letos: 1. světový šampionát ve 4 zemích
[URL=
Naposledy editováno 12.06.2010 22:50:20
2 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
ale tady se daji dohledat udaje normalne prodavanych motoru od vitezny znacky tj. Zero Agni motors:
http://www.agnimotors.com/home/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=60
maji nekolik ruznejch motoru
no na kW to moc bohaty neni, ale co vim tak pri zavodech ty motorky jezdeji stejny casy jako stopetadvacitky. to myslim de, na to ze je to v provozu vlastne jen dva roky na zavodni trati...
2 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
Až nebude, co budu čichat ?
Za mě zlatej spalovák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
dubaduba>elektricky supersportY to je na blití
Máš tam překlep, určitě jsi myslel "to je na nabytí"
1 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
2 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
Bubrak ZX10R>Zvuk asi naprd.
http://www.motorkari.cz/video/clanky/motosport/prehled-letosni-gp-elektrickych-motocyklu-25641.html
koukej a poslouchej zas tak bezhlucnej rozjetej el.motor neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
Poggy>Tak zvědavej bych na to byl. Asi to bude zajímavý svezení. Jen by mi asi chyběla spojka. Ale vyřešit hmotnost, kapacitu a rychlost nabití akumulátorů.
no hmotnost baterii je velka, ale zase tyhle mota maji hodne malou hmotnost ramu, ono to vyjde suma sumarum nastejno, protoze to zase nema 100kg 4-valec pod 20 litrovou nadrzi
kapacita se zvetsuje, na tom myslim pracujou ze vseho nejvic
jinak preci i u aut se pocita s tim ze misto benzinek bude vymenna stanice kam zajedes, automat ti ze spodku auta vynda starou baterii a zasune novou. podobne to bude zrejme i s motorkama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
Tak o autech snad něco málo vím. Ale pro slušněj dojezd (min. 200 km v našich částečně kopcovitých podmínkách) by ten akumulátor byl stejně příliš těžkej. Kapacita jde nahoru, ale zas to nebude hned. No a k té strojové výměně je to sice hezký, ale ty aku třeba v hybridech váží okolo 200 kg. Záleží jestli je to semi nebo full-hybrid. Ten elektrosupersport Tesla má hmotnost aku prej 600 kg. Neověřoval jsem. Takže výměná stanice by byla celkem náročná záležitost jak na vybavení tak i skladování aku. Navíc by všechny auta nejspíš musely používat identické sady aku. Ale čas ukáže kam se vývoj dostane.
1 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
na fotkach je videt ze to ma nekolik baterii o velikosti cca tasky na laptop ktery se vysunujou do strany. to pude.
k tem autum - baterie do aut uz jsou nekolik desetileti pro urcity druhy aut standardizovany, samo ze se to lisi dle amper a velikosti, ale az se tohle rozjede ve velkym tak verim ze to budou mit vsechny auta/mota stejny. globalizace zapracuje...
Naposledy editováno 03.06.2010 17:15:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
vetsinou jsou na grafu jen 2 krivky, i elektrickej moto jich je vic...
1 reakcí na tento příspěvek elektrický supersporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
No ale KTM je trochu jiná záležitost. U moto to lze realizovat celkem dobře. Auta s hmotností skoro dvě tuny mají ty aku trošku větší. Takových 150-250 litrů objemu. Tam tomlze umístit jen do zavazadlového prostoru nebo dopředu místo klasického motoru. Jerstli by se tam teda vešly. Ale to je trochu mimo téma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
ale osobne se nemuzu dockat az budeme moct poslat arabase a rusaky s jejich ropou do p*dele
zapne se tu jeste jeden temelin a jedem v poho dal...
Neboj on stát zdaní elektřinu. Takže si nevybereš. A budoucnost stejně není ve štěpení, ale ve fůzi a podpoře vývoje alternativních zdrojů do skutečně přínosné podoby. A s tím Temelínem bych zas nebyl tak optimistickej, ale to už je úplně OT.
http://www.youtube.com/watch?v=P1MRiSIHhkg&feature=player_embedded
Deadman>Na silnici budu jezdit na benzín kochačku, na starým vibrujícím hlučným krámu, abych si to užil. Zato v těžkým terénu bych elektrice přišel na chuť. Žádná spojka, funguje to i utopený, nevadí tomu když to leží.
souhlas
jestli budu mit doma za treba 20 let supersporta-elektriku tak si necham benzinovej stroj tak jako tak. na nedeli , na par kilaku , zasmradit okoli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty
pete1200>Sefo> jo jsem koukal na graf a kroutak tam nejakej je, a pak je tam ta cervena krivka Eff. coz bude asi Efficiency tj. ucinnost nebo tak neco takze by to melo 100% nastup kroutaku asi okamzitej....? do tohodle jsem zatim nejak neproniknul...
vetsinou jsou na grafu jen 2 krivky, i elektrickej moto jich je vic...
mno právě u elektriky je to tak, že ta má maximální krouťák od 0 otáček, takže to prostě jede furt, nemusí se to rozmotávat...se podívej v tramvaji, když by na to šlápnul, tak tam každej popadá...