sice máme krásně, ale když se to má podělat, tak se to podělá.
Nicméně, dneska si tak přehazuju lamináty za plasty, abych mohl na silnici..
Nastartuju, bla bla bla, párkrát vrknu a zjistim, ze to neni moc ok.
Dělo se to hlavne v nizkejch otackach a pak az uplne nahoře (coz jsem zjistil az pri nizkem pruletu na dalnici), ze se to přidusilo a pak se to jakoby z tezka rozjelo, az se to pak srovnalo. Jako by to bylo ucpany a pak se ten spunt povolil.
Jediny, co jsem s moto delal, tak bylo olej (nepredpokladam vliv), vymena svicek a rychlospojky na palivovy hadici (cili musel ven benzin). Jo a vypral jsem vzduchac.
Dnes mi to vrtalo hlavou, tak jsem vsechno 3x prolezl, nikde nic netece, nekape, je to cisty. Svicky jsem vymenil zpet za stary, doliju 10 l cerstvyho benzinu a
jel jsem se projet, jestli to treba neni blbym benzinem.
PO ujet 100km mi prislo, ze se to hodne zlepsilo, ale porad to neni ono a kdyz zkratka v nizsich otackach pridam vic jak 1/4 plynu, tak se rsv jakoby pridusi, obcas skytne a pak jede zase dal.
Ale jak rikam, po tech 100km se to zlepsilo o 80%.
Stalo se to uz nekomu z vas?
Jde o RSV 1000 R, r.v.: 2002, s K&N a LeoVince . Stříkačka (proto mi tenhle jev nejde moc do hlavy)
Budu moc rad za kazdej napad.
Uzavřeno 01.08.2010 v 17:02 uživatelem Kabik
+) filtr: vypral jsi ho předepsaným postupem a nechal jsi ho uschnout, než jsi ho naolejoval? nedal jsi tam toho oleje moc? (to by odpovídalo tomu, že se to pak zlepšilo)
2) olej - nepřelil jsi to? nehází to olej do airboxu?
3) kucká to proto, že tam jde málo benzínu, nebo moc benzínu? (čuchnout k výfuku, skouknout svíčky)
4) ta rychlospojka by na to neměla mít vliv, to je jen hadice kterou se vrací benzín z regulátoru, nicméně je zapojená dobře? kdyby to bylo nějak špatně zacvaklý nebo skřípnutý, tak by se asi špatně vracel benzín z regulátoru tlaku paliva a šlo by ho tam hodně (??? možná je to kec, to mi jen našeptává selskej rozum)
5) neskřípnul jsi palivovou hadici? to se stane snadno ani nevíš jak (zeptej se mě, jak to vím )
6) když jsi tam vracel ten benzín, byl ten kanystr předtím čistej a prázdnej? žádná rez, sajrajt, zbytky nafty nebo m2t do sekačky apod...? to by mohlo ucpat sítko před čerpadlem, jde do tam docela malou dírou...
víc mě zatím nenapadá... ještě je tu možnost, že to nebude souviset s tvejma úkonama na motorce, a to se pak bude hledat asi dost blbě
1 reakcí na tento příspěvek Zlo se mi přidusí :(
1/ filtr jsem pral a olejoval dle navodu od origo cisticu kn /kdyz ten filtr na miste vyndam, tak nedojde ke zmene/
2/ olej je v pohode, mozna bych mohl jeste trochu dolejt :D
3/ svicky jsou bily, nebo sedivy, coz bylo i puvodne a mozna je tu fakt, ze ta moto smrdi trochu min po benzinu nez pred tim. /zacinam se trochu priklanet k tomu cerpadlu..ale jak by se projevila jeho nefunkcnost ci poskozeni? Malo benzinu?/
4/ rychlospojka cajk, stejny typ i zapojeni jako puvodni spojka
5/ palivovy hadice jsem kontroloval 3x, stejne jako elektriku a bez zavad.
6/ benzin sel do a z kanystru, ze kteryho jsem v kvetnu bral benzin na okruhu, coz bylo ok.
Kdyby to aspon strilelo, alo vono to ma takovej jakoby surovej, agresivni a plechovej zvuk, nebo jak bych to rekl.
čerpadlo podle mě buď funguje nebo nefunguje... když už, tak spíš ten regulátor tlaku, že by z nějakýho důvodu pouštěl málo benzínu... hele nalevo na tělese vstřikovačů je takovej bazmek, tušim že je to senzor tlaku v sání, vedou k němu takový tenoulinký hadičky, spíš jen brčka nebo bužírky. není možný že jsi to nedopatřením odpojil?
nebo, nedrbnul jsi do TPS? to taky drží na hounošroubech..
(zkus diagnostiku... když povolíš knoflík volnoběhu, tak by to mělo ukázat nulu... )
ale to už hádám... to ti asi nepomůže
NEVIM... FAKT NETUŠÍM
vicko nadrze se jevi cajk, vc hadicek..
Hadicky regulatoru jsou zapojeny, resp nic jsem neodpojoval a 3x jsem provedl vizualni kontrolu a kulo :/
co myslis tim TPS ?
Diagnostika mi prijde husta, protoze co jsem dnes zjistil, tak :
je z ridici jednotky vyskublej drat cidla kliky nebo ceho./zeleno modrej myslim/
A pod pravou casti podsedlaku je rozpojenej konektor zelenyho dratu, po jehoz spojeni se mi na palubce rozsviti 'diag' a o par sekund pozdeji cislo 1 . V manualu jsem vysvetleni nenasel, spis v tomhle asi vznesu dotaz na puvodniho majitele. Protoze tyhle zasahy mi neprijdou moc košer.
Da se nejak overit funkce cerpadla? Rozpojeni konektoru a zmerit? Asi nejsnazsi, ze? Prijde mi, ze zvuk zadnej nevydava /na dukne bylo aspon slyset :D /
fakt je to zahada :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlo se mi přidusí :(
jinak čerpadlo po zapnutí klíčku slyšitelně zabzučí (teda aspoň u všech rsv s kterýma jsem přišel do styku).
Naposledy editováno 06.06.2010 00:50:08
napajeni palivovy pumpy je 12,3 V,
odpor cidla tlaku, dle servisniho manualu, souhlasi,
odpor civek souhlasi,
pojistky v poradku,
jediny co, tak u toho cidla co je v nafuku, tak byl skriplej kabel a dratky jsou trochu secvakly, tak uvidim kam to vede a prozvonim to.
Jinak tu fakt nic neni. Mozna jde fakt malo paliva. Kouknu jeste na ty svicky
prostriknul jsem nekolik konektoru kontaktolem,
zmeril baterku i dobijeni, vse v norme.
Tak nejak to slozim, odrikam 3x 'otcenas' nastartuju, dvakrat streli do laufu, chcipne.. Dam ji druhou sanci a motorka je jako nova. Jako by se vcera nic nedelo. Asi sem ji vcera moc nadaval :D
Jeste ji trochu protahnu a uvidim. Hlava mi to nebere a diky za namety a rady.
1 reakcí na tento příspěvek Zlo se mi přidusí :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlo se mi přidusí :(
dewwil>Ahoj ještě mě napadlo, nemáš nastavenej omezovač třeba na 8000ot./min.??? Dá se to ladit čudlama na řidítkách, bratr s tím taky laboroval, je to jen nápad než to začneš rozebírat...třeba je to kravina, nevím
to se nenastavuje omezovač voe to se jen nastavuje, v kolikatich otáčkách ti má začít blikat ten červenej sráč
Udelana udrzba:
Vymena svicek
Vymena oleje
Vyprani vzduchace
Problem :
mezi 3-4tis se objevil "špunt" v 10tis ot. pak pri ubrani plynu díra. Moto mezi tema 3-4 pri jizde cuká.
Doposavad udelany veci:
Promeril jsem 3/4 motorky a hodnotama to vsechno souhlasi.
Benzinovou pumpu jsem rozebral, vycistil a dal novej palivovej filtr.
Prostriknul jsem kontakty kontaktolem.
Svicky, civky, fajfky odporove souhlasej. Civky jsem koupil jedny navic, ze by to mohly byt civky. Coz se bohuzel nepotvrdilo.
Dneska kdyz jsem zase po 100+1 sundal airbox, tak otevru plyn a kouknu sanim na ventily no a na prednim valci je nejakej bordel/karbon/olej/nevim .
"rychlo diagnostika" na palubce neukazuje nic.
Pres vikend zase prostrikam kontakty, cely to zavru, kousek projedu. Po vychladnuti kouknu na svicky(jaky budou po jizde), vic uz pro to asi udelat nemuzu :/
ukaze DIAG a pak se zobrazi 1 (myslim ze hodnoty -1, 0 nebo 1 jsou ok)
Zitra jeste promerim potenciometr u klapek, senzor tlaku (jak tam je to Téčko), vstřiky..
jestli to bude mit dobry hodnoty, tak to slozim a uz jenom svecena voda a krucifix.
Kurna to i tehdy ten monster vydrzel 11tis (celkove mel 65tis) a jako hodinky, ale svycarsky!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |