1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>Gerry> co to má společnýho s tím za jak dlouho ohřeju gumy?! OMG
A já kapoty neodírám, jelikož nemám 1000rr 04-05 tak příště čti pořádně (u svojí motorky mám akorát lehce lízlou řadičku ).
Video nemám! Ukážu na živo!
Myslíš jako přirození???? Ne,v tom provozu se tě musím zastat,není to tak nejhorší,ale s těma gumama se pořád nemůžu vnitřně srovnat.Aby se ti to ohřálo na plnou provozku za 5 minut,pak lepila jako bejk a ojetá ti vydržela další 4000,to mi pořád hlava nebere.Fungujou ti budíky?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
No a k tomu zahřátí řeknu to asi takhle, MILEVSKO - BERNARTICE a můžu tahat jak chci což sám moc dobře víš. Když je studená tak klouže ale hodně čitelně, tudíš se neutrhne jako ostatní gumy ale když jsem jednou jel na Petrovice a za mnou se objevil Čéřa v M3 tak jsem za to tahal i když byli studený a vždycky jen krásně klouzly a vůbec ne jako ostatní gumy který nic nic nic a najednou je to taková rychlost že se posereš a seš na zemi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Ale stejně mi řekni,na co na okruhu potom používaj nahřejváky,když by jim bohatě stačil warm-up lap a proč se tý gumy někdo zbavuje,když má ještě takovou výdrž? Pak je ještě otázka,za kolik se dá pořídit ojetá,nová stojí docela ranec....
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
- pro mě krásná cena
- výdrž a adheze
- díky profilu a rozměru se celá motorka zvedla - větší možnost v náklonu
- až s těmahle gumama jsem zjistil že podvozek gsxr chce trochu poštelovat, základ úplně nevyhovoval, tak se přitáhla pružina a přitvrdilo se to (gsxr je teď fakt hodně vysoký a i já se svejma 187cm jen tak tak dosáhnu na zem - další rezerva v náklonu
- když se člověk mrkne ze zádu na profil KR 108 je to jasný, ta guma je jak vajíčko (oproti jinejm gumám ty jsou spíš jako placka) takže ten náklon na kraji je fakt velkej, minulej rok jsem líznul stupačku ale i řadičku a trochu odřel výko (lakovalo se přes zimu)
- když je studená tak vím co udělá, vím že si lehce klouzne ale už je mám nazutý asi po sedmý a jezdím jen je.
- to co jsem jezdil předtím mi teď přijd jak tvrdej beton
- i když to člověk pošle do zatáčky fakt agresivně tak je to jak po kolejích, jiná guma by udělala papa (vlastní zkušenost)
Prostě to chce fakt vyzkoušet, pár lidí co měli možnost si aspoň šáhnout nebo je jezděj ví o čem mluvím, těžko to popisovat...........
já mám prostě jasno a dokud KR 108 budou, nic jinýho nechci......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
nahřejváky proto, protože je zahřejou a nemusej čekat a i kdyby chtěli při warm up tahat tak můžou (navíc ohřejváky jsou na nový gumy aby změkli a jelo se rovnou (povrch nový gumy je na to náchylnej a klouže fakt hrozně když je studenější)
I na dromech se jezděj jetý KR 108, hanz je jezdí (lehce jetý) a dá na nich 2:12 Brno, ostatní je sudaj protože když jezděj furt tak ty gumy už jsou tak zatížený a zahřátý že už tolik nefungujou na tyhle otázky ti řekne svoje hanz96 když mu písneš........
Třeba takovej čihák dal jen nahřejváky, ani z nový gumy nesundal tu etiketu a hned to tam posílal naplno. Tak proto jsou nahřejváky. Nečekáš a víš že už tam je dostatečná teplota
mimochodem čéřa je řízne tak že ani benga nedržkujou na benzínkách když je zkoumaj protože není nic poznat
Naposledy editováno 07.05.2010 12:42:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Nevím kolik budou po 5km mít ale vím že jsou už dostatečná žvejkajda a můžu dělat co chci teploměr sebou neberu nikdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Ale těžko se o tom bavit, je to hodně o stylu jízdy v těch zatáčkách, jednoho podrží a stačej mu bohatě. Druhýmu nevyhovujou každej má to co mu vyhovuje a proto říkám, ať si jezdí každej co chce ale já mám jasno
Je super mít pod prdelí gumu o který víš že tě ze směru v zatáčce nerozhodí snad ani traktor přes cestu je to první guma kterou nedostaneš na hranice limitů, ale ona tebe tenkrát jsem o tom teda někde debatil i s perňou
Naposledy editováno 07.05.2010 13:01:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>verybusy>
Je super mít pod prdelí gumu o který víš že tě ze směru v zatáčce nerozhodí je to první guma kterou nedostaneš na hranice limitů, ale ona tebe tenkrát jsem o tom teda někde debatil i s perňou
první guma,kterou jsem nedostal na hranice limitů se tehdá vyráběla ve Vulkánu v Hrádku nad Nisou a jmenovala se Primeros+. A podržela i ve vypjatých situacích.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
mám radši DUREX SPORTMAX PRIMEROS supercorsa je taková nečitelná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
GRASSEL>verybusy>
mám radši DUREX SPORTMAX PRIMEROS supercorsa je taková nečitelná
Jo,holt musíš mít knoty,kdybys tam měl díru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
pokud člověk jezdí fakt palici tak je ocení určitě je vyzkoušej ale nemaj smysl na nějaký cestovní tempo nazuj je, počkej pár km než se zahřejou (pak už budeš vědět kdy za to můžeš tahat a kdy jsou zahřátý), skopni dva kvalty dolů, full gas a do zatáčky jí zatop pod kotlem a prostě jí tam pošli na max co to jde a ta guma?! Ta se ti bude smát
když si sáhneš na zahřátou tak pochopíš proč tak držej a možná ti spadne čelist
Gerry>GRASSEL> no pěknou kravinu tady vypouštíš ty, myslim že všichni tady vědí co obnáší zahřát slick na provozní teplotu aby ta guma fungovala tak jak má......nač ty chytrý hlavy vymejšlej nahříváky a nač si je lidé kupujou? Ono se stačí zeptat tebe jak za 5 km netahavý jízdy ohřát slick.
PŘESNĚ TAK!GRASSEL>hicmi> nevím na co se jich chceš ptát ty jelito když mě oni neznaj ale zkus napsat třeba do Brava, tam ti poraděj ale ty si chtěl asi zatleskat že znáš Carlose z MH nebo Sršně Ty brďo, až vyrostu chci bejt jako ty
Meleš tu pátý přes devátý a víš asi úplný kulový to je celkem normální, například na horneta cb600f když dáš tvrdší gumy tak se to celkem hodí vzhledem k podvozku ovšem když tam dáš nějaký lepidla tak jsou ti k ničemu protože to nestíhá podvozek, no a stejně to funguje i naopak. Když dáš na sporta tvrdý křusky tak nemůžeš mluvit o tom že je špatnej podvozek jelikož ho s těma gumama v žádným případě nedostaneš na hranici jeho možností.
Jinak co se týče štelování tak podvozku moc nerozumím a spíš nechci rozumět nebo se do toho srát jako každej 2 čecháček kterej to úplně rozhodí, tohle utáhne, tamto povolí.........
Já si ho nechávám seštelovat od lidí co tomu rozuměj a podstatný je pro mě to že vím co říct a v tom smyslu podvozek znám. Vím co má dělat, jak fungovat a co od něj čekám......... podle toho se pak seřídí.
a směj se jak chceš, mě je to celkem šumák
Já se třeba nasmál s tím deštěm - ne vole, zastavím, obuju mokrý a jedu dál ty pako [lol] [lol] [lol]
Až budu chtít soutěžit na vodě tak si koupím kánoj, zatím mi v případě deště stačí řízlý slicky a pomalá jízda [lol] [lol] [lol] ale když už se tak znáš s Karlosem tak ať ti půjčí číslo motohousu kde je test gum, slicky vs zbytek a mrkni jak to dopadlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |