Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Oprav mě,ale není to v drtivé většině rozsah cca 1500-2000 ot.????Tam ta jízda bude asi nejefektivnější,ale těžko se v tomhle pásmu trvale udržet (myslím tedy v běžným provozu).V teorii spalovacích motorů skutečně tápu,to jsem již avizoval.
No fakt tam tápeš, to teda čumím. Podle toho, co jsi napsal, by měly motorky vrchol kroutícího momentu v těch 1500 otáčkách a vrchol výkonu ve 2000, a to nemá ani ten nejTDIčkovatější TDI , spíš motory Liaz a 815, vůbec tahače...
Aspoň, že ohledně ostatního si seš jistej. Ale už dost rýpání.
E: Přidán odkaz.
Naposledy editováno 25.06.2010 09:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |