty, já mám ze spalovacích motorů něgde f indexu zkoušky ale pojďme si to rozebrat samo lze jezdit s motorem tak, že budu jeho výkon využívat pouze ze třetiny (otázkou zůstává, proč ho potom mám - žeby qůli machrování ) charakteristika řadového čtayřválce je lineární a nezáludná, s tím bych souhlasil problémem je to, že konstruktér nadimenzoval brzdy a podvozek na plný výkon a ne na třetinu - a teď bych moh opakovat to o dákovatelnosti brzd a vlivu širokejch gum, ale už se mi to nechce znovu psát páč ty a tobě podobní to evidentně neumíte přečíst je jasný, že je lepší nebouraná R6, než 20 let starý pětikilo, f čechách většinou neqvatitně spravený po několika haváriích, s vůlí f uložení kyvky a vytečenejma tlumičema - postavit ale argumentaci na tomhle srovnání je silně nekorektní - a tak závěrem poznamenávám, že gdyby se matka mejch dětí rozhodla jezdit (zatím to vypadá, že je jako baťoh spokojená) tak bych ji posadil třeba na VTR 250 a nechal bych ji vyjezdit - jo, a ještě jedna technická - dneska si už lze i na ss připlatit za ABS a myslím, že to je pro nezkušenýho dobrá volba, páč tím lze riziko přebrždění příliš účinejch brzd výrazně snížit
ABS je pro začátečníka skutečně k nezaplacení,pro vyježděného člověka často na obtíž,při dobré adhezi.Ideální vypinatelná varianta.O technickým stavu nemá cenu hovořit,ale vrátím se k těm gumám.Ovladatelnost není závislá na šíři gumy,nýbrž na styčné ploše gumy s povrchem a konstrukci profilu.Tudíž dochází k paranormálnímu jevu,že díky konstrukci gumy je styčná plocha většiny 160-tek téměř totožná se styčnou plochou 190-tek,při nahuštění dle pokynů výrobce pro silniční provoz.Proto se taky při okruhovém ježdění přistupuje k foukání gum na skoro poloviční hodnoty,jednak kvůli vyššímu zahřátí gum,ale i kvůli dosažení vyšší styčné plochy a následně větší možnosti přenosu síly.A ta dávkovatelnost brzd není nikterak obtížná,nevybočuje z rámce obdobných stejně starých strojů,abychom byli objektivní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>Jo máš. Nicméně rozdíl v uškrceným a neuškrceným GS je 11 koní. A když seš teda tak pozornej, že sis toho všiml..tak sis určitě všiml i toho, že sem tady zakládal téma, jak to oficiálně otevřít..co kde jak zařídit na úřadě a i nejakej ten řidičák už by se našel
Zase jeden dárce,kterej se nemůže vyjezdit v souladu s požadavky zákonů a musí machrovat na oktávky s červeným íčkem. Tak s sebou hlavně nikoho nevezmi,až se ti nezadaří,protože tímhle popíráš skoro vše,o čem jsi se tady předtím snažil moralizovat.Stejnej vůl,akorát na to nemáš peníze,že???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Oprav mě,ale není to v drtivé většině rozsah cca 1500-2000 ot.????Tam ta jízda bude asi nejefektivnější,ale těžko se v tomhle pásmu trvale udržet (myslím tedy v běžným provozu).V teorii spalovacích motorů skutečně tápu,to jsem již avizoval.
No fakt tam tápeš, to teda čumím. Podle toho, co jsi napsal, by měly motorky vrchol kroutícího momentu v těch 1500 otáčkách a vrchol výkonu ve 2000, a to nemá ani ten nejTDIčkovatější TDI , spíš motory Liaz a 815, vůbec tahače...
Aspoň, že ohledně ostatního si seš jistej. Ale už dost rýpání.
E: Přidán odkaz.
Naposledy editováno 25.06.2010 09:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Ale pak tedy pro začátečníky jedině Triumph Rocket
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Zase jeden dárce,kterej se nemůže vyjezdit v souladu s požadavky zákonů a musí machrovat na oktávky s červeným íčkem. Tak s sebou hlavně nikoho nevezmi,až se ti nezadaří,protože tímhle popíráš skoro vše,o čem jsi se tady předtím snažil moralizovat.Stejnej vůl,akorát na to nemáš peníze,že???
..a tys viděl někdy 21letýho bohatýho studenta VŠ, kerýmu na to rodiče nedají ani korunu? Chlapče teď ses ztrapnil nejvíc z celýho vlákna vysmívat se někomu kvůli penězům..ubožáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Tak z druhý strany-takovej Monster 695 i SV ti v nižších a středních otáčkách nadělají,speciálně při horší adhezi,daleko víc starostí,než sametově hladký chod čtyřválce v nízkých otáčkách.V kolika otáčkách ti jde šestková SS Kawa hladce na záda za plynem???? Nejel jsem na ní,ale tohle nedokáže můj 150-ti koníkovej motor ani omylem v žádným otáčkovým spektru.Moderní motorky navíc mají elektronickou regulaci přísunu paliva,tudíž ti ani nedovolí čerpat 100% výkonu,o kontrole trakce ani nemluvě.
Budeš se divit, ale v 9000 otáčkách, má sériový převod. Nevím čím to, ale ten motor je vztekloun. A hodně dělá geometrie, můj SRAD se chová podobně až po zkrácení převodu, přitom je jen o pár kilo těžší, výkon má maličko větší a krouťák taky.
Uznávám že s tou adhezí i u malých dvouválců je problém, zvlášť při podřazování. To si moderní antihop krásně pobere a není problém. Ale v akceleraci, to se nedá ani porovnat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Bludevil>Budeš se divit, ale v 9000 otáčkách, má sériový převod. Nevím čím to, ale ten motor je vztekloun. A hodně dělá geometrie, můj SRAD se chová podobně až po zkrácení převodu, přitom je jen o pár kilo těžší, výkon má maličko větší a krouťák taky.
Uznávám že s tou adhezí i u malých dvouválců je problém, zvlášť při podřazování. To si moderní antihop krásně pobere a není problém. Ale v akceleraci, to se nedá ani porovnat...
Tak jako říká se,že Kawy jedou,ale že i šestka až takle,jsem netušil.Možná,jestli nemá kratší rozvor,pak to jde líp.Tohle R6 nedá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>..a tys viděl někdy 21letýho bohatýho studenta VŠ, kerýmu na to rodiče nedají ani korunu? Chlapče teď ses ztrapnil nejvíc z celýho vlákna vysmívat se někomu kvůli penězům..ubožáku
Nebuď ublíženej,zase jsi nic nepochopil a snažíš se dětinským způsobem cosi demonstrovat.Tvoje finanční stránka (i všech ostatních) je mi opravdu kdesi,tohle byla sarkastická narážka na fakt,že tak čestný člověk a moralista,jako jsi ty,jde proti legislativě v honbě za větším výkonem.Tudíš nejsi o nic lepší,než tebou zmiňovaný WhiteS,jenže ten si na to buď vydělal,nebo mu to rodiče holt koupili a v tpbě je bohužel trochu hořkosti.
Přej a bude ti přáno.Tvůj oddaný ubožák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Bludevil>verybusy> Paradoxně, rozvor má tuším větší než SRAD! Ale fakt jede jak píchlá svině, tachometrově ukázala přes 290, což je určitě přes 260 real, to je na šestku hodně pěkný.
Trošku mě překvapuješ,všechno v sérii?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Trošku mě překvapuješ,všechno v sérii?????
Kupodivu, jo... Kdybych jí neměl doma, nevěřím tomu. Bubrák potvrdí
Naposledy editováno 25.06.2010 11:10:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Napsals:,,Tvoje finanční stránka (i všech ostatních) je mi opravdu kdesi"?? tak proc si prispevek predtim psal,,akorát na to nemáš peníze,že??? "
Shazovat nekoho kvuli penezum...to uz sis opravdu nižší formu konverzace vybrat nemohl. Chtěl bych vidět tebe v 21 frajere
Naposledy editováno 25.06.2010 11:44:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Většina lidí u prodeje motorky zapláče,tudíž netuším,kam bych měl uhybat.Pak jsou další,kteří prodají za to,za co pořídili a jaksi opomenou vedlejší investice do vylepšení motorky a pak je naprostý minimum lidí,kteří na prodeji vydělají.Je na tom snad něco nejasnýho????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>špilas> V 21 líp,než teď,brouku,vedlo se mi náramně
Většina lidí u prodeje motorky zapláče,tudíž netuším,kam bych měl uhybat.Pak jsou další,kteří prodají za to,za co pořídili a jaksi opomenou vedlejší investice do vylepšení motorky a pak je naprostý minimum lidí,kteří na prodeji vydělají.Je na tom snad něco nejasnýho????
Ano.Já na prodeji svých 3 motorek vydělal. Na první, druhé(a nebyly to jen stovky) a třetí sem prodal tak jak sem koupil. Je mi na tom nejasný, žes napsal, že postupné zvyšování kubatur je ztráta času a peněz a nazval si to doslova Ztrátovou mezistanicí. Takže přesně tohle mi není jasné, vzhledek k tvému poslednímu příspěvku.
Naposledy editováno 25.06.2010 12:00:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Btw: tys prodal dráž bez investovaných peněz a práce???Ve stejným stavu,jako jsi to koupil???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Investoval sem čas a peníze..samozřejmě...ale vrátilo se mi při prodeji poměrně o dost víc, než bylo investic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>verybusy> ano..jenže to, že existují i případy, kdy na to neproděláš si připustil až teď. Když si to psal poprvé, tak si uvedl, že prostě na tom člověk jenom tratí.(tady to zavání PAUŠALIZOVÁNÍM )
Investoval sem čas a peníze..samozřejmě...ale vrátilo se mi při prodeji poměrně o dost víc, než bylo investic
Milej zlatej,čas jsou peníze,který je potřeba taky počítat,na to se nezřídka zapomíná. A znovu opakuju,statisticky zanedbatelný procento se nepočítá,já neznám nikoho,kdo by při prodeji motorek netratil.To je fakt,bez paušalizování.Mě stál prodej šestky za půl roku cca 30 tisíc,kolikpak jsi vydělal????
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 | harwey10 | 35 | 5.2.2024 v 13:58 Gahan37 |