1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece
Pokud je to skutečně karburací tak Ti radí dobře TRX. Zkus zvednout o jeden zářez jehlu v karburátoru. Šroub bohatosti vzduchu seřizuje jen bohatost volnoběhu a má vliv maximálně na přechod do okruhu hlavní trysky. Pokud to nejde pod plným plynem roztočit tak to s tím "šroubkem s pružinou" určitě nespravíš. Hlavně ho neutáhni nebo zkurvíš sedlo!!
Cpát nějakej "přímej filtr! na tuhle Zetku je kravina!! Ale vymlouvat Ti to by asi bylo zbytečný.Nic tím nedocílíš jen to celý rozjebeš.
Takže:
Zkus zvednout tu jehlu (jen o jeden zářez) a uvidíš jestli to bude lepší.
Když ne musíš zkusit větší trysku
Osobně radím vrátit tam původní filtr!
Seřídit volnoběh!
Postup seřízení:šroubem dorazu šoupátka nastavit volnoběžné otáčky podle výrobce nebo podle chuti .Nedávat moc malý ať se to nemlátí.
Potom povolovat (nebo přitahovat)šroub bohatosti (ten s pružinkou) až motor dosáhne největších otáček. V tom momentě opět doladit otáčky šroubem dorazu a opět doladit šroubem bohatosti co nejvyšší otáčky. Tohle opakovat tak dlouho až v režimu nejvyšších otáček docílených šroubem bohatosti směsi budou otáčky volnoběhu vyhovující. Potom povolit šroub bohatosti o 1/4 až 1/2 pro lepší přechod. Finále.
Jakýkoli jiný postup seřízení v amatérských podmínkách je blbě!!
Postup platí samozřejmě i když tam ten přímák necháš a budeš laborovat s jehlou nebo tryskou.
Zaručuji Ti ale, že jediný efekt bude podstatně větší spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení Karbece
Sukin>No ze je ten flitr k nicemu to bych netvrdil, pokud se to dobre seridi tak to pojede lip to je snad logicky, jinak bych taky urcite vyhodil origo kabrec ma moc malej difuzor, pro tyhle upravy jsou nejlepsi motokrosovy Jikovy.
Za předpokladu výměny karburátoru to už je zase o něčem jiným ale to by zas chtělo další úpravy. Nakonec píše že tam má neoriginál karbec tak to už je takhle po netu těžká rada