globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K6 vs K7
13.5.2010 v 15:13
Zdravím všechny uvažuji o téhle motorce jak je velkej rozdíl mezi těmito modelema, např. náročnost na údržbu, spolehlivost, výkonost, ovladatelnost na co si dát pozor při koupi atd. díky za odpověď


Naposledy editováno 13.05.2010 15:14:53

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 11:39 | Nahoru | #61

Ozzy_>Kde je Bubrak ? Ten by Vam vysvetlil co si mate koupit



... nemá čas, asi zrovna shání na jebaji novou hlavu s vačkama na zx10r...

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

14.5.2010 v 11:40 | Nahoru | #62
Ale jinak K6 je celkem stylovej chopper

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 11:40 | Nahoru | #63

FiZzeR>... nemá čas, asi zrovna shání na jebaji novou hlavu s vačkama na zx10r...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 11:47 | Nahoru | #64

FiZzeR>Ale jinak K6 je celkem stylovej chopper



Podobnost ciste nahodna (Ty motorky měly určitě dost těžký crashe jak tu nekdo napsal drive?? Hmm.):

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 12:05 | Nahoru | #65

FiZzeR>... nemá čas, asi zrovna shání na jebaji novou hlavu s vačkama na zx10r...



Praskla hlava ? Jebly Vacky ? Na tak dokonalem stroji jako je Kawasaki ? NEMOZNE !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 12:17 | Nahoru | #66
Dawe02> To je ta tvoje co zazila asi 5 hasanu a ten posledni byl takovej ze jsi pak byl nekolik tejdnu v nemocnici nebo jak to bylo?

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 12:24 | Nahoru | #67

pylot>Dawe02> To je ta tvoje co zazila asi 5 hasanu a ten posledni byl takovej ze jsi pak byl nekolik tejdnu v nemocnici nebo jak to bylo?



Ne! Tahle je MiPova po Boumisovi. Prdla znenadani pri jizde na brzdach.
Ta moje po highsideru je zdrava a s vyztuhou.

Naposledy editováno 14.05.2010 12:24:24

K6 vs K7

14.5.2010 v 13:07 | Nahoru | #68
Dawe: at si kazdej veri cemu chce ... ze se snazis.

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

14.5.2010 v 16:13 | Nahoru | #69
Tak jsem rsv prodal dnes a jemi z toho smutno takže teďka budu vybírat novou mášu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 16:27 | Nahoru | #70

tigerbou>Tak jsem rsv prodal dnes a jemi z toho smutno takže teďka budu vybírat novou mášu



Si to od tebe někdo koupil jo? Se divim....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 16:30 | Nahoru | #71
Sefo> Jo ale musel jsem slevit jak prase až je mi smutno z toho

Naposledy editováno 14.05.2010 16:34:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:11 | Nahoru | #72
tigerbou> Tak nakonec kolik? Doufám že aspon přes 50?

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

14.5.2010 v 17:19 | Nahoru | #73
Suzuki GSX-R1000 2005-2006 (K5, K6)
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 999 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4 x 59 mm
Kompresní poměr: 12,5:1:1
Max. výkon: 185 k (138 KW) 12000 (ot/min)
Max. točivý moment: 117 Nm 10000 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva
mazání: mokrá skříň
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová převod
spojky: mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: ozubenými koly 1.553 (73/47) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky 2.529 (43/17) pohon
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 125/135 mm
závěs / stopa: 66,2°/98 mm
rozvor: 1415 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: dvojitá kotouč,
Brzdy vzadu: kotouč,
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 720 mm
Výška: 1130 mm
výška sedla: 810 mm
světlá výška: 125 mm
poloměr otáčení: 3,4 m
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 172 kg
Jiné údaje
akumulátor: 12V 36.0 kC (10Ah)/10 HR
startér: elektrický
převodovka
1: 2.562 (41/16)
2: 2.052 (39/19)
3: 1.714 (36/21)
4: 1.500 (36/24)
5: 1.360 (34/25)
6: 1.269 (33/26)

Suzuki GSX-R1000 2007- (K7)



motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 988 cm3
Vrtání x zdvih: 73 x 59 mm
Kompresní poměr: 12:1:1
Max. výkon: 160.5 k (119.7 KW) 10800 (ot/min)
Max. točivý moment: 110 Nm 8400 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva, 44mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová
primární převod: ozubenými koly
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: Kayaba obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 130/130 mm
závěs / stopa: 24°/96 mm
rozvor: 1410 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: 300 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový Tokico třmen
Brzdy vzadu: 220 mm kotouč, plovoucí, 2 pístkový třmen
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 715 mm
výška sedla: 830 mm
světlá výška: 130 mm
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 168 kg
celková hmotnost: 201 kg
Jiné údaje
startér: elektrický

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #74

Cooker>Všechno zhruba stejně, model K5-K6 byl ale dokonalej - bez kompromisů ..... Za mě K6



...to je úplně jiná motorka!

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:23 | Nahoru | #75
Sefo> za 50 přesně skoro lituju ale už se stalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:25 | Nahoru | #76
2LEKO> čau hele já vím že je dokonalá a co ten rám s tou výztuhou bude to ok?

Naposledy editováno 14.05.2010 17:25:41

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:30 | Nahoru | #77

tigerbou>2LEKO> čau hele já vím že je dokonalá a co ten rám s tou výztuhou bude to ok?



...nevím......já mám rám komplet nový!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:33 | Nahoru | #78

tigerbou>2LEKO> čau hele já vím že je dokonalá a co ten rám s tou výztuhou bude to ok?



...já jezdil na obou a na turisticko -sportovní ježdění je to celkem jedno,když to nemáš jak vzájemně porovnat,tak budeš spokojen a ten rozdíl,zase není tak značný!
...K7 je "pohodlnější" a "hodnější"!..ale i tak rychlá!

..dnes už se dají pořídit i "race" laufy v pohodě,tak je asi fakt jedno co koupíš!
Ty "mapy" jsem použil jen na zkoušku!

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

14.5.2010 v 17:37 | Nahoru | #79
to DAWE02: Snad mi nechceš nalhat, že ta okruhovka nikdy předtím neležela, než došlo k prasknutí
to video je taky zavádějící, nemůžeš vědět v jakým stavu ten frajer motorku pořídil.Já bych se do toho jít v žádným případě nebál

Naposledy editováno 14.05.2010 17:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:37 | Nahoru | #80
2LEKO> JJ myslím že k7 už je dost přeplácaná elektronikou a ty mapy se mi tam moc taky nelíbí

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 17:46 | Nahoru | #81

tigerbou>2LEKO> JJ myslím že k7 už je dost přeplácaná elektronikou a ty mapy se mi tam moc taky nelíbí



...ale nic nezkazíš jestli koupiš zachovalou!

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 18:03 | Nahoru | #82

FiZzeR>... nemá čas, asi zrovna shání na jebaji novou hlavu s vačkama na zx10r...



Hajzle!

K6 vs K7

14.5.2010 v 18:04 | Nahoru | #83
Jinak ZX10R je nejlepsi, jen ja mel blbej kus hlavy!

K6 vs K7

14.5.2010 v 18:05 | Nahoru | #84
Kazda K5/6 nemela prasklej ram, nez ji prasknul. Takze ja bych se ji nebal, s vyztuhou.

(reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 18:07 | Nahoru | #85

DaveLister>to DAWE02: Snad mi nechceš nalhat, že ta okruhovka nikdy předtím neležela, než došlo k prasknutí
to video je taky zavádějící, nemůžeš vědět v jakým stavu ten frajer motorku pořídil.Já bych se do toho jít v žádným případě nebál



O jakem lhani z me strany pises?!!
Ja jsem jasne napsal ze ta motorka zazila pred nekolika lety jeden vetsi pad s Boumisem.

K6 vs K7

14.5.2010 v 18:23 | Nahoru | #86
mel sem moznost zkusit obe a K6 mi vyhovovala vice byla hmmm jak to rict??zabavnejsi??ale jinak nejaky extra rozdil tam nejni obe jedou jak trefena koza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 18:36 | Nahoru | #87
BlackSabbath> To je jasný že musím vyhodit kat a dat tam propojovací trubku když tam chci dát ladák jinak bych tam musel dat ladáky ty chytráku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

14.5.2010 v 18:50 | Nahoru | #88

jomoto>BlackSabbath> To je jasný že musím vyhodit kat a dat tam propojovací trubku když tam chci dát ladák jinak bych tam musel dat ladáky ty chytráku!


Nějak ti nerozumím, ty chytráku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 12:08 | Nahoru | #89

GRASSEL>Ale všimli jste si jedný věci?! Že když vemetze třeba Ducati, necháte jí přestříkat (replika atd.) tak naopak stoupá na ceně a zájmu?!


S tímhle bych si dovolil nesouhlasit... Origo stav se cení jak u jakékoli jiné motorky. Repliky jsou ku*evsky drahý, ale to jsou origo repliky, jako Ben Bostrom replika, Bayliss replika atd. To jsou ale S-kový verze ověšený dílama z poloviny Ducati Performance katalogu a na Ohlins podvozku A těchhle replik je pouze několik stovek kousků, každá s výroční plaketkou na řídítkách. Nedávno se tu prodávala 999 S polepená nálepkama (jako replika 999 R Fila) a z původních cca 350 000 se prodala hrubo pod 200... Protože to nebyl origo stav a moto byla údajně opravená po těžkým crashi...
Ale jsem mimo téma, jen chci říct že pokud je moto netknutá a v pořádku, tak bych taky určitě nestříkal origo nepoškozenej lak, protože bych tím snížil hodnotu stroje.

(reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 12:23 | Nahoru | #90
ducatista> tak asi to tak je no..........

snížil bys hodnotu prodejnou...........
já mluvím o hodnotě individualní která je u jakýkoliv "stavby" ta nejvyšší a pokud někdo přestavuje, přestříkává atd. s tím že to bude prodávat tak je na hlavu a ztrácí to nejen hodnotu ale i smysl..........
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35608 Dnes v 16:07 radi5
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist