PS: Prodám lehce jetou (cca 800km) sadu pneu Dunlop Qualifier II v rozměru 120/60 a 160/60
Edit: Sada Qualifier II prodána a teď jezdím uš více než 2000km sadu Qualifier RR s velkou spokojeností aš na drobné slabiny. Rozhodně přezutí na Q RR vyřešilo všechny chyby, kterejma trpěly Q2 na kterejch sem nakonec najel cca 1500km a se 100% jistotou tvrdím, že v rozměru 120/60 a 160/60 jsou to naprosto sportovně nepoužitelný gumy!
Naposledy editováno 24.07.2010 12:00:26
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
zx6rmichal>hm myslím , ze po 800km musí byt naprosto ready U někoho i v polovine životnosti
Ja je mám zajete do kraje po 50Km chce to jen pomalu zvětšovat náklon
OK OK tak nic neřikám.... zajetý za 30km??? já teda zajížděl dýl.. mě přišlo jak dyby to bylo tim klouskem nasáklý ale to byly pilot sportky... našel sem kruháč u kauflandu a jezdil dokola
a co Vy na huštění plynem??? ňákej poměr dusíku a O2?? na okruhu to neřešíte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
ono totiz kazdej obecne hodnoti nejaky gumy .. ale jedna a tataz guma v ruznejch sirkach muze mit ruzny vlastnosti ...
a to nemluvim o tom ze ma i ta sama ve stejnym rozmeru ruzny vlastnosti na ruznejch masinach ...
Takze pak babo rad. Akorat mi prijde divny ze je to TAK MOC spatny ...
1 reakcí na tento příspěvek Že by vážně špatný pneu?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
příbor>OK OK tak nic neřikám.... zajetý za 30km??? já teda zajížděl dýl.. mě přišlo jak dyby to bylo tim klouskem nasáklý ale to byly pilot sportky... našel sem kruháč u kauflandu a jezdil dokola
a co Vy na huštění plynem??? ňákej poměr dusíku a O2?? na okruhu to neřešíte?
Stačí opravdu jen pár km a je to sjetý, jak bylo již zmíněno výše. Jinak foukam 71,08% dusík, 20,95% kyslík, 0,93% argon a jeste nějaky příměsy v tom jsou...
2-hrnek>Stačí opravdu jen pár km a je to sjetý, jak bylo již zmíněno výše. Jinak foukam 71,08% dusík, 20,95% kyslík, 0,93% argon a jeste nějaky příměsy v tom jsou...
No to mi řekni, ty alchymisto, jak této úžasné kombinace dosáhneš?
Vzduch okolo nás obsahuje cca 78% dusíku, 21% kyslíku a zbylé procento jsou vzácné plyny. Čím prosím tě nahrazuješ těch cca 7% dusíku a proč?
Neseknul ses krapet?
A nebo kdybys mel zadni 190tak ti vymenim tu muji..je skoro ko ama 3tis ale je v cajku a ZAJETA a neklouze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
Jindra_a>racek> jednoduše... kloužou a to jak předek při brzdění tak i zadek na výjezdech ze zatáček. Navíc se necejtim vůbec jistě ve větších náklonech... motorka mi příde nestabilní, ale to je možná jenom muj dojem podpořenej tím věčnym klouzáním. Jako by v náklonu ta motorka chtěla pokračovat furt víc a víc a aby nepadla na zem musim se s ní jakoby prát fakt z nich radost nemam... ale jako je možný že sem prostě jenom vemeno kerý neumí jezdit a svádí to na gumy... že jo?
nevím jaký jsi jezdec ale je pravda že nejsi první co má z nových dunlop smýšené pocity .
Martin.z.brna>za čtverku je od tebe vemu, ale i tak mi nejde do hlavy že by byly až TAK špatný.. kdyby ses jich chtěl vážně zbavit tak mi pisni PM..
cena byla stanovena na 4800Kč a již je to prodáno! sorry ale téměř nepoužitý gumy dávat skoro o dva litry levnějc to byc musel bejt blázen
1 reakcí na tento příspěvek Že by vážně špatný pneu?!
1 reakcí na tento příspěvek Že by vážně špatný pneu?!
origo na SV dávali tuším pilroad 1 a to byly dobré gumy dnes tě vyjdou na cca 5 za sadu a budeš spokojen
Naposledy editováno 13.05.2010 06:15:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Že by vážně špatný pneu?!
příbor>OK OK tak nic neřikám.... zajetý za 30km??? já teda zajížděl dýl.. mě přišlo jak dyby to bylo tim klouskem nasáklý ale to byly pilot sportky... našel sem kruháč u kauflandu a jezdil dokola
a co Vy na huštění plynem??? ňákej poměr dusíku a O2?? na okruhu to neřešíte?
dusikem?! Na okruh?! Tohle tema patrí do kategorie mytu kapitola jak vytáhnout z lidi ještě víc peněz