1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
jinak ten kluk co založil tohle vlákno je fakt vokurka, k tomu neni co víc dodat...dal bych mu za trest dvojitej klistýr a zamknul všechny hajzly
2 reakcí na tento příspěvek pruser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
Rossic@>ujel jsem asi 10x a 1 se mi to nepovedlo nic neni nemozny :)
a na čem si ujížděl??? na tom co máš v profilu a nebo na kole??? to seš teda střelec, je ti 18 a už si ujel 10x, to máš každý měsíc jedno ujetí, musíš být asi fakt hustokrutej borec, hlavné pžed základkou kde si trhaj rodidla šestnáctky1 reakcí na tento příspěvek pruser
2 reakcí na tento příspěvek pruser
1 reakcí na tento příspěvek pruser
ujet se proste da neni to vzdycky jednoduchy ale ani policajti nejsou supermani ale ty si starej kozel mel bych se od vas ucit vase moudra sedet a jen s otevrenou hubou poslouchat a zrat vam keci :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
Naposledy editováno 27.04.2010 01:16:21
1 reakcí na tento příspěvek pruser
V zásadě mají dvě kategorie motorek (pro naši diskuzi tady):
A1 - 125 ccm,11 kW, od 17 let (nechápu proč, zkrátka anglie )
A2 - která se dělí na : od 17 let - do 25 kW výkonu (medium size motorcycles), ale s tím, že po dvou letech na takto seškrcené mašině můžu automaticky řídit jakoukoliv motorku, tj. v 19 letech, ale s dvouletou praxí.
nebo od 21 let na neomezeno.
Nutno taky dodat, že téměř na jakoukoliv motorku (včetně litrů atd) jde legálně koupit škrtící sada s certifikátem. Prokazování zda je motorka uškrcená, se provádí jednak příslušným papírem (certifikát), ale taky může být přímo na místě změřena na přenosné brzdě. Ovšem jak jsem se dozvěděl na jednom anglickém fóru, daleko důležitější než certifikát je aby motorka byla skutečně uškrcena na 25 kW.
A teď trochu z cesty, třeba se tu najdě někdo, kdo bude vědět jak to je:
Když žiju a pracuju v británii, musím se řídit jejími zákony, vyhláškami atd. V čechách mám udělané malé A (25 kW), je mi dvacet let. Tedy podle britského systému už můžu řídit cokoliv (respektive v červenci, kdy vyprší ta dvouletá perioda). Takže by mě zajímalo, pokud si vyměním řidičák za anglický, jestli už budu moct legálně řídit cokoliv. A tím pádem jakmile se vrátím do čech, budu držitelem velkého řidičáku na motorku, tudíž nebudu muset potřetí dělat autoškolu na motorku.
Pecha50>jojo ono se mu tam psalo nejake prohalšeni na obhajobu tak sme tam napsal že už skušenosti mam < doheldaj v registrech > a že toho lituju ale že jsem mladej a nemam dostatečny vek
prosimte, nez jim ten elaborat posles, nech si od nekoho zkontrolovat pravopis protoze timhle to tam u nejakyho pana-ucitele-urednika fakt pohrbis definitivne
zelda>Super system je v Anglii (kde ted ziju). Není úplně dokonalý, ale příjde mi daleko rozumnější než ten u nás:
V zásadě mají dvě kategorie motorek (pro naši diskuzi tady):
A1 - 125 ccm,11 kW, od 17 let (nechápu proč, zkrátka anglie )
A2 - která se dělí na : od 17 let - do 25 kW výkonu (medium size motorcycles), ale s tím, že po dvou letech na takto seškrcené mašině můžu automaticky řídit jakoukoliv motorku, tj. v 19 letech, ale s dvouletou praxí.
nebo od 21 let na neomezeno.
Nutno taky dodat, že téměř na jakoukoliv motorku (včetně litrů atd) jde legálně koupit škrtící sada s certifikátem. Prokazování zda je motorka uškrcená, se provádí jednak příslušným papírem (certifikát), ale taky může být přímo na místě změřena na přenosné brzdě. Ovšem jak jsem se dozvěděl na jednom anglickém fóru, daleko důležitější než certifikát je aby motorka byla skutečně uškrcena na 25 kW.
A teď trochu z cesty, třeba se tu najdě někdo, kdo bude vědět jak to je:
Když žiju a pracuju v británii, musím se řídit jejími zákony, vyhláškami atd. V čechách mám udělané malé A (25 kW), je mi dvacet let. Tedy podle britského systému už můžu řídit cokoliv (respektive v červenci, kdy vyprší ta dvouletá perioda). Takže by mě zajímalo, pokud si vyměním řidičák za anglický, jestli už budu moct legálně řídit cokoliv. A tím pádem jakmile se vrátím do čech, budu držitelem velkého řidičáku na motorku, tudíž nebudu muset potřetí dělat autoškolu na motorku.
v englandu budes moci ridit cokoliv, u nas si budes muset pockat
je to podobny, jakoze sestnactilety amik taky nemuze dorazit do cech, sednout do kary a zacit jezdit
Huby>Nechci nic říkat... ale všichni jsou chytrý teď když jim je 30 a víc... každej by to těm mladejm zatrh... nemaj zkušenosti... ale mrkněte se někdo na statistyky...když už teda... nejvíc mrtvejch je od 35-40... pač ty si myslj že už jsou mistři světa.... ono jezdit na 125 do 21 je fakt vopruz... a když už jsme u toho rozdělování... jak je možný že v 18 nemůžu řídit třeba takový gs500 s 37kw ale přitom můžu řídit auto co má 500koní?... no.. prostě ať se každej stará o svojí prdel a nesere se do jiný věkový kategorie...
v 35-40 se dneska umírá na infarkty ty woe ale nejrizikovější skupina je 18-26, tohle maj i pojišťovny velmi dobře spočítané ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
Rossic@>aby jste se z toho neposrali ze nema papiry ;) on se ptal co ma delat a ne aby jste mu psali ze je blbec atd.
musel jsem to napsat :) vsichni sou rozumbradi a jsou dokonaly kdyz maj ridicak
vidis, a to je vono, v osmnacti neustojis ani diskuzi na foru, co teprve rizeni motorky ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pruser
Robinsson>Pochybuju, že by ho chytili. Ono málo kterej policajt se bude za tebou hnát, pokud tam bude stát s felinou nebo s transportérem. Mě se snažili zastavit tuhle sezónu už 2x a pořád nic. Já bych jim rád zastavil, ale pokaždý to vždycky o chlup nevyjde.
Blbost, většinou maj už ochcávky a ty už docela jedou, navíc na našich děravejch silnicích to neni s motorkou na žádnou střelbu. Prostě ty poliši když budou CHTÍT, tk tě prostě CHYTÍ, a ty s tim nenaděláš ani hovno, pokud nemáš offroadovou motorku nebo nejsi synáček nějakýho vlivnýho pajtaláše...
Rossic@>bacman - to ze ti je 30 neznamena ze si davas lip nez nekdo mladsi ;)
ujet se proste da neni to vzdycky jednoduchy ale ani policajti nejsou supermani ale ty si starej kozel mel bych se od vas ucit vase moudra sedet a jen s otevrenou hubou poslouchat a zrat vam keci :)
A proč si jim 10x ujížděl? To asi nebyla jen běžná silniční kontrola že? Takže kvůli nějakému problému.
A to je to,co vám mladším chybí.Úcta,zodpovědnost a síla,nést si za své činy následky.
Moc se nezapojuji do podobých diskuzí,ale měl jsem potřebu to napsat.Mám totiž o dost mladšího bráchu a občas,když uvažuje nad motorkou,nevím jestli to opravdu myslí vážně nebo si dělá srandu.
písmenka
Naposledy editováno 27.04.2010 10:57:16
bacman>Break> no docela bych tě chtěl vidět jak jim ujíždíš, ale podle toho co píšeš seš asi pan nepolapitelý no z vlastní zkušenosti vím, že to neni tak jednoduchý jak píšeš, ale to je jedno, ty to máš asi líp v paži.....
jinak ten kluk co založil tohle vlákno je fakt vokurka, k tomu neni co víc dodat...dal bych mu za trest dvojitej klistýr a zamknul všechny hajzly
Na to nemusim byt nepolapitelnej,stačí se neposrat když vidíš majáky. Ale je fakt že jedno to vyjít nemusí.Každýho boj.Každopádně mě se to vyplatilo.
guzi76-hele na silnici jezdim normalne ale kdyz na tebe houkne majak a uz jednou te chytli tak uz nebudu zastavovat na toz na 450 ale nerad bych aby z honicky byla naka bouracka napr to nejhorsi nekoho srazit ted si delam papiry takze budu v klidu zastavovat :)
Jinak zase aby jste mu nekřivdili,tak aspoň se musí ocenit,že tý policii zastavil a nezkoušel nějakou hazardní jízdu,která by mohla stát život i někoho jiného,jak tady radili i nějaký už "staří ostřílení borci"!
Co ho čeká už jste mu sdělili a on si teď ponese následky a patrně se z nich poučí.
Víc se k tomu asi nedá dodat...
A pokud jezdil pohodovou jízdu jak tvrdil ( + nějaký již zkušenosti z horneta) tak si dovolim tvrdit,že byl o hodně menší hrozba na silnici než Rossíci na Dubé a Železňáku s papírama.
Naprosto souhlasim s názorem od Prackarre na rozdělení řidičských oprávnění ( ale pokud se nepletu tak obdobný systém by měl být zaveden podle EU do nějakého období... )