globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

CBR 1000RR

7.5.2010 v 11:26 | Nahoru | #271
hehe, kluci bavíte

nejlepší jsou diskuze ala trvzení proti tvrzení....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 11:52 | Nahoru | #272

GRASSEL>Gerry> co to má společnýho s tím za jak dlouho ohřeju gumy?! OMG

A já kapoty neodírám, jelikož nemám 1000rr 04-05 tak příště čti pořádně (u svojí motorky mám akorát lehce lízlou řadičku ).
Video nemám! Ukážu na živo!



Myslíš jako přirození???? Ne,v tom provozu se tě musím zastat,není to tak nejhorší,ale s těma gumama se pořád nemůžu vnitřně srovnat.Aby se ti to ohřálo na plnou provozku za 5 minut,pak lepila jako bejk a ojetá ti vydržela další 4000,to mi pořád hlava nebere.Fungujou ti budíky?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:09 | Nahoru | #273
verybusy> ono je to totiž prostě jednoduché za prvý je ta guma třísměsová (KR 108) a za druhý KR 108 195/65 má hrozně masa, víc než kterákoliv jiná guma takže nejen že lepí ale i vydrží. Slicky diablo superbike 190/55 který jsem měl taky nazutý mi vydrželi cca + - 1200km, to je právě to co říkám že není slick jako slick, je mezi nima stejnej rozdíl jako v běžných gumách. KR i díky tomu že maj tolik masa tak když se zahřejou tak jsou fakt jak žvejkačka oproti jinejm gumám který maj jen takovýto povrchový zahřátí a přilnavost. Nevím zda sis někdy na tu gumu šáhnul (některý pražáci od vás jo) ale prostě každýmu spadla čelist.

No a k tomu zahřátí řeknu to asi takhle, MILEVSKO - BERNARTICE a můžu tahat jak chci což sám moc dobře víš. Když je studená tak klouže ale hodně čitelně, tudíš se neutrhne jako ostatní gumy ale když jsem jednou jel na Petrovice a za mnou se objevil Čéřa v M3 tak jsem za to tahal i když byli studený a vždycky jen krásně klouzly a vůbec ne jako ostatní gumy který nic nic nic a najednou je to taková rychlost že se posereš a seš na zemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:15 | Nahoru | #274
GRASSEL> Já ti to ošahám!!! BT003 je taky třísměs,ale životnost šacuju tak kolem 3000km,víc ani kouda.
Ale stejně mi řekni,na co na okruhu potom používaj nahřejváky,když by jim bohatě stačil warm-up lap a proč se tý gumy někdo zbavuje,když má ještě takovou výdrž? Pak je ještě otázka,za kolik se dá pořídit ojetá,nová stojí docela ranec....

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:33 | Nahoru | #275
Hele já se tu nechci s nikým hádat, kdo se mnou jel ví jak jezdím ale to tu řešit nechci. Jezdil jsem gumy jako BT 003, RACETEK K1-K2, diablo supercorsa, dragon supercorsa ale jelikož kupovat pořád nový gumy za nehoráznej majlant který jsou za chvilku v p... tak mi tenkrát čéřa s hanzem řekli ať zkusím slicky že se není čeho bát!!! Přiznám se že jsem měl vždycky ze slicků takověj nedůvěryhodnej pocit ale věděl jsem že čéřa a hanz jezděj taky dobrej rokenrol tak jsem to zkusil, nejdřív diablo superbike. Byl jsem spokojenej ale výdrž byla malá (i když za ty prachy pořád super) no a pak mi hanz řekl že jezdí jen KR 108 a ať je vyzkouším, že ty gumy jsou prostě nejlepší, jezdili je na okruhu a v provozu a když mi řekli že na nich odjeli dovolenou+jezdili tady+okruh tak jsem nevěřil že jsou to lepidla a vydržej i 5500km no ale nazul jsem je a hanz mi ještě řekl, až tuhle gumu dáš na kraj tak už jsou to fakt sr..ky (věděl jsem že hanz i čéřa u 1000rr měli odřený boky kapot) a budeš čumět. Taky že jo, nazul jsem je a i když všechny gumy 180/55 a 190/55 jsem s prstem v nose jezdil na kraj tak tady ať jsem dělal co jsem chtěl tak mi zbejvalo pořád 1,0 - 1,5 cm do kraje. Tak jsem se nasral, vytáhnul to na jednu trasu a prostě sevřel prdel a pustil to do zatáčky co to šlo, málem jsem se posral ale bylo to tam. Pak jsem si nějak zvyknul a super. Ty gumy jsou fakt prostě pecka a kdo je kdy jel tak ví co jsou zač, nejde to popisovat.

- pro mě krásná cena
- výdrž a adheze
- díky profilu a rozměru se celá motorka zvedla - větší možnost v náklonu
- až s těmahle gumama jsem zjistil že podvozek gsxr chce trochu poštelovat, základ úplně nevyhovoval, tak se přitáhla pružina a přitvrdilo se to (gsxr je teď fakt hodně vysoký a i já se svejma 187cm jen tak tak dosáhnu na zem - další rezerva v náklonu
- když se člověk mrkne ze zádu na profil KR 108 je to jasný, ta guma je jak vajíčko (oproti jinejm gumám ty jsou spíš jako placka) takže ten náklon na kraji je fakt velkej, minulej rok jsem líznul stupačku ale i řadičku a trochu odřel výko (lakovalo se přes zimu)
- když je studená tak vím co udělá, vím že si lehce klouzne ale už je mám nazutý asi po sedmý a jezdím jen je.
- to co jsem jezdil předtím mi teď přijd jak tvrdej beton
- i když to člověk pošle do zatáčky fakt agresivně tak je to jak po kolejích, jiná guma by udělala papa (vlastní zkušenost)

Prostě to chce fakt vyzkoušet, pár lidí co měli možnost si aspoň šáhnout nebo je jezděj ví o čem mluvím, těžko to popisovat...........
já mám prostě jasno a dokud KR 108 budou, nic jinýho nechci......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #276
GRASSEL> Cena?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:39 | Nahoru | #277
verybusy> já BT 003 jezdil tak vím co jsou zač

nahřejváky proto, protože je zahřejou a nemusej čekat a i kdyby chtěli při warm up tahat tak můžou (navíc ohřejváky jsou na nový gumy aby změkli a jelo se rovnou (povrch nový gumy je na to náchylnej a klouže fakt hrozně když je studenější)

I na dromech se jezděj jetý KR 108, hanz je jezdí (lehce jetý) a dá na nich 2:12 Brno, ostatní je sudaj protože když jezděj furt tak ty gumy už jsou tak zatížený a zahřátý že už tolik nefungujou na tyhle otázky ti řekne svoje hanz96 když mu písneš........

Třeba takovej čihák dal jen nahřejváky, ani z nový gumy nesundal tu etiketu a hned to tam posílal naplno. Tak proto jsou nahřejváky. Nečekáš a víš že už tam je dostatečná teplota

(reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:41 | Nahoru | #278
verybusy> nebudu tu říkat cenu jaká je pro mě ze známosti.......sorry ale je směšná. Nicméně i kdyby byla větší a podstatně, v ceně nových gum tak neváhám a koupím je výdrž a adheze je maximální

mimochodem čéřa je řízne tak že ani benga nedržkujou na benzínkách když je zkoumaj protože není nic poznat

Naposledy editováno 07.05.2010 12:42:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:45 | Nahoru | #279
GRASSEL> Já sebou vezmu vpichovej teploměr a až si po 5-ti km budeš myslet,že jsou zahřátý,tak je změříme.Jestli se dostaneme na 50°C,tak to bude zázrak,zatímco z nahřejváků mají,pro podání plnýho výkonu,cca 80-90°C (jestli se nepletu).V tom bude tuším hlavní rozdíl.Pak je ještě otázka,jestli mě do tý gumy necháš bodnout. Ale jen na krajíček,neboj.Pro ilustraci-na 80-ti °C neudržíš ruku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:48 | Nahoru | #280
verybusy> no vidíš, tak víš proč nahříváky!
Nevím kolik budou po 5km mít ale vím že jsou už dostatečná žvejkajda a můžu dělat co chci teploměr sebou neberu nikdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 12:52 | Nahoru | #281
GRASSEL> a ještě jeden dotaz,tebe ta BT 003 někdy nepodržela????Já myslel,že pro silniční ježdění je až zbytečně předimenzovaná a málokdo ji využije.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 13:00 | Nahoru | #282
verybusy> podržela ale když jsem za to tahal (ani zdaleka jako na KR 108) tak v zatáčkách kolikrát ustřelila, to samý mi dělala racetek K2, od tý doby jsem v ně neměl důvěru a Bridgestone bych si už nikdy nekoupil.......... je to hlavně o tom že já těm gumám nikdy nevěřil a prostě jsem nejel tak jak bych chtěl, bál jsem se..............

Ale těžko se o tom bavit, je to hodně o stylu jízdy v těch zatáčkách, jednoho podrží a stačej mu bohatě. Druhýmu nevyhovujou každej má to co mu vyhovuje a proto říkám, ať si jezdí každej co chce ale já mám jasno

Je super mít pod prdelí gumu o který víš že tě ze směru v zatáčce nerozhodí snad ani traktor přes cestu je to první guma kterou nedostaneš na hranice limitů, ale ona tebe tenkrát jsem o tom teda někde debatil i s perňou

Naposledy editováno 07.05.2010 13:01:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 14:37 | Nahoru | #283

GRASSEL>verybusy>
Je super mít pod prdelí gumu o který víš že tě ze směru v zatáčce nerozhodí je to první guma kterou nedostaneš na hranice limitů, ale ona tebe tenkrát jsem o tom teda někde debatil i s perňou



první guma,kterou jsem nedostal na hranice limitů se tehdá vyráběla ve Vulkánu v Hrádku nad Nisou a jmenovala se Primeros+. A podržela i ve vypjatých situacích.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 15:02 | Nahoru | #284
verybusy>

mám radši DUREX SPORTMAX PRIMEROS supercorsa je taková nečitelná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 15:25 | Nahoru | #285

GRASSEL>verybusy>

mám radši DUREX SPORTMAX PRIMEROS supercorsa je taková nečitelná



Jo,holt musíš mít knoty,kdybys tam měl díru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 17:32 | Nahoru | #286
GRASSEL> Ty KR 108 si někldy vyzkouším, recenze teda super Jen cena nových - 7tis u Hamleta, je dost, no zkusím pohledat jeté

(reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 19:13 | Nahoru | #287
verybusy> asi jsem strkal knoty na špatný místo

(reakce na) CBR 1000RR

7.5.2010 v 19:19 | Nahoru | #288
c.j.> možná bude mít i lehce jetý když se zeptáš. Já vím, nejsou zrovna levný ale jsou to nejlepší gumy který se fakt povedli a řekne ti to každej kdo s nima měl tu čest (i testy)

pokud člověk jezdí fakt palici tak je ocení určitě je vyzkoušej ale nemaj smysl na nějaký cestovní tempo nazuj je, počkej pár km než se zahřejou (pak už budeš vědět kdy za to můžeš tahat a kdy jsou zahřátý), skopni dva kvalty dolů, full gas a do zatáčky jí zatop pod kotlem a prostě jí tam pošli na max co to jde a ta guma?! Ta se ti bude smát

když si sáhneš na zahřátou tak pochopíš proč tak držej a možná ti spadne čelist

CBR 1000RR

7.5.2010 v 20:08 | Nahoru | #289

CBR 1000RR

7.5.2010 v 20:15 | Nahoru | #290

CBR 1000RR

7.5.2010 v 20:19 | Nahoru | #291
A to nevíte že Grassel maká u Dunlopu fakt

(reakce na) CBR 1000RR

27.5.2010 v 19:15 | Nahoru | #292

Gerry>GRASSEL> no pěknou kravinu tady vypouštíš ty, myslim že všichni tady vědí co obnáší zahřát slick na provozní teplotu aby ta guma fungovala tak jak má......nač ty chytrý hlavy vymejšlej nahříváky a nač si je lidé kupujou? Ono se stačí zeptat tebe jak za 5 km netahavý jízdy ohřát slick.

PŘESNĚ TAK!

(reakce na) CBR 1000RR

27.5.2010 v 19:17 | Nahoru | #293

GRASSEL>hicmi> nevím na co se jich chceš ptát ty jelito když mě oni neznaj ale zkus napsat třeba do Brava, tam ti poraděj ale ty si chtěl asi zatleskat že znáš Carlose z MH nebo Sršně Ty brďo, až vyrostu chci bejt jako ty

Meleš tu pátý přes devátý a víš asi úplný kulový to je celkem normální, například na horneta cb600f když dáš tvrdší gumy tak se to celkem hodí vzhledem k podvozku ovšem když tam dáš nějaký lepidla tak jsou ti k ničemu protože to nestíhá podvozek, no a stejně to funguje i naopak. Když dáš na sporta tvrdý křusky tak nemůžeš mluvit o tom že je špatnej podvozek jelikož ho s těma gumama v žádným případě nedostaneš na hranici jeho možností.

Jinak co se týče štelování tak podvozku moc nerozumím a spíš nechci rozumět nebo se do toho srát jako každej 2 čecháček kterej to úplně rozhodí, tohle utáhne, tamto povolí.........
Já si ho nechávám seštelovat od lidí co tomu rozuměj a podstatný je pro mě to že vím co říct a v tom smyslu podvozek znám. Vím co má dělat, jak fungovat a co od něj čekám......... podle toho se pak seřídí.

a směj se jak chceš, mě je to celkem šumák
Já se třeba nasmál s tím deštěm - ne vole, zastavím, obuju mokrý a jedu dál ty pako [lol] [lol] [lol]
Až budu chtít soutěžit na vodě tak si koupím kánoj, zatím mi v případě deště stačí řízlý slicky a pomalá jízda [lol] [lol] [lol] ale když už se tak znáš s Karlosem tak ať ti půjčí číslo motohousu kde je test gum, slicky vs zbytek a mrkni jak to dopadlo.

jsi vul grasseli!
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist