globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pár dotazů na chování motoru
26.5.2010 v 20:25
Nazdar, mám pár dotazů ohledně chování motoru u Suzuki DR350

1. Nad 8.tis otáček jde s výfuku černý kouř, je to normální (modrý by mi byl jasné ale černý?)

2.Když na neutrál vytočím motor (nad 5.tis) a pak se otáčky vrací dolů klesají pomalu (proti cbr 600 ale to je asi konstrukcí) ale při klesání se kolem 5.tis klesání zastaví a drží ikdyž je plyn puštěný. Po nastartování jsou otáčky na volnoběhu kolem 2.tis a pokud se vytočí pod 4.tis tak se vrátí zpět na ty 2, nevrací se jen při vytočení nad 5. Pokud se při těch 5.tis počká co to udělá tak někdy neklesnou a někdy po chvíli (pokaždé jinak dlouho) klesnou na volnoběh. Jsem s toho zmatený

3. Když se povytáhne sytič má zůstat povytažený nebo se vrací zpátky sám

Díky za odpovědi

Pár dotazů na chování motoru

26.5.2010 v 20:49 | Nahoru | #1
1,2-vypadá to,že tam moc benzínu...
3-sytič má zůstat vytažený..

možná nějaká chybka a nebo nějaký mamlas tunil karburátor..

Pár dotazů na chování motoru

26.5.2010 v 21:26 | Nahoru | #2
1) dle mě moc bohatý v tomto pásmu otáček ovlivňuje nejvíce směs hlavní tryska ( mrkni do manuálu jaká tam má být)
2) saje ti to falešnej vzduch, skontroluj přírubu karbecu
3) měl by zůstat povytažený, mě tada zalízá pomalinku, když ho nepřidržuju, ale neviděl bych v tom nic tragickýho

Pár dotazů na chování motoru

26.5.2010 v 21:37 | Nahoru | #3
taky mám dr bydlím kousek od tebe vytáhni karbenátek rozeber vyčisti seřit měl jsme stejný problém a u toho sytiču máš asi prasklou pružinu

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na chování motoru

26.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #4
CCCP -> tu přírubu jsem koukal, byla povolená jedna obímka ale žádná změna

Mám jí 4 dny. U majtele na prohlídce jsem si nevšiml že by něco takového dělala a když jsem jí dovezl domů tak taky ne. A teď po čtyřech dnech jí vytáhnu a tohle.

TomeKX2 -> bydlím v Kobeřicích na severní moravě

Pár dotazů na chování motoru

27.5.2010 v 09:45 | Nahoru | #5
Tipoval bych že si přisává někde vzduch, možná i přes gufero..?

Pár dotazů na chování motoru

27.5.2010 v 17:56 | Nahoru | #6
Taky vypadá to že 2 je vyřešená, přitáhl jsem tu obímku a dneska to jelo ok. ale do výfuku to střílí a ve vysokých točkách koří, takže asi moc benzínu.

No a aby toho nebylo málo tak přijdu dnes k motorce a olej nazemi, tak hledám odkud a vypadá to že od gufera na vyustění hřídele s převodovky...sakra práce

(reakce na) Pár dotazů na chování motoru

27.5.2010 v 21:05 | Nahoru | #7
Monin> jo díval jsme se do profilu ode mě jsou taky kobeřice 5 km ale shoda názvů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist