2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Tak jak jsem ti to popisoval je to uvedeno v CZ manuálu, schválně to zkusím. S tím servisem tuší Petr-RSV správně, je to po 10000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Já právě taky jezdím nejradši jen s polovinou nádrže, protože jinak je motorka zbytečně těžká. Jinak běžně dojíždím rezervu asi na 70 km trip R - víc si bez kanystru netroufnu Odhaduju, že po silnici by pohodovým tempem dala 140 km na rezervu - do sucha (těch 100 km mám vyzkoušených)
...ještě mě napadlo, jestli třeba nemám nějak špatně seřízené čidlo rezervy, že na ni najede motorka tolik km.
Naposledy editováno 29.04.2010 08:02:06
jkocik>Piwell> Už to mám přepnutý od doby, co mi poslal bartshoxNL ten servisní manuál. Ale bylo to jinak - myslim, že stisknout obě tlačitka a do toho zapnout klíček nebo tak nějak, ale bylo tam stisknutí obou tlačítek, čili select i reset současně.
Tak jak jsem ti to popisoval je to uvedeno v CZ manuálu, schválně to zkusím. S tím servisem tuší Petr-RSV správně, je to po 10000km
Tak jsem na to mrknul do servisního manuálu, kterej mám v angličtině a píšou tam toto:
"For the U.K. only: To switch the speedometer and odometer/tripmeter displays between kilometers and miles, push the "SELECT" and "RESET" buttons together and turn the key to "ON". When the digits start flashing on the display, push the "SELECT" button to choose kilometers or miles."
čili "K přepnutí zobrazení rychloměru a počítadla vzdálenosti(/denního počítadla vzdálenosti) mezi kilometry a mílemi, stiskni tlačítko SELECT a RESET současně a otoč klíčkem do polohy ON. Až začnou na displeji číslice blikat, stiskni tlačítko SELECT k výběru kilometrů nebo mílí."
Já to udělal přesně takhle a šlo mi to.
Naposledy editováno 29.04.2010 09:24:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Petr-RSV>ALP-H>
Odhaduju, že po silnici by pohodovým tempem dala 140 km na rezervu - do sucha (těch 100 km mám vyzkoušených)
...ještě mě napadlo, jestli třeba nemám nějak špatně seřízené čidlo rezervy, že na ni najede motorka tolik km.
Hele já myslim, že ne. Já to teda ještě nedotáhl k tý rezervě, ale když už jsem si řikal, že v tý nádrži nic moc nebude a že radši natankuju (najeto hodně km a ještě svítila poslední čárka), nacpal jsem tam stěží 15 litrů (úplně až po hrdlo), čili tam ještě 8 litrů zbylo. Psaná rezerva je 6,7 litru. Při spotřebě rovných 5 litrů je tedy rezerva na ujetí 134 km, při spotřebě 4 litry je to 167,5 km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Stejně je to mazec - pamatuju dobu, kdy jsem měl VTR 1000 F - to jsem musel brát benzín občas i 2x za vyjížďku, protože po 120 km už svítila rezerva . Spotřeba 12 litrů na sto byla při rychlé jízdě normální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
7 litrů myslíš na tvém VTR? Když jsem jezdil s kámošem , co měl Sportstera 883, tak jsem se dostal i lehce pod 7/100km, ale to jsme jeli snad pomalej než auta. Ta moje honda byla asi nějaká nenažraná, protože za 9 litrů jsem jezdil normální svižnou jízdou. Teď už by se mi na to těžko zvykalo, když jsem jezdil na Tenere do práce, tak jsem bral plnou jednou za 14 dní - to byl luxus - a kilometry jen naskakovaly...
Dneska budu montovat nové Akrapy - přímo na Tenere, tak jsem zvědavý, jestli se to nějak projeví na výkonu/spotřebě. Přinejhorším ušetřím aspoň pár kilo na vysokém těžišti, takže očekávám o něco lepší manipulaci v terénu při malých rychlostech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Naposledy editováno 29.04.2010 11:50:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
...všiml jsem si, že máš na Tenere ty Yamahácké Akrapoviče - jde znát nějaká změna k lepšímu, co se týče výkonu a ovladatelnosti? Nebo je to zanedbatelné?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
To je pravda, protože pokud bych jel na tenere těch 130 kmh, tak jsem taky na nějakých 6 litrech -a to už není takový rozdíl. Ale u toho VTR mě to štvalo spíš zpětně, proto, že když jsem pak pořídíl RSV, tak jsem jel mnohem rychlej, než co zvládlo VTR - přitom se spotřebou do 9 litrů (ale to fakt na krev). Například na cestování bylo jednoduché pravidlo: 6.kvalt, 6tis. ot., 160 km/h a 6-7 litrů spotřeba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
...všiml jsem si, že máš na Tenere ty Yamahácké Akrapoviče - jde znát nějaká změna k lepšímu, co se týče výkonu a ovladatelnosti? Nebo je to zanedbatelné?
[img] mu to moc nejede ale má to hezčí zvuk..
Piwell>Hele já myslim, že ne. Já to teda ještě nedotáhl k tý rezervě, ale když už jsem si řikal, že v tý nádrži nic moc nebude a že radši natankuju (najeto hodně km a ještě svítila poslední čárka), nacpal jsem tam stěží 15 litrů (úplně až po hrdlo), čili tam ještě 8 litrů zbylo. Psaná rezerva je 6,7 litru. Při spotřebě rovných 5 litrů je tedy rezerva na ujetí 134 km, při spotřebě 4 litry je to 167,5 km.
Když je tu debata o spotřebě tak já natankuju plnou 23l po 300km tam mám jednu čárku. Po dalších 50km mi začne blikat rezerva. Najel jsem na ní nějakejch 130km a když jsem tankoval tak jsem tam měl ještě 5l. Ale pokaždé to je jiné, ale vím jedno, když začne blikat rezerva tak tam mám min 10l. Nevím zda to nemám nechat seřídit v yamaze:o)
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
Trochu mi ucházelo zadní kolo, musel jsem ho dofukovat každých cca 5 dní. Tak jsem byl dneska v pneuservisu a je to hotový - byla potvůrka dirka poblíž ventilku. Značku a CZ papíry už taky konečně mam takže už mi nic nebrání v tom, abych se jel dneska odpoledne nerušeně projet
Naposledy editováno 29.04.2010 14:39:57
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
metro>No koukám, že každýmu to žere jinak. Záleží asi dost na tom jak kdo za to tahá a kde jezdí.
Ano, přesně od toho se to odvíjí ... Pak záleží i na jezdeckým stylu - někdo pořád tahá a pořád brzdí, někdo netahá pořád a brzdí málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Naposledy editováno 30.04.2010 20:29:23
NIGHT.EAGLE>Zdravím, nerad vám kazím debatu o spotřebě , ale nevíte někdo co má v plánu Yamaha s 660Z? Doprodávají se poslední kusy modelu 2008 a co vím z doslechu od dealerů, tak ani s výrobou to není nijak valný. Kolují drby že se Yamaha vydá cestou jako Aprilia s Tuaregem. Tedy velké enduro (1200) a střední (žeby 900 z TDM?). Přímo od Yamahy jsem se nedozvěděl nic tak to zkouším tady jestli někdo nemá nějakou zajímavou informaci.
Neni to jen nějaká kachna? Že by po dvou letech ukončili výrobu zcela novýho modelu? Aby to nebyly řeči jaký 2 roky kolovaly o nový SuperTenerce, nakonec to taky bylo mnohem dýl a bylo to jiný ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |