2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
každopádně hned mě nemusíš posílat do kktů... to taky o něčem svědčí
a už vůbec tady netvrď, že patřím mezi ty, co se dívaj jen na stav km... o tom sem tady nenapsal nic, nevím z jaký paty sis to vycucal. tak se uklidni...
Jinak jsem byl překvapen, když jsem tam našel motorku, co jsem chtěl v zimě koupit a světe div se : někdo na ní nacouval -14tis
4 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
Forty>Crucio> ....,pak příšel borec,stařší týpek,ten den odešla baterka!!tak mu to voláma on,ze je už na cestě,tak ať to zkusím nějak nastartovat...." sem nepochopil jako názory těch mladejch...
ono je to k nevíře, ale motorku nastartuješ i pomocí auta
Naposledy editováno 16.06.2010 13:43:31
1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
se podívejte kolik km mají motorky v italské inzerci .. třeba to BMW650GS od r.v.05
TADY
nechápu proč by to nějakej dovozce musel ještě stáčet když to má v průměru 15tkm
2 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
DavR1>já jsem to uváděl jako příklad toho, že v iatalské inzerci jsou normálně motorky co mají málo km a jsou 5 i víc let staré .. dovozce nemusí být ten co ty km upravuje .. to spíše původní majitel.
Dave uz jsme to jednou resili. Me jako kupujicimu je nakonec jedno jestli to udela dovozce, prodejce v italii, nebo uz majitel, vysledek je kazdopadne stocena masina. Mozna i proto mam zas novou ... aspon vim kdy jsem si s ni kde flaknul a jakej interval mam dodrzovat.
O tom s kolika Km jsou tu masiny z italie nebudu dal mluvit, uz jsem se rozciloval pri prodeji svyho fazera kterej mel z roku 2007 38 tisic, zatimco inzerce tu byla plna 2004rek z italie se 14ti.
1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
Když jsem si pořizoval mašinu,tak jediné co mě zajímalo byl zvuk motoru,stav brzd,tlumičů a podvozku obecně.Aby nikde nebyla vůle a zásah kutila.
Ať má motorka třeba 1000000Km,když si člověk ohlídá co je potřeba,není co řešit.
hnjupis>Hele když už tu řešíte kiláky tak mi poraďte. Měnil jsem na R1 budíky (blbnul otáčkoměr) a nové budíky mají natočeno o deset víc. Na originálech bylo 34000+- což jde na motku rok 00 ale na novejch už bylo 46000+- což by asi při prodeji vypadalo divně. Za kiláky se nestidím a nemám v úmyslu někoho vochcávat motka je krásně udržovaná a neustále do ní sypu další prachy aby byla voňavka, ale kdyby náhodou jde tam nějak dostat SKUTEČNOU cifru? Díkes
Tady ti nastaví "správný" počet kilometrů http://www.tachoservis.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
Ondrero>Taky nechápu co lidi viděj na najetých kilometrech.
Když jsem si pořizoval mašinu,tak jediné co mě zajímalo byl zvuk motoru,stav brzd,tlumičů a podvozku obecně.Aby nikde nebyla vůle a zásah kutila.
Ať má motorka třeba 1000000Km,když si člověk ohlídá co je potřeba,není co řešit.
Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventily,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.
Naposledy editováno 14.06.2010 21:14:37
DavR1>já jsem to uváděl jako příklad toho, že v iatalské inzerci jsou normálně motorky co mají málo km a jsou 5 i víc let staré .. dovozce nemusí být ten co ty km upravuje .. to spíše původní majitel.
Všude ve světě jsou motorky který maj najeto po 5letech třeba 5 tis a motorky co maj po roce 40tis , ale v některých zemích je utáčení trestné a tím myslím opravdu trestné. Navíc tam funguje jinak (bez korupce) STK a evidence. U nás je taky tohle nějakým zákonem z leknutí pořešené, ale podle toho bordelu (co mu říkáme zákoník) se to postihnout téměř nedá. To by musel někdo dotyčného chytit při činu a ještě mu dokazovat úmysl a podobně.... Na mobile.de najdeš desítky motorek co maj 80-100tis a u nás nejspíš žádnou, ani kdyby byla 30let stará.
Ale třeba je od nás zpět kupují němci, páč jsme pověstní příkladným servisem
Naposledy editováno 14.06.2010 19:51:35
*nuclearB*>Tady ale nejde o brzdy a podobně, ale spíš o to ,že nevíš kdy kdo dělal rozvody a ventili,jak jsou na tom vodítka a jak je na tom třeba převodovka (žadící segmenty,západky převodů) protože tam dochází taky k velkému opotřebení. Navíc se dnes dělá spousta přípravků do oleje, co ti tak sklidní motor, že fakt budeš myslet ,že je to funglovka. Při příští výměně se pak nestihneš divit, co je to za rachot. Brzdy a tlumiče si zrepasuješ za hubičku, ale než by někdo děla rozvoďák a ventili, spojku a pod. za 15 tis, tak raději zaplatí litr za utočení tacháku. A pak jak píšeš si to ohlídáš, seženeš solidní servis (to je další námět na diskuzi) a necháš si všechno zkontrolovat. Motor komplet rozborka a zase složit a pak můžeš mít fakt jistotu.
JJ to jest pravda.
Člověk holt musí doufat a narazit na solidního prodejce.
Pořídil jsem si hoodně stařičkou Suzuki,najezdil zatím asi 700 km a motorka šlape bez jedinné chybičky.
1 reakcí na tento příspěvek Moje první moto(stočená) - zkušenost Autotracer
Většina motorek ale jezdí a v průměru za rok 7-10tis.km dá. Nechápáu tudíž,proč se někdo diví,když jde kupovat 8 let starou motorku,že má najeto 50-60tis.?
Podle mě lepší 60 tis. na servisovaném stroji,jak 20 tis. na garážovém ležáku bez servisu.
prackarr>Existuje jisté % motorek,co opravdu stojí v garáži a majitel nejezdí,pak to prodá a má najeto pár KM. taková motorka však má jiné mouchy. Taky není deviza,že to nejezdilo. Zatuhlé třmeny,bůhvíjak starý olej,vlhkost,baterka,koroze atd.
Většina motorek ale jezdí a v průměru za rok 7-10tis.km dá. Nechápáu tudíž,proč se někdo diví,když jde kupovat 8 let starou motorku,že má najeto 50-60tis.?
Podle mě lepší 60 tis. na servisovaném stroji,jak 20 tis. na garážovém ležáku bez servisu.
ABSOLUTNE. Ale lidem to nevysvetlis :(
ale kdyz clovek vidi tu spoustu moto, co ma nabehano "20k" a vypadaji jako by meli 200k :), tak to necim bude. a ne kazdej je odbornik na moto, tak se pak nedivim, ze kazdy chce moto s 11k :). a ani nemluvne o tom, ze kdyz ji koupim v presvedceni, ze ma 11, tak asi nebudu resit ventily, rozvody atd, ze.
a ruky urvat kazdymu, kdo na ten tachac sahne. za me to bude vzdy podvod