1. Kolik klíčů pobere řídící jednotka ? (potřebuju 3 klíče - mám 2 origo i štítek s kódem)
2. Kde v okolí Kutný Hory se to dá udělat - byl jsem v zámečnictví v Kolíně kde řekli cenu přes 2000 kč (byl to nějakej dvoudílnej klíč - kodovací hlava a železo zvlášť)- okruh tak do 100 km
1 reakcí na tento příspěvek Náhradní klíče Hornet s Hissem
Měl jsem jednu takovou nemilou zkušenost s klíčema.
Naposledy editováno 13.05.2010 17:16:36
Budwik>Když jedu na dovolenou - beru dva klíče - chci brát jeden origo a kopii ( jeden origo chci nechat doma kdyby něco)
Měl jsem jednu takovou nemilou zkušenost s klíčema.
To chceš říct, že během dovolený jseš schopen stratit oba klíče?
Lepší než řešit to - co se tady řeší běžně - že nemá klíč ani jeden a teď neví co s tim.
1 reakcí na tento příspěvek Náhradní klíče Hornet s Hissem
Takze co jsem zjistil: neprve jsem obihal autoklicare, kteri obvykle vubec neumeli kod nacist a kdyz jsem narazil na nekoho kdo to umel tak chtel za klic 2500. Prochazel jsem katalogem JMA a docetl jsem se, ze v HISS je pouzit chip Philips Crypto TP12HN a ze pravdepodobne nelze udelat klon klice, je nutne uvest RJ do registracniho modu a novy klic zaregistrovat, coz je ostatne origo Honda postup. Polotovar klice JMA s cipem stoji 1200.
Potom jsem volal do Hondy kde mi sdelili ze original klic stoji 1000, pak nechat vybrousit a zaregistrovat RJ, cely to odhadoval na 1500-2000, tj. originalni reseni je levnejsi.
Zacal jsem hledat kde usetrit, polotovar klice v Partsdepot stoji 840 + postovne takze porad litr. Nakonec jsem klic koupil v UK, i s postovnym vysel dle aktualniho kurzu na 700, takze aspon neco. Zacal jsem studovat servisni manualy kde je programovani HISS popsano a je to jednoduchy jak facka, v podstate se musi privest 12V napeti na piny RJ kam je jinak pripojen snimac polohy kliky (Ignition Pulse generator, CKP) cimz se jednotka uvede do registracniho modu. Honda predepisuje pouziti specialniho honda kabelu. Ten je ale trochu drahy, ale na zahranicnich forech jsem zjistil ze proste staci 2x1m kabliku, Bateriovou svorku na jeden konec, faston 2.8 dutinku na konec druhej a 1k rezistor na ten z nich, ktery budu pouzivat jako + (na tom konektoru od snimace kliky se pak pripojuje k zlutemu vodici). Prostudoval jsem manual na CBR1100XX, CBF1000 a CBR600F4i a u všech byla procedura programovani popsana naprosto stejne, predpokladam teda ze to bude stejne va vsech HISS masinach - sevisni manual k moji motorce je k mani pouze pro americkou verzi ktera HISS nema, takze jsem byl trochu nervozni, ale fungovalo to stejne
Celkove naklady teda byly s vybrousenim klice a vyrobou kabliku pod 800 Kc. A pamatujte ze kdyz ztratite posledni klic tak vam oficialne pomuze uz jen nakup nove RJ, nebo neoficialne . Samotnou programovaci proceduru zde nebudu opisovat, najdete ji podrobne popsanou v servisnim manualu. Verim ze tohle info nekomu pomuze.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady Honda CB 600F Hornet | hanac | 1 | Dnes v 07:28 Pedl |
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |