paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vykon R1 RV.2000
23.4.2010 v 19:45
Mam takovej dotaz,montoval jsem na svoji R1 KN filtr,daval svicky Denso Iridium power,koncovku vyfuku Mivv GP carbon a dynojet. Mel jsem to sestelovat a zmerit v Plzni v Jokaru a na brzde mi namerili maximalni vykon s temito upravami 129koni a 98Nm.Neni to nejak malo?Cim to muze byt?Jinak mi bylo receno je ze v super stavu. Je to R1 RV.2000 a podle tacho ma najeto 28 000km,ale byla asi dost jeta na okruhu.Kdyztak napiste kolik namerili Vam na stejnem stroji.Dikes

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 12:39 | Nahoru | #31
adamosr1> V serii mi ten vykon nemerili,ja uz tam prijel se vsim namontovanym korme toho dynojetu.Merili mi to bez dyna s pak po vylazeni s dynem.

[img]

Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 12:42 | Nahoru | #32
Tady je graf smesi pred a po.

[img]

Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 12:47 | Nahoru | #33
Né tak jako pokud poznáš změnu a seš spokojen nemá to cenu řešit. Ta chudá směs to je je jasný když dáš Kn a nedáš dynojet. No právě já znám výkon ted a jsem zvědav jakej bude potom co si to vyladim. Jestli ti nejde o max rychlost tak tam hod ještě pastorek s 15 zubama. Origo 16 a řekni asasinovy at ti udělá krátkej plyn. Respektivě takovej kroužek kterej vložíš tam kde se navijí plynový lanko. A budeš z toho mít raketu!!

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #34
Já mám ten krátkej plyn, ladák a ted pořeším kn a dynojet za 4500kč a pak to už jen šoupnu na brzdu. Pak udělám převod, řetěz je v hajzlu stejně.
Ps takže si nakonec koupil ladák mivv gp? Pak nahraj zvuk a pošli. To mě zajímá. Jestli je to rachot. Ale jako on si musí sednout, vypálit se a pak bude ještě hlučnější. Já měl mivv ale jen jsem si ho zkrátil.

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #35
Jojo, to je ono, na ty bohatosti je krasne videt :) co to udela kdyz tam nekdo narve knko a koncovku a mysli ze necemu pomohl ... ta roztresena krivka pred tim dynem je presne ono :)

Proto sem presne rikal ze bez odbrzdeni a doladeni na novy podminky tomu vetsinou lidi PICU pomuzou ...

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:06 | Nahoru | #36
adamosr1> Ten plyn bych moh este poresit a to mensi kolecko bych moh dat taky az budu menit retezovku. Jj nakonec sem koupil to GPcko,zvuk to ma uz ted luxusni,ale jak rikas jeste si to sedne a zvuk bude jeste trochu hrubsi. Az si na to vzpomenu,tak ti ten zvuk nahraju

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:09 | Nahoru | #37
Ozzy_> Jj presne jak rikas,kdyz sem tam dal to KNko a ten ladak tak se mi pocitove zdalo ze to jede o neco hur nez bez tich uprav,proto jsem to nechal dat na tu brzdu a tam mi kluci rekli ze ten dynojet je v tomhle pripade nutnost.A ted to jede hezky.

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #38
Ale já se toho bojím. Dej si už ted když na vyjezdu někde ze semaforu hnápnu plnej tak na jedničku ve 4000 otáčkách letí předek nahoru. Co to bude dělat po zkrácení převodu,plynu a +kn,dynojet. To bude strašnej agresor Nic chlape bež jezdit je tám krásně. ZAtim hoj.

Naposledy editováno 24.04.2010 13:13:04

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #39
adamosr1> To mas uplnou pravdu,ja si davam na plyn pri nizkych kvaltech hodne velkej pozor.Tak prevod nezkracuj a dej jen to KNko a dynojet.Me treba rekli ze tim dynojetem to drobet stratilo vykon v nizsich otackach,ale celkove to vyhladilo a zvysilo vykon ve strednich a ve vysokych.Uvidis no Rad bych vyrazil,ale bohuzel musim jit pracovat Tak si uzij jizdu i za me

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:28 | Nahoru | #40
Kéž by. Čekám na konektor k regulátoru dobíjení. Regulátor se spálil a s ním i ten plast co k němu vede. Regulátor mám ale čekám z Ignitechu na ten plast.

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 13:33 | Nahoru | #41
adamosr1> Aha,tak to ses na tom jeste hur nez ja.Tak ja se projedu zejtra za tebe

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 15:13 | Nahoru | #42

c.j.>u 99ky 135 a 140 koní

http://www.sindlermotors.cz/img/File/MotoDatabase.htm



Jak to, že v těch tabulkách má yzf 750 stejný výkon jak r1 02? Měl jsem obě motorky, jednici ještě mám a připádá mi to opravdu divné. Již z praktické zkušenosti, že je rozdíl fest poznat.

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 15:13 | Nahoru | #43

c.j.>u 99ky 135 a 140 koní

http://www.sindlermotors.cz/img/File/MotoDatabase.htm



Jak to, že v těch tabulkách má yzf 750 stejný výkon jak r1 02? Měl jsem obě motorky, jednici ještě mám a připádá mi to opravdu divné. Již z praktické zkušenosti, že je rozdíl fest poznat.

Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #44
já se špatně podíval, to je R6...já mamlas

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 20:59 | Nahoru | #45
mě by zajimalo jak poznate rozdil na motorce stodvacetikoňový třeba a stotřicetikoňový třeba, při stejne vaze, to nechapu, nechapu hlavně v normalnim provozu na cestě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 23:40 | Nahoru | #46
Sand.Storm> Dík. Tak to raději koupím 04 a mám minimálně 25koní a bez starostí.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1 RV.2000

24.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #47

adamosr1>No jo no menší pastorek čili převod 15:43 udělá pocitově víc jak 4 koně. Ale dávat nový přední kolečko na řetězovou sadu která tam už nějakej pátek jezdí není uplně nej. Ten řetěz je zajetej na původní 16 kolečko atd. Ikdyž řetězovka s řetězem ČZ SDZ 530 vyjde na nějaký 3500 kč. Ale to pane C.J víš


Další mýtus. Akorát ti proměřuje tachometr a myslíš si jak si rychlej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 00:06 | Nahoru | #48

Hummer>Další mýtus. Akorát ti proměřuje tachometr a myslíš si jak si rychlej.



No nevím jestli je mýtus, když se ti motorka nezvedná sama na zadní jen na jedničku, ale i na trojku

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 00:28 | Nahoru | #49
Hummer> Tak ono u tichhle motorek podle me uz nejde ani tak o ten vykon,stejne ho vetsinou nevyuzijes pokud nejezdis na okruh nebo nejsi nakej strelec. Ale jde hlavne o zvuk a vyhlazeni prubehu vykonu. Takze kdyz koupis 04,tak sice budes mit motorku silnejsi,ale das za ni mnohem vic penez a stejne tam asi budes chtit ladak,aby to melo hezkej zvuk a od toho se odviji i ty dalsi upravy. Takze treba ja i kdybych koupil nakou novejsi a silnejsi motorku,tak bych na ni stejne ty upravy udelal.

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 00:32 | Nahoru | #50
Hummer> Ano proměřuje tachas , ale to je jasný. Tato uprava není o rychlosti ale aby mašina líp akcelerovala. Maximálka je mě na silnici jedno.

Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 05:06 | Nahoru | #51
zde je krásně vidět co udělá porovnání (v hlavě řidiče) tabulkových čísel výkonu na klice s porovnáním realného výkonu na zadním kole motocyklu

Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 20:31 | Nahoru | #52
Mám R1 rv. 01. Najeto 49 tis. km, koncovka REMUS Revolution, KN filtr a trochu obohacená směs,BEZ Dynojet kitu a naměřený výkon na klice 139PS a myslím 99 Nm (rok předtím a mínus 6tis. km.na stejné brzdě-144PS a 102 Nm). Chtěla by ten Dynojet-je tam výkonový propad v určitém spektru otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 22:02 | Nahoru | #53

Ozzy_>Mno a DK Racing to vidi takhle.



Mě se ty jejich výsledky zdají min. "příliš optimistiké".......

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

25.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #54

radi5>Mě se ty jejich výsledky zdají min. "příliš optimistiké".......



Mno, me uprimne taky, ale tak kdyz muzou bejt optimisticky vyrobci motorek ....

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 11:52 | Nahoru | #55
k tomu výkonu.. to měření hodně ovlivňuje vytahaný řetěz (stačí když není dostatečně napnutý) a podhuštěná nebo blbě sjetá guma.. když si k tomu připočteš drobné odchylky "počasí", jako tlak, teplotu a vlkost vzduchu, tak ten výkon odpovídá.. já to mám změřeno u Šindlera - 130k, 100Nm.. papírově 143k..

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #56

pedal>mě by zajimalo jak poznate rozdil na motorce stodvacetikoňový třeba a stotřicetikoňový třeba, při stejne vaze, to nechapu, nechapu hlavně v normalnim provozu na cestě.



Uplne lehce, stejne jako plnou nebo poloprazdnou nadrz (a to je rozdil 5kg).

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #57

c.j.>No nevím jestli je mýtus, když se ti motorka nezvedná sama na zadní jen na jedničku, ale i na trojku



Asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 16:13 | Nahoru | #58
Podle mě je ladění pro okružáky co honěj každou desetinu sekundy. A pro silniční provoz je zbytečný. Radši bych koupil novější silnější moto než tunnit. = určitě lepší investice....

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 19:21 | Nahoru | #59
Mileek> Retezovka ma najeto asi 4000km a pneumatika je skoro nova a nahustena dost,takze tim to asi nebude.

(reakce na) Vykon R1 RV.2000

26.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #60
to-mis> Dobre no,ale kdyz chces ladak aby to melo hezkej zvuk,tak na naky novejsi by to stalo este vic nez cela uprava na ty moji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist