Téma: Clubsport
 
24.6.2007 v 18:33
Zdravim máte někdo zkušenosti se stavbou a následným přihlášením moto do této kategorie, jde mi hlavně o to přihlášení, kde jak kdo atd...

(reakce na) Clubsport

22.7.2007 v 11:37 | Nahoru | #1
Sukin>jasně, spoustu informací ti může podat Pavel Urválek zvaný "Páka" a číslo na něho je +420777939161. Ten kluk nejen že sám jezdí, navíc se v tomhle prostředí motá už spoustu let a taky ho už několikrát Oldřich Prokop (který tyto motorky testuje a schvaluje) vyhodil. Jinak pokud chceš odpovědi od člověka nejpovolanějšího, tak zkus sehnat kontakt na Oldu Prokopa. (Pokud tento kontakt nebude mít přímo Páka, tak bych zkusil na fóru najít nějaký odkaz od Laryho a i ten by možná mohl mít kontakt na "Oldu"). :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Clubsport

24.7.2007 v 11:27 | Nahoru | #2
napiš konkrétně, co tě zajímá, myslím že o tom vím stejně, jako tady vychvalovaný odborník Prokop

(reakce na) Clubsport

24.7.2007 v 12:05 | Nahoru | #3
bravuris>jen pro tvoji představu Oldu docela nesnáším. *no*
Za druhé jsem netušil, že jsi takový odborník! *yes*
Za třetí: to jestli mu pak tu motorku otestujou a nechaj ho s tím u nás svézt asi o tom bude rozhodovat spíš Olda (jestli ty, tak to se Ti omlouvám). :thmubup: :thmubup: :thmubup:

Clubsport

24.7.2007 v 23:19 | Nahoru | #4
Zádný Prokop o tom rozhodovat nebude, pokud motorka bude splnovat řády vydané UEM, tak pojede a je to. Viděl jsem případ, kdy jednu motorku nechtěl Prokop pustit, jezdec na něj chtěl podat žalobu v občansko právním sporu a hned jela. Prostě Prokop bude rozhodovat jen o tom, kdo si to nechá líbit. Taky jsem viděl, jak motorku 175 ccm chtrěl dát do kategorie T, když je to U. Možná se vyzná v pár Jawách a ted v karburátorech, ale jinak tomu zas tak nerozumí. Zeptej se mě na co chceš a myslím, že ti zcela přesně odpovím. Viděl jsem každý rok 5x více závodů a testací než Prokop.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Clubsport

25.7.2007 v 10:09 | Nahoru | #5
Sukin> a jaká motorka by to měla být?

(reakce na) Clubsport

25.7.2007 v 20:21 | Nahoru | #6
mave> Myslím že můžu v tomhle mluvit za Sukina. Přivezl z německa sériovou Hondu CB 250, myslím že ze 76 roku.

Clubsport

25.7.2007 v 22:32 | Nahoru | #7
To je kategorie T. Velké upravy nebudou potřeba. Pokud má nahože na motoru tzv.vajíčko, tak by dokonce mohl jet klasik do 250

Clubsport

26.7.2007 v 00:19 | Nahoru | #8
bravuris ma pravdu,pokud to -vajicko- je z chrom plechu tak je to klasik a da se s tim jezdit i slovenska alpe adria do roku 67, jinak to projde v poho,jen do klasiků to musí mít vpredu buben a nemeli by tam bejt novejsi veci nez co se pouzivali do 72, t.zn. plastovy plyn,víka karburatoru atd. nebo to mužou bejt repliky, pokud chces clubsport tak tam muzes mit kotouč, bude tam dost prace s upravou ramu protoze v serii se s nim moc zavodit neda a melo by to taky trochu vypadat, takze jina nadrz,horni bryle a tak. Jinak do toho amici delaj slusnej tuning,ze to aj umí jet.

Clubsport

26.7.2007 v 06:53 | Nahoru | #9
Já slyšel, že nějaký právník z Brna to ted taky bude chystat, koupil taky CB 250, ta úprava s věcmi přijde tak cca na 300 tisíc aby to bylo pěkné a jelo to

1 reakcí na tento příspěvek Clubsport

26.7.2007 v 23:06 | Nahoru | #10
Tak diky vsem za ohlasy jsem moc rad ze mi nekdo napsal. Jinak koupil jsem Hondu CJ 250 r.v 1976 (rozdily s cb jsou minimalni 5 rychlosti misto sesti, jiny zdvihy vidli a v serii nema starter). prekvapuje me ze by s tim bylo mozny jezdit classici, vice mene jsem s tim ani nepocital,o bubnu sem uvazoval spis z duvodu ze ten kotouc je spatnej (moc nebrzdi). Jinak jak tady nekdo psal o tech 300 tisicich tak to je sice hezky ale prece jen to mam na JPHM takze za ty prachy bych mel tri jiny uz postaveny moto. Tak diky moc vsem co mi poradily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Clubsport

26.7.2007 v 23:12 | Nahoru | #11
Jo a jeste kdyby jste mel nekdo nejky konstruktivni navrhy ohledne ramu tak bych byl vdecnej. protoze horni trubka ramu je svarena z takovejch dvou podivnejch vylisku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Clubsport

26.7.2007 v 23:12 | Nahoru | #12
A popravde zatim sam nevim co s tim budu delat.

(reakce na) Clubsport

26.7.2007 v 23:13 | Nahoru | #13
s tim ramem

Clubsport

27.7.2007 v 09:21 | Nahoru | #14
V itálii na to prodávají rám, stojí asi 65 tisíc na naše, ale super. Předni buden vyjde tak na 50 tisíc. Karburátory se dají sehnat i za 15 tisíc. Nádrž taky tak na 13-15, zapalování tak 9. otáčkoměr tak 7. Co stojí uprava motoru nevím. Pokud máš model J 1976 tak s tím klasiky jet nemůžeš, protože tento model nemá to vajíčko, ale těch šest kvaltů je dobrých. Pokud chceš, aby tu motorku otestovali, tak by měla být hlavně pěkná vizuálně, na nějaké detaili koukat nebudou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist