několikrát sem se na svých vyjížďkách setkal s věcí, ke které nevim, jak se mám postavit. Pozdravil mě skútr. Osobně nejsu zastáncem těchto "strojů", je to pro mě něco jako osedlaná židla, navíc na tom jezdí jak normální borci, tak maminy do práce a babičky po městě, takže po několika zkušenostech, kdy mě skútr nepozdravil, sem se rozhodl, že se na ně vy.eru.
Zdravím jen ty chlapíky, kteří mají už ty objemnější stroje, na ty pocukávače nemám nervy.
Jak se k tomu stavíte vy? Třeba změním názor...
Uzavřeno 17.06.2010 v 15:10 uživatelem johny5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
pedal>Camča_v> tobje, šulinova vodo
krz tebe bych i zastavil a v té škarpě tě pochcal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Že tě na silnici nelze potkat, to je velký štěstí pro všechny normální lidi. Motocykl bez not, ty beztak taky, co bys tam hledal simtě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Zdravit skútry nebo ne ?
Onahdy jsi odtud utekl,jak spráskanej pas,s ocasem mezi nohama ,když jsme ti dokázali,že jezdíš starou pyču.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Camča_v>Co je pod litr, to patří skopnout do škarpy
Tak to máme dobrý vyhlídky.......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
pedal>Camča_v> přesně jak řikaš buzičku, štěsti je to pro tebe, pač takového namyšleného čuráka jak si ty co pohrda všema motorkařema co maj menší obsah než litr, patří do té škarpy skopnout a posrat což bych strašně rád učinil, to se však nemuže stat. si taková piča co si nevidí na špičku nosu a když vybluje výplod své prázdné hlavy v doměni, že si to někomu natřel a netušíš že pod tvou hemeroidní zakaštanovanou prdelí se nachazí taky obsah pod litr. demente než začneš někoho ponižovat a blyt to do světa ty noto tak popřemejšlej co budeš blyt jinak si za uplnou štětku, takže jak si řek skopni se do te škarpy sam, hnoji
Ano ano ano, tvá volba byla správná, na silnici tě nikdo neuvidí, protože hnůj patří do pole
A kdybys náhodou zabloudil do lesa, kéž by tě nějaký předobrý myslivec ekologicky zlikvidoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Camča_v>Ano ano ano, tvá volba byla správná, na silnici tě nikdo neuvidí, protože hnůj patří do pole
A kdybys náhodou zabloudil do lesa, kéž by tě nějaký předobrý myslivec ekologicky zlikvidoval
1 reakcí na tento příspěvek Zdravit skútry nebo ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Zdravit skútry nebo ne ?
pedál,pokud jsi to nečetl
prackarr>Nevím,proč se vlastně ptáš?
pedál,pokud jsi to nečetl
A ... a neklouže mu spojka?
Díky za tip na prima vlákno, přečtu si ve volných chvílích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Camča_v>Co je pod litr, to patří skopnout do škarpy
1. Tak to mám asi smůlu, mám jen 998, to je pech.
2. Skůtr je motorka jako každá jiná a nevidím problém, proč je nezdravit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
pedal>Camča_v> ja na pole nebo do lesa a klidně i na cestu necestu, ty však do te škarpy, smiř se prostě s tim, že nemaš obsah nad litr a neponižuj ostatni nemaš na to stejně jako ten namyšlený, zamindračkovaný chudak prckarr, mistr světa amoleta
Svou úroveň jsi již prokázal - jak zde,tak i ve své enduroškole, atd - primitiv, jako ty, pro mě není soupeř, proto tě budu nadále velkoryse přehlížet
A abys nepošel úplně tupej, tak to,čím tu argumentuješ, není obsah, nýbrž objem, navíc zdvihový, tupče
pedal>prackarr> nikam sem neutek ty žebráku, zamindračkovanej, nevim co mi kdo dokazal, ale ty a ostatni tvoji řiťkolizalove taky nic. ja jen odmitam komunikovat s chudakem jako si ty co si hraje na mistra světa velikeho šefa tady na nějakym webu, toť fše jedine co si dokazal je, že si uplně vymaštěna zakomplexovana piča s velikanskym mindrakem a s takovejma chudakama mě nestoji za to si ani psat ani se bavit
Kdo z nás má mindrák a je vymaštěnej,jsem viděl v Tvém videu na youtube,když jsi honil tu 4 kolou dachli po silnici...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Technická data
typ, rok výroby Honda CBR 1000F - N, 1992
motor čtyřdobý, řadový, vodou chlazený čtyřválec umístěný napříč v rámu
vrtání x zdvih 77.0 x 53.6
obsah 998 ccm
rozvod DOHC, čtyři ventily na válec
příprava směsi 4 karburátory Keihin 38,5 mm
alternátor 390 W
akumulátor 12 V, 14 Ah
výkon 74 kW (100 k) při 9000 ot./min.
kroutící moment 88 Nm při 6000 ot./min.
primární převod ozubeným soukolím 1:1,786)
spojka lamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
převodovka mechanická, šestistupňová:I.- 1:2,750;
IV.- 1:1,368; II.- 1:2,067;
V.- 1:1,174; III.- 1:1,647;
VI.- 1:1,045;
sekundundární převod řetězem (1:2,470)
rám dvojitý páteřový z ocelových trubek
zavěšení předního kola teleskopická vidlice, 41 mm
zavěšení zadního kola kyvná vidlice, centrální pružící a tlumící jednotka
brzdy vpředu dvojitá kotoučová 300 mm, dvoupístkové třmeny
brzdy vzadu jednoduchá kotoučová 260 mm, dvoupístkový třmen
pneu vpředu 120/70 R 17
pneu vzadu 170/60 R 17
délka 2260 mm
šířka 740 mm
výška 1200 mm
rozvor 1505 mm
výška sedla 780 mm
světlá výška 135 mm
suchá hmotnost 230 kg
pohot. hmotnost 264 kg
užitečná hmotnost 192 kg
obsah palivové nádrže 22 l
ja argumentuju tim že si uplna piča pokud pohrdaš lidma co jezděj na slabších motorkach, možna sem primiťák, ale snad o aspoň torchu menčí piča než si ty, zustaň ve své škarpě a nevylezej s tama ty drne dokud se nenaučiš važit si lidí jezdicich třeba na babetě pač ty jim nesahaš ani po kotníky i dyby si jezdil na raketoplanu, pokud mě chceš přehlížet budu leda rád, ale pokus se jiným způsobem než do teďka, skus to tak, že budeš už držet piču anebo budeš mluvit normalně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdravit skútry nebo ne ?
Dále nechápu, proč sem pleteš stroj, který není v mé motodatabázi aktivní .... tvá orientace bude bídná, stejně jako vyjadřovací schopnosti, pravopis atd.
Máš ještě něco k tématu?