Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Bludevil>Budeš se divit, ale v 9000 otáčkách, má sériový převod. Nevím čím to, ale ten motor je vztekloun. A hodně dělá geometrie, můj SRAD se chová podobně až po zkrácení převodu, přitom je jen o pár kilo těžší, výkon má maličko větší a krouťák taky.
Uznávám že s tou adhezí i u malých dvouválců je problém, zvlášť při podřazování. To si moderní antihop krásně pobere a není problém. Ale v akceleraci, to se nedá ani porovnat...
Tak jako říká se,že Kawy jedou,ale že i šestka až takle,jsem netušil.Možná,jestli nemá kratší rozvor,pak to jde líp.Tohle R6 nedá...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |