Naposledy editováno 13.05.2010 15:14:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Ozzy_>Kde je Bubrak ? Ten by Vam vysvetlil co si mate koupit
... nemá čas, asi zrovna shání na jebaji novou hlavu s vačkama na zx10r...
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
pylot>Dawe02> To je ta tvoje co zazila asi 5 hasanu a ten posledni byl takovej ze jsi pak byl nekolik tejdnu v nemocnici nebo jak to bylo?
Ne! Tahle je MiPova po Boumisovi. Prdla znenadani pri jizde na brzdach.
Ta moje po highsideru je zdrava a s vyztuhou.
Naposledy editováno 14.05.2010 12:24:24
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
tigerbou>Tak jsem rsv prodal dnes a jemi z toho smutno takže teďka budu vybírat novou mášu
Si to od tebe někdo koupil jo? Se divim....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Naposledy editováno 14.05.2010 16:34:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 999 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4 x 59 mm
Kompresní poměr: 12,5:1:1
Max. výkon: 185 k (138 KW) 12000 (ot/min)
Max. točivý moment: 117 Nm 10000 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva
mazání: mokrá skříň
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová převod
spojky: mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: ozubenými koly 1.553 (73/47) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky 2.529 (43/17) pohon
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 125/135 mm
závěs / stopa: 66,2°/98 mm
rozvor: 1415 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: dvojitá kotouč,
Brzdy vzadu: kotouč,
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 720 mm
Výška: 1130 mm
výška sedla: 810 mm
světlá výška: 125 mm
poloměr otáčení: 3,4 m
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 172 kg
Jiné údaje
akumulátor: 12V 36.0 kC (10Ah)/10 HR
startér: elektrický
převodovka
1: 2.562 (41/16)
2: 2.052 (39/19)
3: 1.714 (36/21)
4: 1.500 (36/24)
5: 1.360 (34/25)
6: 1.269 (33/26)
Suzuki GSX-R1000 2007- (K7)
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 988 cm3
Vrtání x zdvih: 73 x 59 mm
Kompresní poměr: 12:1:1
Max. výkon: 160.5 k (119.7 KW) 10800 (ot/min)
Max. točivý moment: 110 Nm 8400 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva, 44mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová
primární převod: ozubenými koly
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: Kayaba obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 130/130 mm
závěs / stopa: 24°/96 mm
rozvor: 1410 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: 300 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový Tokico třmen
Brzdy vzadu: 220 mm kotouč, plovoucí, 2 pístkový třmen
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 715 mm
výška sedla: 830 mm
světlá výška: 130 mm
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 168 kg
celková hmotnost: 201 kg
Jiné údaje
startér: elektrický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Cooker>Všechno zhruba stejně, model K5-K6 byl ale dokonalej - bez kompromisů ..... Za mě K6
...to je úplně jiná motorka!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
Naposledy editováno 14.05.2010 17:25:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
tigerbou>2LEKO> čau hele já vím že je dokonalá a co ten rám s tou výztuhou bude to ok?
...já jezdil na obou a na turisticko -sportovní ježdění je to celkem jedno,když to nemáš jak vzájemně porovnat,tak budeš spokojen a ten rozdíl,zase není tak značný!
...K7 je "pohodlnější" a "hodnější"!..ale i tak rychlá!
..dnes už se dají pořídit i "race" laufy v pohodě,tak je asi fakt jedno co koupíš!
Ty "mapy" jsem použil jen na zkoušku!
1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7
to video je taky zavádějící, nemůžeš vědět v jakým stavu ten frajer motorku pořídil.Já bych se do toho jít v žádným případě nebál
Naposledy editováno 14.05.2010 17:38:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
DaveLister>to DAWE02: Snad mi nechceš nalhat, že ta okruhovka nikdy předtím neležela, než došlo k prasknutí
to video je taky zavádějící, nemůžeš vědět v jakým stavu ten frajer motorku pořídil.Já bych se do toho jít v žádným případě nebál
O jakem lhani z me strany pises?!!
Ja jsem jasne napsal ze ta motorka zazila pred nekolika lety jeden vetsi pad s Boumisem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
jomoto>BlackSabbath> To je jasný že musím vyhodit kat a dat tam propojovací trubku když tam chci dát ladák jinak bych tam musel dat ladáky ty chytráku!
Nějak ti nerozumím, ty chytráku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7
GRASSEL>Ale všimli jste si jedný věci?! Že když vemetze třeba Ducati, necháte jí přestříkat (replika atd.) tak naopak stoupá na ceně a zájmu?!
S tímhle bych si dovolil nesouhlasit... Origo stav se cení jak u jakékoli jiné motorky. Repliky jsou ku*evsky drahý, ale to jsou origo repliky, jako Ben Bostrom replika, Bayliss replika atd. To jsou ale S-kový verze ověšený dílama z poloviny Ducati Performance katalogu a na Ohlins podvozku A těchhle replik je pouze několik stovek kousků, každá s výroční plaketkou na řídítkách. Nedávno se tu prodávala 999 S polepená nálepkama (jako replika 999 R Fila) a z původních cca 350 000 se prodala hrubo pod 200... Protože to nebyl origo stav a moto byla údajně opravená po těžkým crashi...
Ale jsem mimo téma, jen chci říct že pokud je moto netknutá a v pořádku, tak bych taky určitě nestříkal origo nepoškozenej lak, protože bych tím snížil hodnotu stroje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Dnes v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |