Naposledy editováno 05.09.2010 11:48:57
1 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
btw: někteří jsou s tou snahou za každou cenu opřít koleno o zem a přitom motorka v poloze svíčka fakt směšný
1 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
E: ale jinak fajn
Naposledy editováno 05.06.2010 20:46:17
Naposledy editováno 05.06.2010 20:56:13
2 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
Jinak zase drsni koreni (suza a blade) co byli tak naklopeni,ze i kdyz koleno nevystrcili,tak si slider sjeli :)
Jinak fotky super. V te rychlosti dobra ostrost
deniel>Hustej byl ten obr na cervenym nahaci. To vypada, ze ma tak 2.60 :) Ten by tak kolinko i na krizovatce na cervene :)
Jinak zase drsni koreni (suza a blade) co byli tak naklopeni,ze i kdyz koleno nevystrcili,tak si slider sjeli :)
Jinak fotky super. V te rychlosti dobra ostrost
jj mazec
2 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
Hlavně opatrně bando
A vzkaz pro ty paliče z fotek.. podle náklonů už jedete dost na hraně tak dávejte kurva bacha ať tam nemáme zase nějaký zlo..
2 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
LANdič>Luďazz> dík, fotky jsou tmavý, protože to bylo ve stínu a fotil jsem na krátký časy, tmavá fotka se dá zesvětlit ale ze šmouhy fotku neuděláš
1. korekce expozice
2. panning
2 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
1 reakcí na tento příspěvek Fotky ze železného brodu
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
Postprocessingem to nespravis, vystoupi ti sum a ostrost tam neni v zadnem pripade.
Zvlast u kompaktu je dulezite fotit na optimalni citlivost, pouzit svenk a nepodexponovat moc, coz jsi ty udelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
Dale bych volil cas podle kompozice - kdyz mas motorku z profilu, musis volit kratsi casy (napr. 1/250, zalezi na vzdalenosti, rychlosti, pouzitem ohnisku) nebo svenk (klidne na 1/80 pokud mas grif a jistou ruku). Motorka celne nema vuci tobe takovou relativni rychlost, proto muzes obecne delsi casy.
Kazdopadne pokud ti fotak dela takove tmave neostre obrazky, nespravis to v PC. Koriguj expozici abys musel na fotku co nejmene sahat co do svetlosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky ze železného brodu
Ozzy_>Prosim nebrat jako kritiku, sam jezdim tuzku, ale ciste otazka. Neni takovyhle naklon uz zbytecne riziko ? Podle me trosku vic vysednout by v tomhle pripade pomohlo pri zachovani rychlosti mit krapet vic postavenou motorku a tudiz jet po vetsi plose gumy ne ?
Je to zbytecny. S vetsim vysednutim, budes mit jak vetsi stabilitu, tak grip a hlavne muzes mnohem vic topit. Ale na brode nejsme na dromu takze je to vlastne fuk. Tam to neni o rychlosti nebo nejakym honeni casu ale o dobrym pocitu. Spis to musis mit pod kontrolou, protoze tady uz neni moc prostoru k chybam. Vic zatezujes gumy i podvozek. Taky jsem si tu na bladu brousil kapoty a vika. Je to zbytecny a nebezpecny. O tom co vsechno musis za jizdy hlidat kolem sebe ani nemluvim