1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
Mě osobně sedí víc těžší mašinky, pocitově se na nich cítím bezpečněj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu
blacksmith>No a co třeba SV-ečko 650s. To není až tak velké, myslím že stéjně jako cb-čko i pro holky v klidu mašinka.
otas1: pro mě je každá šestka malá a lehká v porovnání s mojím sportem.
Jezdil jsem krom 3válce a a boxerů většinu motorů. 1vál, řadovej dvouvál, řadový čtyřvály, V4 a teď Vtwin a můj názor je:
1. Nikdy bych pro začátečníky nekupoval Véčko. Obzvláště ne Vtwin! Jedině řadovej motor. 4vál nebo 2vál.
- začátečník nebude umět jezdit s Véčkem, takže to bude podtáčet a klika bude trpět.
- když ti podřadí v zatáčce na přechodu nebo třeba na mokru, tak to bude sranda.
- když bude mokro a ty tam budeš mít tvrdší gumy, aby jsi neměnil tak často, protože hypersportovní gumy do autoškoly jsou dost neekonomický, tak budeš mít při podřazování a rozjezdech taky veselo.
2. SV je docela vysoký. Vyšší než některý supersporty.
3. Vodník bude určitě jistější volba do města. Třeba GS500E na to trpěla jako prase! Ale třeba moje ZR-7 (vzducho-olej) vůbec.
3. Asi nejlépe nějakej naháč. Určitě. Chce to vyzkoušet výšku a váhu. ZR-7 je nižší než CB500, ale váží. Ale tak pokud to ty lidi nebudou muset zvedat... Bandaska 600, stejná story. No a Hornet 600 jak tu zazněl? Nejdrobnější neháč co jsem zažil.
PS. Hele ono je to vlastně jedno asi. Když je to na to A (neomezeně - 21)... Když jsem dělal já rozšíření, tak přišel zaplatil, dostal termín. Přišel jsem za tejden, vlezl na CB500, kterou jsem do tý doby nikdy nejel (jiný jo ) a rovnou jsem jel s komisařem na ostrou jízdu. Obkroužili jsme asi tak 5 ulic během 10ti minut. Hotovo. Tak je to vlastně asi buřt. Tak tam kup třeba MT-01 a je to! Alespoň bude prdel!!!
Naposledy editováno 31.05.2010 18:24:12
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
Kromě toho, co Ti tu radí téměř všichni, abys vybral lehkou a nízkou motku s řadovým čtyřválem pro menší lidi bych Ti doporučil myslet i na své pohodlí na zadním, dostatečně širokém, pohodlném sedadle a tím pádem se Ti výběr hodně zužuje. Osobně bych šel pro potřeby motoškoly do XJ600S Diversion, ale daleko spíš do CBF600S. Na pětikila zapomeň, budou se měnit pravidla pro výuku, tak raději s rezervou.
2 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:
Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...
Naposledy editováno 31.05.2010 23:38:13
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
MATY2>Doporučuji nastudovat směrnici ES126/2006 CBF250 (A2) ani nic pod 600ccm (A) nebude použitelné na zkoušky!
Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:
Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...
Tak vezmem hornety, rýpnem do toho pilníkem, jak už tu někdo psal a bude převrtáno Myslel jsem si, že bude jednoduší něco vybrat. A zatím se to zamotává víc a víc Na tu směrnici se určitě podívám, dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu
WenCa>Maty2> Bandit 650?
není to vodník, je zbytečně těžkej a má menší výkon než hornet, navíc designově je na tom hornet oproti banditu taky lépe, (ale to může být dost subjektivní názor) - to už raději CB sevenfifty i když ta je ještě težší a designově starší, nebo horneta devítku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu
MATY2>Doporučuji nastudovat směrnici ES126/2006 CBF250 (A2) ani nic pod 600ccm (A) nebude použitelné na zkoušky!
Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:
Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...
XJ6 ?
Obsah mu pisou (zrejme s ohledem na tyhle smernice) 600 a ne 599, nizka, lehka, vzadu 160ka takze ovladatelna ... nahata takze se toho moc nepomlati ... me to prijde ideal
MATY2>není to vodník, je zbytečně těžkej a má menší výkon než hornet, navíc designově je na tom hornet oproti banditu taky lépe, (ale to může být dost subjektivní názor) - to už raději CB sevenfifty i když ta je ještě težší a designově starší, nebo horneta devítku...
je to vodník.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu
Dědóch>je to vodník.
Tak jsem asi blbej a slepej, ale podle technických info na bikez.com je to luft + chlazení oleje. Nebo se dělalo víc verzí? Nějaký odkaz nebo alespoň ročník prosím.
Ozzy_>XJ6 ?[/url]
Popravdě XJ6 se mi už vůbec nelíbí i když účel světí prostředky a v autoškolách je často používaný.
S těmi objemy to je stejně dost nejisté, někde píšou 599 někde 600 jak u XJčka tak u horneta, žáleží co bude konkrétně v techničáku a co bude napsáno v zákoně, pokud tam bude "více než 600" tak je i 600 rovných podle mě málo... Už Dva roky čekám jestli ten zákon někdo napíše, ale furt to odkládaj, pode posledních informací z MD snad až 2013 + přechodné období, takže než začne být 600+ nutnost tak už budu možná v invalidním důchodu
Naposledy editováno 01.06.2010 09:32:34
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
Tak jsem asi blbej a slepej, ale podle technických info na bikez.com je to luft + chlazení oleje. Nebo se dělalo víc verzí? Nějaký odkaz nebo alespoň ročník prosím.
http://www.suzuki.cz/moto/touring/2010/bandit_650a.aspx
dělala se myslím rok 650 olej+vzduch a pak už jen a jen voda
Naposledy editováno 01.06.2010 09:47:45
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
MATY2>Aha, já koukal na starší ročníky. Nevíš od jakého roku se dělá tehle vodník? A pokud bys mi byl schopen poradit jak si poctivou prací v autoškole vydělat na novou nebo zánovní motorku byl bych velmi vděčný.
pokud dobře koukám,tak voda je od roku 2007
Miraus>Inazuma 750, sedlo jak kráva ,nízká dost, hodná, nesmrtelná...
Přesně tak, já na ní jezdil i v autoškole a bez problémů, před tim jsem na ničem jiným nejel. A Ina žádný problémy s chlazením nemá i když se šourá 30-40 na nízký otáčky, mimochodem v autoškole jsem nesměl přes magickou hranici 4000 ot/minutu a asi vím proč, do těch 5 tisíc je hodňouká jak beránek :D
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 0 | Včera v 21:55 stevenn |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |