paolo_novy Přidat reklamu

Téma: elektrický supersporty
 
3.6.2010 v 15:25
minulej rok: 1. závody na Mannu TTXGP
letos: 1. světový šampionát ve 4 zemích
[URL=

Naposledy editováno 12.06.2010 22:50:20
Anketa: kdyby mela el. motorka stejny parametry jako benzinova tak:
bych si ji klido koupil
28%
31
bych na ni stejne nevlez
6%
7
vlez bych na to jen ze zvedavosti
66%
74

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty

3.6.2010 v 17:06 | Nahoru | #1
Poggy> ten Mavizen kterejzto se da uz poridit pro kohokoliv (je to zelektrizovana KTM RC8) ma v papirech 140kg, coz je vcelku o dost min oproti benzinovy verzi.

na fotkach je videt ze to ma nekolik baterii o velikosti cca tasky na laptop ktery se vysunujou do strany. to pude.

k tem autum - baterie do aut uz jsou nekolik desetileti pro urcity druhy aut standardizovany, samo ze se to lisi dle amper a velikosti, ale az se tohle rozjede ve velkym tak verim ze to budou mit vsechny auta/mota stejny. globalizace zapracuje...

Naposledy editováno 03.06.2010 17:15:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrický supersporty

3.6.2010 v 17:16 | Nahoru | #2
pete1200>
No ale KTM je trochu jiná záležitost. U moto to lze realizovat celkem dobře. Auta s hmotností skoro dvě tuny mají ty aku trošku větší. Takových 150-250 litrů objemu. Tam tomlze umístit jen do zavazadlového prostoru nebo dopředu místo klasického motoru. Jerstli by se tam teda vešly. Ale to je trochu mimo téma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist