paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Střílení
27.4.2010 v 16:30
Mám Hondu XLR 125 mám tam laďák...někomu při ubrání plynu za jízdy občas vystřelý z vejfuku (vím že to je k hovnu ale alespoň je to efektivní) a mě to nedělá...nemáte nějakou radu jak udělat aby to střílelo ? DÍK

(reakce na) Střílení

27.4.2010 v 23:42 | Nahoru | #31

BagoBorec>Tak ona střelba sama nejspíš neškodí - škodí jev, kterým je to ,,střílení" způsobený - a to chudá směs.Nedokonalé spalování, přehřívání spalovacího prostoru a problémy s ventilovým rozvodem(podpalování ventilů).


Souhlas. Při střílení do výfuku máš logicky špatně nastavenou směs. Při špatném nastavení bohatosti směsi dochází k nedokonalému spálení směsy. Což v horším případě může znamenat podpálení ventilů. Tak nevím co ti řekly v servise. Ale dobrý to rozhodně není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:00 | Nahoru | #32
BagoBorec> Čus. Tak já mám názor opačnej, že je to směsí bohatou. Alespoň mi to přijde logické a zkušenosti mi to potvrzují. Moc bohatá směs se nestaší spálit a pak chytne ve výfuku. I Danielos mi to potvrdil. Cituji: A taky u starého faroše mi to vždy střelilo z výfuku, jak jsem na neutral prudce přidal plyn, tak po zavření to střelilo i s plameňákem Po vyměnění vzduchového filtru to přestalo dělat.
Nový filtr víc vzduchu. Nebo - dáš ladák = menší odpor plynů při odchodu z válce, snáze odchází nedokonale spálená směs do výfuku, která při nahromadění chytne. Novější stříkačky si časem bohatost upraví a je po problému. Ale načem se určitě shodnem, že to neprospívá ani motoru ani výfuku. Žere to vatu z výfuku a hrozí roztržení nějakého chatrného spoje. Vliv na ventily už zde někdo dobře popsal.
BeNyxs kašli na to a buď rád, že Ti to nestřílí. Máš to tobře sežízený a určitě Ti to i dobře jede. Pokud to chceš rozladit tak návod máš o pár řádek výše který si právě dočetl .

Naposledy editováno 28.04.2010 08:33:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:06 | Nahoru | #33

Hummer>BagoBorec> Čus. Tak já mám názor opačnej, že je to směsí bohatou. Alespoň mi to přijde logické a zkušenosti mi to potvrzují. Moc bohatá směs se nestaší spálit a pak chytne ve výfuku. I Danielos mi to potvrdil. Cituji: A taky u starého faroše mi to vždy střelilo z výfuku, jak jsem na neutral prudce přidal plyn, tak po zavření to střelilo i s plameňákem Po vyměnění vzduchového filtru to přestalo dělat.
Nový filtr víc vzduchu. Nebo - dáš ladák = menší odpor plynů při odchodu z válce, snáze odchází nedokonale spálená směs do výfuku, která při nahromadění chytne. Novější stříkačky si časem bohatost upraví a je po problému. Ale načem se určitě shodnem, že to neprospívá ani motoru ani výfuku. Žere to vatu z výfuku a hrozí roztržení nějakého chatrného spoje. Vliv na ventily už zde někdo dobře popsal.
BeNyxs kašli na to a buď rád, že Ti to nestřílí.



no do vyfuku strili prevazne chuda smes, zkus google a neco si o tom nastudovat..

stejne tak o tom jak si strikacka upravuje dodavku paliva... to je dalsi mytus, donedavna nemeli vstrikovani zadnou zpetnou vazbu aby si mohli neco upravovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:11 | Nahoru | #34
assassin> Na co je tam podle tebe lamda sonda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:15 | Nahoru | #35

Hummer>assassin> Na co je tam podle tebe lamda sonda?



koukni se kolik motorek ji ma? vstrikovani uz se dela 15 let a lambda sonda je tam v poslednich par letech a navic jen u modelu s katalyzatorem... velmi casto se pri vymene vyfuku za nejaky otevreny lambda premostuje.. tzn by pak asi vstrikovani nemelo fungovat ne?
na motorce je lambda jen kvuli emisim/katalyzatoru a funguje jen ve velmi uzkem pasmu pouziti motoru .. nizke otacky, ustalena jizda (bez akcelerace) ... proste na male otevreni klapky.

pri akceleraci a pri jizde s vice otevrenou klapkou (cca nad 3-4tis ot) se vstrikovani ridi podle palivovych map a lambdy si vubec nevsima...

Naposledy editováno 28.04.2010 08:16:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:23 | Nahoru | #36
assassin> 1. Pokud jsis nevšim tak jsem psal novějších motorek, a ne ta jeho.
2. Lamda sonda se nepřemosťuje, ale místo ní se vřadí odpor (hodnoty neznám). Jinak by to nejelo. Řídící jednotka potřebuje tuto informaci. Pak už ale nic neupraví, protože odpor je konstantní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:36 | Nahoru | #37

Hummer>assassin> 1. Pokud jsis nevšim tak jsem psal novějších motorek, a ne ta jeho.
2. Lamda sonda se nepřemosťuje, ale místo ní se vřadí odpor (hodnoty neznám). Jinak by to nejelo. Řídící jednotka potřebuje tuto informaci. Pak už ale nic neupraví, protože odpor je konstantní.



no stejne plati to ze si to bohatost upravuje jen ve velmi uzkem rezimu a to v rezimu kdy i starsi vstrikovani ridi dodavku paliva podle podtlaku v sani.. tzn zadny extra rozdil, motorky ale obvykle strili v uplne jinem rezimu.

no nevim co si predstavujes pod pojmem premosteni? ale vrazeni rezistoru misto lambdy do smycky aby ridici jednotka nehlasila chybu mi prijde jako ze to tenhle terminus technikus splnuje. asi by moc nemelo smysl tyhle rezistory - o2 eliminatory vyrabet a montovat, kdyz si vlastne sama ridici jednotka nastavuje idealni smes? ono by v danem pripade asi nemelo smysl na takovou motorku s lambdou montovat ruzny fuel commandery a ladit na brzde kdyz si to spravnou smes ladi samo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:38 | Nahoru | #38

assassin>no do vyfuku strili prevazne chuda smes, zkus google a neco si o tom nastudovat..

stejne tak o tom jak si strikacka upravuje dodavku paliva... to je dalsi mytus, donedavna nemeli vstrikovani zadnou zpetnou vazbu aby si mohli neco upravovat...


Zřejmě si pleteš detonanční hoření z důvodu chudé směsi a střílení do výfuku. Že?
Hodinky nebo holinky okojí se natahuje. Že?

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 08:59 | Nahoru | #39

Hummer>Zřejmě si pleteš detonanční hoření z důvodu chudé směsi a střílení do výfuku. Že?
Hodinky nebo holinky okojí se natahuje. Že?



jj mas pravdu vsechno si to pletu... treba me strilela motorka do vyfuku kdyz jsem mel netesnost ve spoji svodu predpokladam ze tou dirou ve vyfuku se tam dostaval z atmosfery benzin tim vznikla bohata smes a horela ve vyfuku...

to same na me druhe motorce kde je soupatkovy karbec motorka strili do vyfuku kdyz se vytoci a zavre klapka... odborna literatura tento jev popisuje tak ze po zavreni klapky je tam mezera kterou si ma motor sat vzduch na volnobeh, stejne tak je tam tryska dodavajici benzin tak aby na volnobeh byla optimalni smes, pri roztocenem motoru a zavrene klapce ale tou "volnobeznou" mezerou je nuceno projit vic vzduchu, smes se tim ochudi vic nez na kolik je dimenzovana dodavka paliva volnobeznou tryskou a strili to do vyfuku. Kvuli tomu se na karburatorech delali ruzne systemy kterym se rika obohacovace...

predpokladam ze mi oba jevy vysvetlis pomoci bohate smesi, a obohacovac prejmenujes na ochuzovac?

ja jsem nerekl ze nestrili bohata smes, do vyfuku muze strilet jak prilis chuda, tak prilis bohata smes... ale obvykle to v praxi byva zpusobeno spise chudu smesi.

jeste pridam dalsi jev "na bohatou smes" a to jsou tzv second air systemy... pri montazi otevrene koncovky obcas zacnou strilet do vyfuku stroje ktere maji system redeni vyfukovych plynu vzduchem - do vyfukoveho kanalu vede tryska kam pousti el.mag ventil vzduch - jakmile se v danem pripade tato tryska zaslepi tak strileni prestane... tady mas dalsi moznost na cem dokazat ze za to muze bohata smes...

Naposledy editováno 28.04.2010 09:03:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 09:01 | Nahoru | #40

assassin>no stejne plati to ze si to bohatost upravuje jen ve velmi uzkem rezimu a to v rezimu kdy i starsi vstrikovani ridi dodavku paliva podle podtlaku v sani.. tzn zadny extra rozdil, motorky ale obvykle strili v uplne jinem rezimu.

no nevim co si predstavujes pod pojmem premosteni? ale vrazeni rezistoru misto lambdy do smycky aby ridici jednotka nehlasila chybu mi prijde jako ze to tenhle terminus technikus splnuje. asi by moc nemelo smysl tyhle rezistory - o2 eliminatory vyrabet a montovat, kdyz si vlastne sama ridici jednotka nastavuje idealni smes? ono by v danem pripade asi nemelo smysl na takovou motorku s lambdou montovat ruzny fuel commandery a ladit na brzde kdyz si to spravnou smes ladi samo ne?


Myslím, že lamda sonda posouvá celé pásmo mapy nahoru nebo dolu, procentuelně stejně a nezasahuje do charakteru palivových map. A čím více otáček tím menší vliv lamda sondy, a to vše ještě v závislosti na nadmořské výšce. (řídkosti vzduchu) Nechci se dohadovat, zas takovej odborník nejsem. A už musím jít taky něco dělat. Čus.

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 09:22 | Nahoru | #41
Hummer: Až budeš mít čas, přečti si vysvětlení střelby do výfuku od výrobce karburátorů Mikuni:
Backfires in Exhaust
"The popping is a result of the air/fuel mixture becoming very lean..." - pokud ti slovo "lean" připadá charakteristické pro bohatou směs, máš pravdu ty. Jinak má pravdu assassin a ostatní

Naposledy editováno 28.04.2010 09:23:12

2 reakcí na tento příspěvek Střílení

28.4.2010 v 09:53 | Nahoru | #42
S Hondičkou XLR 125 4T se fakt moc nevytáhneš . Radši se na to vyser, ať ještě nesklidíš posměch . Když chceš machrovat, kup si na to mašinu.

Ale proti gustu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 09:59 | Nahoru | #43

WhiteS>S Hondičkou XLR 125 4T se fakt moc nevytáhneš . Radši se na to vyser, ať ještě nesklidíš posměch . Když chceš machrovat, kup si na to mašinu.

Ale proti gustu....



jojo, třeba GSXR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 10:00 | Nahoru | #44

illMedvědGuzzin>jojo, třeba GSXR



nooo a jeste s holcici kubaturou ze jo?:)

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 10:17 | Nahoru | #45

assassin>nooo a jeste s holcici kubaturou ze jo?:)



říkal jsi kubaturou nebo avatarem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 11:30 | Nahoru | #46
WhiteS> Lol . To je zase facebook style xD fotit si doma zrcadlo xD

Střílení

28.4.2010 v 12:09 | Nahoru | #47
Taky jsem se fešáka v zrcadle lekl
Jinak k tématu - na mé bývalé XR 125L (laďák Indy) mi to střílelo (ale pouze zvukově a nevýrazně bez plamenu ) při jízdě z kopce bez plynu na vyšší otáčky.

2 reakcí na tento příspěvek Střílení

28.4.2010 v 14:21 | Nahoru | #48
Hummer: čoveče ty si případ, to jsem dlouho neviděl

ten odpor místo lambdy to jsem ještě teda neslyšel, bez něj by to nejelo, další totální chujovina.
Ptáš se na co je teda lambda?
A no co je teda podle tebe, to si poslechnu..

Jinak neber to jako urážky, jen by si měl zabořit hlavu do literatury a pak tady dávat rozumy

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 14:30 | Nahoru | #49

Jurawood>Hummer: čoveče ty si případ, to jsem dlouho neviděl

ten odpor místo lambdy to jsem ještě teda neslyšel, bez něj by to nejelo, další totální chujovina.
Ptáš se na co je teda lambda?
A no co je teda podle tebe, to si poslechnu..

Jinak neber to jako urážky, jen by si měl zabořit hlavu do literatury a pak tady dávat rozumy



odpor u lambdy je celkem beznej... mam omerenej a vyfocenej o2eliminator pro hondu a suzuki, moc sem nebadal nad tim jak je tam ta skokova lambda zapojena... ale je fakt ze je to asi 6 pinovej konektor a eliminator je protikus kde jsou dva piny propojene rezistorem...

kdyz kouknes na stranky dynojetu tak k motorkam s lambdou je jako prislusenstvi k powercommanderu, abys mohl ladit i ve spektru ktere lambda ovlivnuje... (closed loop)
co ten SLC? ja ho asi objednam:)

1 reakcí na tento příspěvek Střílení

28.4.2010 v 17:12 | Nahoru | #50
Mě motorka nikdy nestřílela, ale začala v tý době, když jsem si na to hodil tu laďěnou koncovku. Teď mi střílí při puštění plynu, při podřazování a nebo když jedu po městě mezi 5-6 tisíci, tak to hází jednu ránu za druhou. Je tedy potřeba seřídit ventily??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 18:05 | Nahoru | #51

1100Virago>Brouk_Pytlík: Tlaková vlna, která vzniká při prásknutí ve výfuku, působí proti ventilu z opačné strany - od sedla. Což za prvé po čase může způsobit podpálení, za druhé v horším případě poškodí zajištění ventilu a ten zahučí do válce. Ventily jsou prostě stavěné na to, aby vzdorovaly tlaku ve válci, ne ve výfuku.
Že v autorizovaném servisu leccos nevědí, mě nepřekvapuje. Horší je, když je to ve špitále, protože ty jejich omyly končí v krematoriu.



Tohle zní samozřejmě logicky, ale máš to podepřené nějakými praktickými případy? S laďákem jezdí každý druhý a že by odcházely ventily si nikdo nestěžuje. Já jsem to řešil se 2 autorizovanými servisy, v obou mi řekli, že to motoru v zásadě nevadí, že to je (zpravidla) chudou směsí, že to můžu poladit šroubkem bohatosti, ale nemusím si s tím dělat hlavu.

Navíc v v originálních koncovkách taky dochází ke zpětným tlakům na ventily.

Naposledy editováno 28.04.2010 18:13:30

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 18:13 | Nahoru | #52

Silent_hill>WhiteS> Lol . To je zase facebook style xD fotit si doma zrcadlo xD



Je to fakt úlet,vždycky když tenhle maník dá nějaký příspěvek,tak se do něj lidi opřou co že to má za avatar Se divim,že si ho za tu dobu ještě nezměnil. Tady na to žádnou babu asi neklofne

Jinak k tématu. Můj Transalp při jízdě z kopce bez plynu taky střílí z výfuku. Mám origo výfuk. Vždycky se mi ten zvuk líbil Kamarád má XT600E a taky mu to střílí.
Sem myslel,že je to u endur normální. Ale někdo tady píše,že je důkaz nějakého špatného seřízení či co.
Tak jak to teda jééééé???

Naposledy editováno 28.04.2010 18:14:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 18:14 | Nahoru | #53
Jurawood> Myslím, že už Ti druzí odpověděli chytrolíne. Jsi chytrej jak rádio, ale víš kulový.

Naposledy editováno 28.04.2010 18:17:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 18:16 | Nahoru | #54

spidy>Mě motorka nikdy nestřílela, ale začala v tý době, když jsem si na to hodil tu laďěnou koncovku. Teď mi střílí při puštění plynu, při podřazování a nebo když jedu po městě mezi 5-6 tisíci, tak to hází jednu ránu za druhou. Je tedy potřeba seřídit ventily??



Ventily určitě ne, spíš povolit šroubek bohatosti směsi na karburátoru.

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 18:57 | Nahoru | #55
Brouk_Pytlík> ona to je stříkačka....

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 20:06 | Nahoru | #56

illMedvědGuzzin>jojo, třeba GSXR



Myslels jako to GSXR od tatínka a do sedla nagelovanýho šampónka?

1 reakcí na tento příspěvek Střílení

28.4.2010 v 21:39 | Nahoru | #57
Není to stříkačka.Při origo výfuku je to tak ucpaný,že se to ve středním pásmu chová jak přidřený.Kroutáčíček 10Nm.je k dispozici jen při koch.otáčkách.Karburace nemá žádnou možnost ladění.Tam kde bývá vzduch šroub,je jen krabička.Připadá mi to jako elektromagnetický ventyl.Ani jehla nemá možnost seřízení.Jediný jak se u toho dá něco udělat s poměrem vzduch benzín,je střih ventylů a jiný filtr.Má to mít na sacím i výfukovým 0.08. Pokud je to jinde,tak zbytek zařídí tupí líný vačky.Je to poměrně choulostivý na to střílení do laufu.Stačí větší vůle na sácím- pidi na vejfukovim a je všechno jinak.Nasaje to málo a to blafne od horkejch plynů z ještě nedovřenýho ventylu.Zdvih to má 5cm a tak tam není moc času k ustálení pohybující se směsi,díky prodlouženému střihu,aby to nechytlo kde nemá.Stačí při horkém motoru 2x rychlejc vrknout plynem a už to někdy střelí.Asi ta krabka nestačí reagovat.Pokud tam ňákej kamarád má výfuk lido domo a né origo kit,tak mu to jen řve a to co ve zlomku nasaje píst,skončí v laufu. Na víbuch toho moc nezbude,páč tam nedochází k tomu odporu slpodin,které jsou u origo kitu vymyšlený.I výfukovým kitem se ztratí drobet tahu od volnoběhu. U originálního výfuku je malá dirka aby mohl s toho tlumiče vytýkat hnis,při studenym motoru a nezadusilo se to když se přidá.I tak je to šmejd a mrtvolnost ve středním pásmu se ztrací až opravdu při vařicí koncovce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 22:40 | Nahoru | #58
Brouk_Pytlík: Museli bychom se nejdříve dohodnout, co znamená slovo "střílení" do výfuku. Protože to může být cokoli od neškodného "pop" v otevřené koncovce, až po rány, jaké předvádějí opilci na srazech vypínáním a zapínáním chcípáku v otáčkách.
Takové to běžné poblafávání opravdu žádný velký vliv na životnost nemá. Ono se děje i v originálních koncovkách, jen je vlivem přetlaku a tlumiče málo slyšitelné. Problémy, které popisuju, vznikají při těch ranách, které jsou často doprovázeny i plamenem z koncovky.
S praktickým případem jsem se setkal u kámošovy VT750, kdy se mu střelbou opravdu povedlo brutálně podpálit výfukový ventil. Je fakt, že mu to dvakrát-třikrát hlučně prásklo při každém zavření plynu a najezdil tak tisíce kilometrů bez toho, že by to nějak řešil. Pak už to řešit musel. O upadlém ventilu jsem jen četl na jedné konferenci a opět to byl případ plamenné střelby.
V originálních koncovkách samozřejmě zpětný tlak je, ale podstatné jsou rázy, které ve výfuku vznikají. Při normálním provozu nejsou nijak významné, výfuk funguje jako vyrovnávací nádoba u kompresoru a rázy naopak potlačuje. Při střelbě to naopak kope jak kůň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #59

sancu>Není to stříkačka.Při origo výfuku je to tak ucpaný,že se to ve středním pásmu chová jak přidřený.Kroutáčíček 10Nm.je k dispozici jen při koch.otáčkách.Karburace nemá žádnou možnost ladění.Tam kde bývá vzduch šroub,je jen krabička.Připadá mi to jako elektromagnetický ventyl.Ani jehla nemá možnost seřízení.Jediný jak se u toho dá něco udělat s poměrem vzduch benzín,je střih ventylů a jiný filtr.Má to mít na sacím i výfukovým 0.08. Pokud je to jinde,tak zbytek zařídí tupí líný vačky.Je to poměrně choulostivý na to střílení do laufu.Stačí větší vůle na sácím- pidi na vejfukovim a je všechno jinak.Nasaje to málo a to blafne od horkejch plynů z ještě nedovřenýho ventylu.Zdvih to má 5cm a tak tam není moc času k ustálení pohybující se směsi,díky prodlouženému střihu,aby to nechytlo kde nemá.Stačí při horkém motoru 2x rychlejc vrknout plynem a už to někdy střelí.Asi ta krabka nestačí reagovat.Pokud tam ňákej kamarád má výfuk lido domo a né origo kit,tak mu to jen řve a to co ve zlomku nasaje píst,skončí v laufu. Na víbuch toho moc nezbude,páč tam nedochází k tomu odporu slpodin,které jsou u origo kitu vymyšlený.I výfukovým kitem se ztratí drobet tahu od volnoběhu. U originálního výfuku je malá dirka aby mohl s toho tlumiče vytýkat hnis,při studenym motoru a nezadusilo se to když se přidá.I tak je to šmejd a mrtvolnost ve středním pásmu se ztrací až opravdu při vařicí koncovce.



Takže to mám chápat tak, že větší vůle na sacim menší na výfukovym a bude to střílet nebo obráceně ? Větší na výfukovym a menší na sacím ?!

(reakce na) Střílení

28.4.2010 v 22:50 | Nahoru | #60

1100Virago>Brouk_Pytlík: Museli bychom se nejdříve dohodnout, co znamená slovo "střílení" do výfuku. Protože to může být cokoli od neškodného "pop" v otevřené koncovce, až po rány, jaké předvádějí opilci na srazech vypínáním a zapínáním chcípáku v otáčkách.
Takové to běžné poblafávání opravdu žádný velký vliv na životnost nemá. Ono se děje i v originálních koncovkách, jen je vlivem přetlaku a tlumiče málo slyšitelné. Problémy, které popisuju, vznikají při těch ranách, které jsou často doprovázeny i plamenem z koncovky.
S praktickým případem jsem se setkal u kámošovy VT750, kdy se mu střelbou opravdu povedlo brutálně podpálit výfukový ventil. Je fakt, že mu to dvakrát-třikrát hlučně prásklo při každém zavření plynu a najezdil tak tisíce kilometrů bez toho, že by to nějak řešil. Pak už to řešit musel. O upadlém ventilu jsem jen četl na jedné konferenci a opět to byl případ plamenné střelby.
V originálních koncovkách samozřejmě zpětný tlak je, ale podstatné jsou rázy, které ve výfuku vznikají. Při normálním provozu nejsou nijak významné, výfuk funguje jako vyrovnávací nádoba u kompresoru a rázy naopak potlačuje. Při střelbě to naopak kope jak kůň



Přesně to jsem měl na mysli jen malé jakoby poblafávání při ubrání plynu žádný plameny jen občasné "uprdnutí". Nemyslel sem žádný vypínání chcípáku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XLR 125 - nehaže jiskru Honda XLR 125 vojech 24 19.1.2024 v 11:29 Melich76
Výměna řídící jednotky Honda XLR 125 KuKy_ 3 17.4.2022 v 16:26 cccp
Motorka na řádění v terénu Honda XLR 125 Ferdator 2 21.2.2022 v 11:41 Ferdator
Pneumatiky do lesa / na pole Honda XLR 125 Bagheera 9 24.8.2021 v 09:27 Kohlstein
Nefunguje přední světlo po umytí mo... Honda XLR 125 filiprotter 6 13.8.2021 v 11:20 kerut


TOPlist