1 reakcí na tento příspěvek pruser
V zásadě mají dvě kategorie motorek (pro naši diskuzi tady):
A1 - 125 ccm,11 kW, od 17 let (nechápu proč, zkrátka anglie )
A2 - která se dělí na : od 17 let - do 25 kW výkonu (medium size motorcycles), ale s tím, že po dvou letech na takto seškrcené mašině můžu automaticky řídit jakoukoliv motorku, tj. v 19 letech, ale s dvouletou praxí.
nebo od 21 let na neomezeno.
Nutno taky dodat, že téměř na jakoukoliv motorku (včetně litrů atd) jde legálně koupit škrtící sada s certifikátem. Prokazování zda je motorka uškrcená, se provádí jednak příslušným papírem (certifikát), ale taky může být přímo na místě změřena na přenosné brzdě. Ovšem jak jsem se dozvěděl na jednom anglickém fóru, daleko důležitější než certifikát je aby motorka byla skutečně uškrcena na 25 kW.
A teď trochu z cesty, třeba se tu najdě někdo, kdo bude vědět jak to je:
Když žiju a pracuju v británii, musím se řídit jejími zákony, vyhláškami atd. V čechách mám udělané malé A (25 kW), je mi dvacet let. Tedy podle britského systému už můžu řídit cokoliv (respektive v červenci, kdy vyprší ta dvouletá perioda). Takže by mě zajímalo, pokud si vyměním řidičák za anglický, jestli už budu moct legálně řídit cokoliv. A tím pádem jakmile se vrátím do čech, budu držitelem velkého řidičáku na motorku, tudíž nebudu muset potřetí dělat autoškolu na motorku.
zelda>Super system je v Anglii (kde ted ziju). Není úplně dokonalý, ale příjde mi daleko rozumnější než ten u nás:
V zásadě mají dvě kategorie motorek (pro naši diskuzi tady):
A1 - 125 ccm,11 kW, od 17 let (nechápu proč, zkrátka anglie )
A2 - která se dělí na : od 17 let - do 25 kW výkonu (medium size motorcycles), ale s tím, že po dvou letech na takto seškrcené mašině můžu automaticky řídit jakoukoliv motorku, tj. v 19 letech, ale s dvouletou praxí.
nebo od 21 let na neomezeno.
Nutno taky dodat, že téměř na jakoukoliv motorku (včetně litrů atd) jde legálně koupit škrtící sada s certifikátem. Prokazování zda je motorka uškrcená, se provádí jednak příslušným papírem (certifikát), ale taky může být přímo na místě změřena na přenosné brzdě. Ovšem jak jsem se dozvěděl na jednom anglickém fóru, daleko důležitější než certifikát je aby motorka byla skutečně uškrcena na 25 kW.
A teď trochu z cesty, třeba se tu najdě někdo, kdo bude vědět jak to je:
Když žiju a pracuju v británii, musím se řídit jejími zákony, vyhláškami atd. V čechách mám udělané malé A (25 kW), je mi dvacet let. Tedy podle britského systému už můžu řídit cokoliv (respektive v červenci, kdy vyprší ta dvouletá perioda). Takže by mě zajímalo, pokud si vyměním řidičák za anglický, jestli už budu moct legálně řídit cokoliv. A tím pádem jakmile se vrátím do čech, budu držitelem velkého řidičáku na motorku, tudíž nebudu muset potřetí dělat autoškolu na motorku.
v englandu budes moci ridit cokoliv, u nas si budes muset pockat
je to podobny, jakoze sestnactilety amik taky nemuze dorazit do cech, sednout do kary a zacit jezdit