paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XT660Z Tenere 2008
10.3.2008 v 10:42
Tahle motorka mne na výstavu přilákala. Musim říct že zajímavé. U ní a u BMW F800GS jsem strávil většinu času. Jsem zvědav na první testy ale rozhodně v reálu se mi stejně jako na fotkách (v bílé barvě) fakt líbí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

28.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #661
Petr-RSV> Ujel jsem na plnou nádrž 345 km po horských cestách,jenom kamení, štěrk a motorka ještě jela (měl jsem ještě 5l kanystr). Jezdím vždycky na doraz a až se ohlásí rezerva, dám max. 8l a to mi vystačí na pohodový off do 150 km dojezdu. Dobře se jede s poloviční nádrží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 07:02 | Nahoru | #662
Piwell> Už to mám přepnutý od doby, co mi poslal bartshoxNL ten servisní manuál. Ale bylo to jinak - myslim, že stisknout obě tlačitka a do toho zapnout klíček nebo tak nějak, ale bylo tam stisknutí obou tlačítek, čili select i reset současně.

Tak jak jsem ti to popisoval je to uvedeno v CZ manuálu, schválně to zkusím. S tím servisem tuší Petr-RSV správně, je to po 10000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 08:00 | Nahoru | #663
ALP-H>
Já právě taky jezdím nejradši jen s polovinou nádrže, protože jinak je motorka zbytečně těžká. Jinak běžně dojíždím rezervu asi na 70 km trip R - víc si bez kanystru netroufnu Odhaduju, že po silnici by pohodovým tempem dala 140 km na rezervu - do sucha (těch 100 km mám vyzkoušených)

...ještě mě napadlo, jestli třeba nemám nějak špatně seřízené čidlo rezervy, že na ni najede motorka tolik km.

Naposledy editováno 29.04.2010 08:02:06

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 09:16 | Nahoru | #664

jkocik>Piwell> Už to mám přepnutý od doby, co mi poslal bartshoxNL ten servisní manuál. Ale bylo to jinak - myslim, že stisknout obě tlačitka a do toho zapnout klíček nebo tak nějak, ale bylo tam stisknutí obou tlačítek, čili select i reset současně.

Tak jak jsem ti to popisoval je to uvedeno v CZ manuálu, schválně to zkusím. S tím servisem tuší Petr-RSV správně, je to po 10000km



Tak jsem na to mrknul do servisního manuálu, kterej mám v angličtině a píšou tam toto:

"For the U.K. only: To switch the speedometer and odometer/tripmeter displays between kilometers and miles, push the "SELECT" and "RESET" buttons together and turn the key to "ON". When the digits start flashing on the display, push the "SELECT" button to choose kilometers or miles."

čili "K přepnutí zobrazení rychloměru a počítadla vzdálenosti(/denního počítadla vzdálenosti) mezi kilometry a mílemi, stiskni tlačítko SELECT a RESET současně a otoč klíčkem do polohy ON. Až začnou na displeji číslice blikat, stiskni tlačítko SELECT k výběru kilometrů nebo mílí."

Já to udělal přesně takhle a šlo mi to.

Naposledy editováno 29.04.2010 09:24:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 09:32 | Nahoru | #665

Petr-RSV>ALP-H>
Odhaduju, že po silnici by pohodovým tempem dala 140 km na rezervu - do sucha (těch 100 km mám vyzkoušených)

...ještě mě napadlo, jestli třeba nemám nějak špatně seřízené čidlo rezervy, že na ni najede motorka tolik km.



Hele já myslim, že ne. Já to teda ještě nedotáhl k tý rezervě, ale když už jsem si řikal, že v tý nádrži nic moc nebude a že radši natankuju (najeto hodně km a ještě svítila poslední čárka), nacpal jsem tam stěží 15 litrů (úplně až po hrdlo), čili tam ještě 8 litrů zbylo. Psaná rezerva je 6,7 litru. Při spotřebě rovných 5 litrů je tedy rezerva na ujetí 134 km, při spotřebě 4 litry je to 167,5 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 10:20 | Nahoru | #666
Piwell>
Stejně je to mazec - pamatuju dobu, kdy jsem měl VTR 1000 F - to jsem musel brát benzín občas i 2x za vyjížďku, protože po 120 km už svítila rezerva . Spotřeba 12 litrů na sto byla při rychlé jízdě normální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 11:29 | Nahoru | #667
Petr-RSV> jednou jsem jel za kamarádem co jel ještě na starý tenerce, už má taky novou, a spotřeba byla 7l ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 11:44 | Nahoru | #668
Stev>
7 litrů myslíš na tvém VTR? Když jsem jezdil s kámošem , co měl Sportstera 883, tak jsem se dostal i lehce pod 7/100km, ale to jsme jeli snad pomalej než auta. Ta moje honda byla asi nějaká nenažraná, protože za 9 litrů jsem jezdil normální svižnou jízdou. Teď už by se mi na to těžko zvykalo, když jsem jezdil na Tenere do práce, tak jsem bral plnou jednou za 14 dní - to byl luxus - a kilometry jen naskakovaly...
Dneska budu montovat nové Akrapy - přímo na Tenere, tak jsem zvědavý, jestli se to nějak projeví na výkonu/spotřebě. Přinejhorším ušetřím aspoň pár kilo na vysokém těžišti, takže očekávám o něco lepší manipulaci v terénu při malých rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 11:47 | Nahoru | #669
Petr-RSV> já jezdím svižnou jízdou taky za 9, economy run z brna po dálnici 6, myslím že to bude podobný. Jen jsem chtěl říct že na těch 12 litrů ses dostal tempem kterym na tenerce jezdit nemůžeš, jeli jsme tenkrát do 120 km/h. Jinak to znám, na GPZ jsem tankoval po 340 km

Naposledy editováno 29.04.2010 11:50:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 11:49 | Nahoru | #670
ALP-H>
...všiml jsem si, že máš na Tenere ty Yamahácké Akrapoviče - jde znát nějaká změna k lepšímu, co se týče výkonu a ovladatelnosti? Nebo je to zanedbatelné?
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 11:53 | Nahoru | #671
Stev>
To je pravda, protože pokud bych jel na tenere těch 130 kmh, tak jsem taky na nějakých 6 litrech -a to už není takový rozdíl. Ale u toho VTR mě to štvalo spíš zpětně, proto, že když jsem pak pořídíl RSV, tak jsem jel mnohem rychlej, než co zvládlo VTR - přitom se spotřebou do 9 litrů (ale to fakt na krev). Například na cestování bylo jednoduché pravidlo: 6.kvalt, 6tis. ot., 160 km/h a 6-7 litrů spotřeba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 12:16 | Nahoru | #672
[quote]Petr-RSV>ALP-H>
...všiml jsem si, že máš na Tenere ty Yamahácké Akrapoviče - jde znát nějaká změna k lepšímu, co se týče výkonu a ovladatelnosti? Nebo je to zanedbatelné?
[img] mu to moc nejede ale má to hezčí zvuk..

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 12:18 | Nahoru | #673
qwert>
nejede? Že já blbec prodával ten motor z eReSVéčka - stačila by svářečka, flexa a za odpoledne byl měl "naladěno"

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 12:39 | Nahoru | #674
Petr-RSV> jo, žere trochu víc a jede trochu míň než je standard

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 13:37 | Nahoru | #675
Petr-RSV> Ten nárůst výkonu nemůžu porovnat, jezdí od novoty na Akrapech.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 13:39 | Nahoru | #676
qwert> Jo,jo, to se to kecá, když máš litra. Mě to jezdí pomalu, protože za to netahám na doraz, rezerva je ve mě.....

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 14:26 | Nahoru | #677

Piwell>Hele já myslim, že ne. Já to teda ještě nedotáhl k tý rezervě, ale když už jsem si řikal, že v tý nádrži nic moc nebude a že radši natankuju (najeto hodně km a ještě svítila poslední čárka), nacpal jsem tam stěží 15 litrů (úplně až po hrdlo), čili tam ještě 8 litrů zbylo. Psaná rezerva je 6,7 litru. Při spotřebě rovných 5 litrů je tedy rezerva na ujetí 134 km, při spotřebě 4 litry je to 167,5 km.



Když je tu debata o spotřebě tak já natankuju plnou 23l po 300km tam mám jednu čárku. Po dalších 50km mi začne blikat rezerva. Najel jsem na ní nějakejch 130km a když jsem tankoval tak jsem tam měl ještě 5l. Ale pokaždé to je jiné, ale vím jedno, když začne blikat rezerva tak tam mám min 10l. Nevím zda to nemám nechat seřídit v yamaze:o)

XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #678
Nenašel by se nějaký testovací pilot, který by to zkusil po silnici od plna do sucha? Já tolik km v kuse po asfaltu nenajedu a s jízdou mimo asfalt by to bylo neobjektivní . No ták, nehlaste se všichni....

XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #679
Tak to mě ještě ani jednou nezačla blikat (teda tankoval jsem 2x ), ale prostě pokaždý ta poslední čárka svítila a já tam napral 15 litrů v obou případech, čili by mělo zbývat 8 litrů. Až zase něco najedu tak to vyzkoušim ...

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 14:38 | Nahoru | #680
Tak jsem dneska zase trošičku pokročil s alu krytem řetězu. Jsem ve fázi povrchový úpravy, čili broušení a pak bude následovat leštění. To bude dobrej vopruz, už aby to bylo. Teď musim někde koupit pořádně jemný šmirgly - něco kolem 800 až 1200 nebo 1500. Tak jsem zvědavej jak pochodim nebo nepochodim. Už aby to bylo hotový.
Trochu mi ucházelo zadní kolo, musel jsem ho dofukovat každých cca 5 dní. Tak jsem byl dneska v pneuservisu a je to hotový - byla potvůrka dirka poblíž ventilku. Značku a CZ papíry už taky konečně mam takže už mi nic nebrání v tom, abych se jel dneska odpoledne nerušeně projet

Naposledy editováno 29.04.2010 14:39:57

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 14:46 | Nahoru | #681
Piwell>
Jestli se ti ten hliník nechce leštit, tak to nechej opískovat a dej to třeba na černý nebo stříbrný elox To by možná k enduru ladilo víc, než leštěný povrch.

XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 15:20 | Nahoru | #682
Tohle si myslim špatný nebude. Zatim mi to stálo asi 2 litry nafty a plato vajíček . A práci samozřejmě. Takže to hodlam dodělat s minimálními náklady. Původně to byl kryt řetězu na Caponorda, ale po menší úpravě jde na Ténérku. Já právě chci aby to vypadalo jako hliník ...

XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 20:50 | Nahoru | #683
petr-rsv>na nadrz do sucha sem jel uz nekolikrat poprvy sem to zkousel a najel sem 476 km po druhy sem v domeni ze mi to zralo malo a ze ujedu aspon 450km tak mi to po 426km zaskytalo a nazdar , jinak tankuju kolem 400-415km to je "jistota" :)

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

29.4.2010 v 21:05 | Nahoru | #684
No koukám, že každýmu to žere jinak. Záleží asi dost na tom jak kdo za to tahá a kde jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

30.4.2010 v 06:56 | Nahoru | #685

metro>No koukám, že každýmu to žere jinak. Záleží asi dost na tom jak kdo za to tahá a kde jezdí.



Ano, přesně od toho se to odvíjí ... Pak záleží i na jezdeckým stylu - někdo pořád tahá a pořád brzdí, někdo netahá pořád a brzdí málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

30.4.2010 v 19:54 | Nahoru | #686
Zdravím, nerad vám kazím debatu o spotřebě , ale nevíte někdo co má v plánu Yamaha s 660Z? Doprodávají se poslední kusy modelu 2008 a co vím z doslechu od dealerů, tak ani s výrobou to není nijak valný. Kolují drby že se Yamaha vydá cestou jako Aprilia s Tuaregem. Tedy velké enduro (1200) a střední (žeby 900 z TDM?). Přímo od Yamahy jsem se nedozvěděl nic tak to zkouším tady jestli někdo nemá nějakou zajímavou informaci.

Naposledy editováno 30.04.2010 20:29:23

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

1.5.2010 v 08:50 | Nahoru | #687

NIGHT.EAGLE>Zdravím, nerad vám kazím debatu o spotřebě , ale nevíte někdo co má v plánu Yamaha s 660Z? Doprodávají se poslední kusy modelu 2008 a co vím z doslechu od dealerů, tak ani s výrobou to není nijak valný. Kolují drby že se Yamaha vydá cestou jako Aprilia s Tuaregem. Tedy velké enduro (1200) a střední (žeby 900 z TDM?). Přímo od Yamahy jsem se nedozvěděl nic tak to zkouším tady jestli někdo nemá nějakou zajímavou informaci.



Neni to jen nějaká kachna? Že by po dvou letech ukončili výrobu zcela novýho modelu? Aby to nebyly řeči jaký 2 roky kolovaly o nový SuperTenerce, nakonec to taky bylo mnohem dýl a bylo to jiný ...

XT660Z Tenere 2008

1.5.2010 v 15:05 | Nahoru | #688
night.eagle>rek bych ze to ze se doprodavaj modely 2008 byla nadvyroba v tom roce protoze sou nabizeny i R1 R6 a dalsi modely

XT660Z Tenere 2008

1.5.2010 v 19:18 | Nahoru | #689
No jo jenže skladem u nás je prej jen jeden kus a ještě v bílé, jiná barva nikde není. Chtěli jsme je kupovat 2 ale nastal problém. Prej by se musel jeden kus stáhnout ze slovenska. Toť slova dealera.

XT660Z Tenere 2008

1.5.2010 v 20:25 | Nahoru | #690
night.eagle>no ja kdyz to porizoval tak meli jen cernou a tu khaki , taky sem chtel bilou.jinak co vam brani v tom vzit jednu 2008 a jednu 2010 ?

Naposledy editováno 01.05.2010 20:42:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere Boris.Big 17 19.7.2022 v 15:21 JiB
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere Novaja2 55 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz


TOPlist