paolo_novy Přidat reklamu

Téma: elektrický supersporty
 
3.6.2010 v 15:25
minulej rok: 1. závody na Mannu TTXGP
letos: 1. světový šampionát ve 4 zemích
[URL=

Naposledy editováno 12.06.2010 22:50:20
Anketa: kdyby mela el. motorka stejny parametry jako benzinova tak:
bych si ji klido koupil
28%
31
bych na ni stejne nevlez
6%
7
vlez bych na to jen ze zvedavosti
66%
74

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty

3.6.2010 v 16:51 | Nahoru | #1

Poggy>Tak zvědavej bych na to byl. Asi to bude zajímavý svezení. Jen by mi asi chyběla spojka. Ale vyřešit hmotnost, kapacitu a rychlost nabití akumulátorů.



no hmotnost baterii je velka, ale zase tyhle mota maji hodne malou hmotnost ramu, ono to vyjde suma sumarum nastejno, protoze to zase nema 100kg 4-valec pod 20 litrovou nadrzi

kapacita se zvetsuje, na tom myslim pracujou ze vseho nejvic

jinak preci i u aut se pocita s tim ze misto benzinek bude vymenna stanice kam zajedes, automat ti ze spodku auta vynda starou baterii a zasune novou. podobne to bude zrejme i s motorkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty

3.6.2010 v 17:00 | Nahoru | #2
pete1200>
Tak o autech snad něco málo vím. Ale pro slušněj dojezd (min. 200 km v našich částečně kopcovitých podmínkách) by ten akumulátor byl stejně příliš těžkej. Kapacita jde nahoru, ale zas to nebude hned. No a k té strojové výměně je to sice hezký, ale ty aku třeba v hybridech váží okolo 200 kg. Záleží jestli je to semi nebo full-hybrid. Ten elektrosupersport Tesla má hmotnost aku prej 600 kg. Neověřoval jsem. Takže výměná stanice by byla celkem náročná záležitost jak na vybavení tak i skladování aku. Navíc by všechny auta nejspíš musely používat identické sady aku. Ale čas ukáže kam se vývoj dostane.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist