Naposledy editováno 13.05.2010 15:14:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
2LEKO>Suzuki GSX-R1000 2005-2006 (K5, K6)
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 999 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4 x 59 mm
Kompresní poměr: 12,5:1:1
Max. výkon: 185 k (138 KW) 12000 (ot/min)
Max. točivý moment: 117 Nm 10000 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva
mazání: mokrá skříň
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová převod
spojky: mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: ozubenými koly 1.553 (73/47) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky 2.529 (43/17) pohon
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 125/135 mm
závěs / stopa: 66,2°/98 mm
rozvor: 1415 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: dvojitá kotouč,
Brzdy vzadu: kotouč,
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 720 mm
Výška: 1130 mm
výška sedla: 810 mm
světlá výška: 125 mm
poloměr otáčení: 3,4 m
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 172 kg
Jiné údaje
akumulátor: 12V 36.0 kC (10Ah)/10 HR
startér: elektrický
převodovka
1: 2.562 (41/16)
2: 2.052 (39/19)
3: 1.714 (36/21)
4: 1.500 (36/24)
5: 1.360 (34/25)
6: 1.269 (33/26)
Suzuki GSX-R1000 2007- (K7)
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 988 cm3
Vrtání x zdvih: 73 x 59 mm
Kompresní poměr: 12:1:1
Max. výkon: 160.5 k (119.7 KW) 10800 (ot/min)
Max. točivý moment: 110 Nm 8400 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva, 44mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová
primární převod: ozubenými koly
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: Kayaba obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 130/130 mm
závěs / stopa: 24°/96 mm
rozvor: 1410 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: 300 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový Tokico třmen
Brzdy vzadu: 220 mm kotouč, plovoucí, 2 pístkový třmen
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 715 mm
výška sedla: 830 mm
světlá výška: 130 mm
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 168 kg
celková hmotnost: 201 kg
Jiné údaje
startér: elektrický
Trochu mystejk to co tady uvádíš jako K7 je modelová řada před K5-6
Jinak K7 oproti K6 krapet lepší na motor.
Naposledy editováno 15.05.2010 20:38:59
2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
Je to sice fakt dobra motorka,ale zase ze by se ji zadna jina nemohla rovnat a proto je treba si kupovat "stary votahaniny" si nemyslim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
navíc v případě že mi ta motorka bude vyhovovat víc než kterákoliv jiná motorka půjde stranou zda je to rok 1980 nebo 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Konec koncu K6 je jen o rok starsi nez moje motorka a ta je v dnesni prisny sbk dobe taky uz stara vrana..
jinak vim,ze K5/6 je fakt schopna motorka,ale nekdy mi prijde,ze se to s tou gloriolou trochu prehani....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
ludanek>Nedemonizujte zase tolik tu K5/6...
Je to sice fakt dobra motorka,ale zase ze by se ji zadna jina nemohla rovnat a proto je treba si kupovat "stary votahaniny" si nemyslim...
gixxer se démonizovat nemusí, ta už JE démonická. A proč ta gloriola? Zkrátka je THE BEST, nic víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Tom_Riddle>gixxer se démonizovat nemusí, ta už JE démonická. A proč ta gloriola? Zkrátka je THE BEST, nic víc...
Neni THE BEST.. Minimalne ne pro dost velkou cast superbikeru a to,ze si ji oblibili v Motohousu a porad to rvou lidem do hlavy jeste neznamena,ze to tak je..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
K5-6 je stejná legenda jako je K1 přišla s něčím co se těžko překonává a to se cení a nezapomíná, chování a celkovej dojem YAMAHA má R1 1998
No ale jinak souhlas že některý o tom melou jako z knížky, těžko říct kdo to ale je?!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
GRASSEL>ludanek> Myslím že motohouse s tím nemá nic společnýho K5-6 je prostě krásná motorka co jede jako kokot a fakt je i hrozně příjemná (pro mě ne pro každého) a neříkám to kvůli tomu že je to GSXR, to s tím nemá co dělat. Třeba K7-8 je ale zase podle mě
K5-6 je stejná legenda jako je K1 přišla s něčím co se těžko překonává a to se cení a nezapomíná, chování a celkovej dojem YAMAHA má R1 1998
No ale jinak souhlas že některý o tom melou jako z knížky, těžko říct kdo to ale je?!
Ja nejsem kovanej Yamaha-k.. Nerikam to proto,ze ted mam R1,tak je nejlepsi..mel jsem GSXR K1 i K2,nejsem zaujatej,ale nekdy uz se to neda poslouchat (cist)..jak nekdo tu K5 prezentuje.. Ja se prave kvuli tomu na ni tesil jako posuk a nakakonec jsem byl trochu zklamanej.. je paradni,ale nic navic jsem v ni nenasel..to je muj osobni nazor
ludanek>.....mel jsem GSXR K1 i K2,nejsem zaujatej,ale nekdy uz se to neda poslouchat (cist)..jak nekdo tu K5 prezentuje.. Ja se prave kvuli tomu na ni tesil jako posuk a nakakonec jsem byl trochu zklamanej...
Podle me ta motorka jede jako blazen. Nerikam ani jsem nikdy netvrdil ze je nejlepsi na svete, nebo ze je buhvijak skvela (ma napr. objektivne slabe brzdy).
Presto mi neni moc jasne s cim jsi ji srovnaval, ani kde a jak, ze te zklamala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Naopak oproti ní mi R1-05 prostě přišla taková hrozně klidná...........nebavím se teď o tom že to ve spod nejede (to jsem čekal)
A to vůbec nemluvím o 05 1000rr tam je to oproti K5-6 jak pro ženskou
Ale jak říkám, ne každému to sedí ale seš asi první koho K5-6 zklamala
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Svezl jsem se na ni cca 30 km na oblibeny silnici,z 90% zatacky na 3 a 4 kvalt. Porovnavam treba s novim Farou,nebo svoji R1,ktera ma teda trochu jinou mapu,takze je to asi neobjektivni..
Takze kdyz to zhrnu,nezklamala me ta motorka,ta je jak jsem uz psal paradni,ale spis ta legenda o ni.. Nevim,mozna jsem hovno fara,ale po projizdce jsem nemel nutkani svoji prodat a koupit si K6.. A nebo mi to zkazilo to cukani..A nebo ta konkretni stoji za houby..A nebo ma kazda legenda svuj konec
ale chápu, pokud tě sralo něco s plynem tak už jen to ti znechutí motorku protože je to dost podstatná věc. No a pokud tě nenadchla tak přece každej nemáme stejný požadavky na motorku, podvozek, gumy atd.
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
Proti tve zkusenosti se neda protestovat. JInak myslim ze jemne cuknuti pri otevreni je vlastni vsem K5/K6 a muze byt i pro nekoho rusive.
Privera funguje cca do 6000 rpm, takze se i ta da poznat, kdyz zrovna netahas za plyn do mrtva.
2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
tigerbou>Tak už je doma gsx-r 1000 k5 zatím jsem neměl rozdělaný kapoty ale vypadá to fakt luxusně a táhne to jako kráva proti bývalé rsv
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
Ještě jsem jí teda já nefotil to je z inzerce má přední vnitřky wilbers
kryty rámu kyvky a motoru,pancéřové hadičky všude padáky ještě jsem je
nestačil namontovat, řetěz 520 raceový dovez jsem jí dneska jel jsem
po dálnici ani nebudu říkat kolik ale to jsem nečekal je to brutus!!!!!!!!
podvozek je ohodně tvrdší ale není tam seriovej takže nevím ale je fakt tvrdej
až moc.
Jinak zatáčky ještě nevím jak se to bude chovat ale ve velké rychlosti to je ohodně stabilnější než rsv až o moc
Naposledy editováno 25.05.2010 22:15:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Včera v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |