edit: takže pokud tam máš třeba nějaké "tuningové" zrcátka, tak se můžou třepat i díky tomu, že v nich ty závažíčka nejsou.
Naposledy editováno 24.05.2010 20:00:19
1 reakcí na tento příspěvek závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závažíčka - vibrace zrcátek
Mám na jawě podmácku udělaný závažíčka fungující zároveň jako topný tělesa a povedlo se mi eliminovat vibrace při rychlosti 70, což je moje nejčastější rychlost. Stačí mít přístup k soustruhu a není problém vyrobit je za pár korun. Hmotnost je potřeba aspoň 200 g
_Hans_>babajezi> a to je právě cílem
Mám na jawě podmácku udělaný závažíčka fungující zároveň jako topný tělesa a povedlo se mi eliminovat vibrace při rychlosti 70, což je moje nejčastější rychlost. Stačí mít přístup k soustruhu a není problém vyrobit je za pár korun. Hmotnost je potřeba aspoň 200 g
O laborování se závažíčky na Jawě bychom si mohli dlouze povídat. Taky o "protivibračních" stupačkách a silentblocích řídítek
To všechno už tu bylo před 35 lety
1 reakcí na tento příspěvek závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závažíčka - vibrace zrcátek
dva_hrnce>Škoda že to nebylo tenkrát řešené přímo ve vývoji, ale aspon měl český kutil co zlepšovat
To je právě omyl! To co píši je zkušenost právě z vývoje a z té doby !!
Hygienické předpisy na vibrace jsme měli velmi přísné a dokonce některé prototypy na tyto předpisy doplatily (636-7)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek závažíčka - vibrace zrcátek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závažíčka - vibrace zrcátek
V laických úpravách je skryto ještě jedno a celkem nepříjemné nebezpečí.Může se podařit dostat vibrace do tak vysokých frekvencí, že sice přestanou být nepříjemné pro držení ale začnou způsobovat velice nepříjemné a hlavně nevratné poškození svalových úponů a šlach !!!
O téhle problematice by Ti řekl víc každý lesní dělník který pracoval v začátcích s motorovou pilou. Bylo to velmi plíživé a končilo to většinou ochrnutím ruky nebo obou.
Nevím o téhle problematice detaily ale určitě by se daly někde na netu najít. Pokud jezdíš na motorce často nebo dlouhé trasy skoro by to mohl být důvod z zamyšlení.
dva_hrnce>Babajezi> no na moji 634 teda žádný vývoj v tomto směru znatelný nebyl
634 na tom byla s vibracemi mimořádně dobře.Pokud máš s vibracemi na svojí motorce problémy tak je někde chyba.Pokud jsi dělal GO motoru tak jsi špatně vyvážil kliku. Pokud je motor ještě původní(což pochybuji) tak jsou v háji ložiska na klice nebo máš někde prasklý držák motoru. Praskaly hlavně ty zadní těsně u šroubů a skoro to nebylo vidět.
634 když byla složená ve Strašnicích tak byla vyloženě "sametová"! A pokud si vzpomínám, tak jsem na nich pár kilometrů najezdil