globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto pro Autoškolu
Nazdar všichni, jelikož chci kupovat mašinku do autoškoly na výcvik skupiny A(21) tak jsem se chtěl poradit jakou mášu zvolit. Vybral jsem 3 a to Kawasaki ZR 7, Honda CB 600F Hornet, Suzuki GSF 650 Bandit. Nejvíc se mi líbí banďour, ale říkám si, jestli není pro výcvik dost těžký, i když to je kawa taky. Tak nevím, prosím o radu, popřípadě další typ na vhodný stroj.


Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 13:40 | Nahoru | #91
Jinak tady tohodle Bandoura jsem potkal v Chrudimi a instruktor si nijak nestěžoval,byl spokojenej.

[img]

Naposledy editováno 31.05.2010 13:41:55

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 13:45 | Nahoru | #92
Myslím že je škoda že se tu pomíjí právě tebou na začátku uvedený Hornet přijde mi jako nejlepší volba. Osobně mi Bandit přijde taky moc těžkej do autoškoly.

(reakce na) Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 13:56 | Nahoru | #93
Honzuna> No je pravda že Hornet je asi o 25kg lehčí což udělá dost. Ale každý preferuje něco jiného. Já se nebráním žádnému stroji, proto jsem to založil, abych měl větší přehled a objektivnější výběr stroje.

Mě osobně sedí víc těžší mašinky, pocitově se na nich cítím bezpečněj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 18:12 | Nahoru | #94

blacksmith>No a co třeba SV-ečko 650s. To není až tak velké, myslím že stéjně jako cb-čko i pro holky v klidu mašinka.

otas1: pro mě je každá šestka malá a lehká v porovnání s mojím sportem.



Jezdil jsem krom 3válce a a boxerů většinu motorů. 1vál, řadovej dvouvál, řadový čtyřvály, V4 a teď Vtwin a můj názor je:

1. Nikdy bych pro začátečníky nekupoval Véčko. Obzvláště ne Vtwin! Jedině řadovej motor. 4vál nebo 2vál.
- začátečník nebude umět jezdit s Véčkem, takže to bude podtáčet a klika bude trpět.
- když ti podřadí v zatáčce na přechodu nebo třeba na mokru, tak to bude sranda.
- když bude mokro a ty tam budeš mít tvrdší gumy, aby jsi neměnil tak často, protože hypersportovní gumy do autoškoly jsou dost neekonomický, tak budeš mít při podřazování a rozjezdech taky veselo.
2. SV je docela vysoký. Vyšší než některý supersporty.
3. Vodník bude určitě jistější volba do města. Třeba GS500E na to trpěla jako prase! Ale třeba moje ZR-7 (vzducho-olej) vůbec.
3. Asi nejlépe nějakej naháč. Určitě. Chce to vyzkoušet výšku a váhu. ZR-7 je nižší než CB500, ale váží. Ale tak pokud to ty lidi nebudou muset zvedat... Bandaska 600, stejná story. No a Hornet 600 jak tu zazněl? Nejdrobnější neháč co jsem zažil.

PS. Hele ono je to vlastně jedno asi. Když je to na to A (neomezeně - 21)... Když jsem dělal já rozšíření, tak přišel zaplatil, dostal termín. Přišel jsem za tejden, vlezl na CB500, kterou jsem do tý doby nikdy nejel (jiný jo ) a rovnou jsem jel s komisařem na ostrou jízdu. Obkroužili jsme asi tak 5 ulic během 10ti minut. Hotovo. Tak je to vlastně asi buřt. Tak tam kup třeba MT-01 a je to! Alespoň bude prdel!!!

Naposledy editováno 31.05.2010 18:24:12

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 18:25 | Nahoru | #95
Takže nevím jestli to tu už bylo řečeno (celý jsem to nečetla), ale já jako holka jsem měla největší problém s výškou motorky. Odjela jsem si na Jawce i na Fazeru a můžu říct, že to vše bylo relativně vysoký. Určitě bys nižší motorkou nic nepokazil.

(reakce na) Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 18:38 | Nahoru | #96
Werewolf> Dík za perfektní příspěvek...
Stím MT-01 jak už jsem tu psal, to tam můžu zrovna bouchnout svoji MG 1200, ale to bych ji neudělal

(reakce na) Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 18:41 | Nahoru | #97
PajaZXR> Jasně, chlapi taky nejsou všichni jako já 195cm, takže nižší máša by byla asi opravdu vhodnější

Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 18:45 | Nahoru | #98
Odjezdil jsem si na Hornetu 900, při mých cca 170cm a 65kg pohoda . Myslím, že do autoškoly by bohatě stačil i šestkovej Hornet.

Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 19:35 | Nahoru | #99
ja bych poradil dvě věci:

1) v žádným případě ne dvouvál ani řadovej, se žáky se akorát budeš zlobit
2) mysli na nižší lidi, takže to co je nižší. Váhu stejnak nikdo nepozná.

Já jezdil na hornetu, bandit a fz taky dobrá volba.

Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 22:18 | Nahoru | #100
Taky přispěji svou troškou in the mlýn

Kromě toho, co Ti tu radí téměř všichni, abys vybral lehkou a nízkou motku s řadovým čtyřválem pro menší lidi bych Ti doporučil myslet i na své pohodlí na zadním, dostatečně širokém, pohodlném sedadle a tím pádem se Ti výběr hodně zužuje. Osobně bych šel pro potřeby motoškoly do XJ600S Diversion, ale daleko spíš do CBF600S. Na pětikila zapomeň, budou se měnit pravidla pro výuku, tak raději s rezervou.

2 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 22:24 | Nahoru | #101
Doporučuji nastudovat směrnici ES126/2006 CBF250 (A2) ani nic pod 600ccm (A) nebude použitelné na zkoušky!

Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:

Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...

Naposledy editováno 31.05.2010 23:38:13

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

31.5.2010 v 23:43 | Nahoru | #102
Maty2> Bandit 650?

Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 05:56 | Nahoru | #103
Maty2> Tak to jedině street tripla, jenom to neni 4 vál no.

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 07:33 | Nahoru | #104

MATY2>Doporučuji nastudovat směrnici ES126/2006 CBF250 (A2) ani nic pod 600ccm (A) nebude použitelné na zkoušky!

Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:

Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...



Tak vezmem hornety, rýpnem do toho pilníkem, jak už tu někdo psal a bude převrtáno Myslel jsem si, že bude jednoduší něco vybrat. A zatím se to zamotává víc a víc Na tu směrnici se určitě podívám, dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 08:53 | Nahoru | #105

WenCa>Maty2> Bandit 650?


není to vodník, je zbytečně těžkej a má menší výkon než hornet, navíc designově je na tom hornet oproti banditu taky lépe, (ale to může být dost subjektivní názor) - to už raději CB sevenfifty i když ta je ještě težší a designově starší, nebo horneta devítku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 08:59 | Nahoru | #106

MATY2>Doporučuji nastudovat směrnici ES126/2006 CBF250 (A2) ani nic pod 600ccm (A) nebude použitelné na zkoušky!

Edit: už dva roky řeším co koupit, ale ještě jsem nedospěl k finálnímu závěru. Osobně zatím preferuji horneta 6, akorát je tam trochu problém s tím objemem. Motorka kterou by jsme potřebovali neexistuje (alespoň o ni nevím). Takže zadání pro konstruktéry:

Naked, řadový 4V, objem 650-750, vodou chlazený, nízký posez, co nejlehčí motocykl. Řešení - převrtat horneta na 650...



XJ6 ?

Obsah mu pisou (zrejme s ohledem na tyhle smernice) 600 a ne 599, nizka, lehka, vzadu 160ka takze ovladatelna ... nahata takze se toho moc nepomlati ... me to prijde ideal

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:00 | Nahoru | #107

MATY2>není to vodník, je zbytečně těžkej a má menší výkon než hornet, navíc designově je na tom hornet oproti banditu taky lépe, (ale to může být dost subjektivní názor) - to už raději CB sevenfifty i když ta je ještě težší a designově starší, nebo horneta devítku...


je to vodník.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:31 | Nahoru | #108

Dědóch>je to vodník.


Tak jsem asi blbej a slepej, ale podle technických info na bikez.com je to luft + chlazení oleje. Nebo se dělalo víc verzí? Nějaký odkaz nebo alespoň ročník prosím.

Ozzy_>XJ6 ?[/url]


Popravdě XJ6 se mi už vůbec nelíbí i když účel světí prostředky a v autoškolách je často používaný.

S těmi objemy to je stejně dost nejisté, někde píšou 599 někde 600 jak u XJčka tak u horneta, žáleží co bude konkrétně v techničáku a co bude napsáno v zákoně, pokud tam bude "více než 600" tak je i 600 rovných podle mě málo... Už Dva roky čekám jestli ten zákon někdo napíše, ale furt to odkládaj, pode posledních informací z MD snad až 2013 + přechodné období, takže než začne být 600+ nutnost tak už budu možná v invalidním důchodu

Naposledy editováno 01.06.2010 09:32:34

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:31 | Nahoru | #109
Inazuma 750, sedlo jak kráva ,nízká dost, hodná, nesmrtelná...

Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #110
di stim, bavíme se o motorkách a ne o veteránech

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:41 | Nahoru | #111

Tak jsem asi blbej a slepej, ale podle technických info na bikez.com je to luft + chlazení oleje. Nebo se dělalo víc verzí? Nějaký odkaz nebo alespoň ročník prosím.




http://www.suzuki.cz/moto/touring/2010/bandit_650a.aspx

dělala se myslím rok 650 olej+vzduch a pak už jen a jen voda

Naposledy editováno 01.06.2010 09:47:45

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:46 | Nahoru | #112
Tak tak, jak píše Dědóch... Bandit 650 je vodník

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:47 | Nahoru | #113
Aha, já koukal na starší ročníky. Nevíš od jakého roku se dělá tehle vodník? A pokud bys mi byl schopen poradit jak si poctivou prací v autoškole vydělat na novou nebo zánovní motorku byl bych velmi vděčný.

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 09:56 | Nahoru | #114

MATY2>Aha, já koukal na starší ročníky. Nevíš od jakého roku se dělá tehle vodník? A pokud bys mi byl schopen poradit jak si poctivou prací v autoškole vydělat na novou nebo zánovní motorku byl bych velmi vděčný.


pokud dobře koukám,tak voda je od roku 2007

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #115

Miraus>Inazuma 750, sedlo jak kráva ,nízká dost, hodná, nesmrtelná...



Přesně tak, já na ní jezdil i v autoškole a bez problémů, před tim jsem na ničem jiným nejel. A Ina žádný problémy s chlazením nemá i když se šourá 30-40 na nízký otáčky, mimochodem v autoškole jsem nesměl přes magickou hranici 4000 ot/minutu a asi vím proč, do těch 5 tisíc je hodňouká jak beránek :D

Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 10:22 | Nahoru | #116
Díky chlapi

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 11:53 | Nahoru | #117
Kukám že za tu chvilku co jsem dodělával svou praktickou část bakalářky jste si tu málem roztrahali občanky. Tak aspoň že v tom máme pořádek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 13:14 | Nahoru | #118
blacksmith> to snad ne, náhodou docela plodná diskuse - ono vybrat moto do autoškoly není prdel (alespoň pro mě)

(reakce na) Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #119

MATY2>blacksmith> to snad ne, náhodou docela plodná diskuse - ono vybrat moto do autoškoly není prdel (alespoň pro mě)



vždyť jo, jsem si dělal srandu Hlavně že jste se dobrali konce. Ten výběr je teda fakt děs.

Moto pro Autoškolu

1.6.2010 v 15:08 | Nahoru | #120
no dobrali - nedobrali, fur nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75


TOPlist