e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>Hele, máte někdo zkušenosti s Focusem 2,0 16v?
zkušenost stím nemám , ale slišel jsem že to jede docela svižně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
KuliCBRF4>zkušenost stím nemám , ale slišel jsem že to jede docela svižně
130 kobyl na auto, co váží 1250kg, to celkem jde Ale spíš mě zajímá spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
u Focusu ty starý diesely nebyly moc dobrý.. až od 03, co maj Common Rail..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
Bora TDI 85kw aa neboo Leon TDI 81kw? Cenove tak kolem 120, takze zadna hitparada.
V ty Bore to je PD uz ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1,9 TDi 85 kW je PD.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Dva roky jsem byl ve škodovce v servisu na praxi. Za celou dobu se tam neměnil ani jeden PD vstřik. Ty verze 85 kw se do Škodovky nedávaly, takže nemám zkušenost. Ale není to takový šmejd jak se všude říká. Jsou trochu hlučné, ale zase oproti CR jednodušší mechanicky i elektronicky. Jen jeden elektromagnet, zalapovaný píst ve válci, tryska a všechno ovládá vačková hřídel motoru. Jen se nafta za určitých režimů zbytečně stlačuje na vyšší tlak než je třeba a víc se nafta ohřívá. To se u CR neděje. Vstřikovač odejde většinou na špatnou kvalitu nafty nebo nevyměněním palivového filtru včas, ale to CR taky. Bohužel PD vstřik je dražší než CR a ty při koupi těžko zjistíš jejich stav.