paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Asi závada dobíjení Honda CBR
11.4.2010 v 23:40
Mám nějakej problém s elektrikou a myslím ,že to dělá dobíjení.Přijdu do garáže v pohodě nastartuju a pak jsem ujel asi cca 30 km zastavím na benzínce natankuju a chci nastartovat a motorka ani ťuk s motorem to neotočilo a chovalo se to jak kdyby byla vymlácená baterka.Baterku jsem měl nabitou a den předtím jsem najel asi 130 km takže by měla být v pohodě.Tato závada se mi projevuje teď docela často .Zatím jsem neměl čas to proměřovat tak jsem to hodil sem abych se dozvěděl na co se mám zaměřit.Dík za každou radu.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 21:21 | Nahoru | #61

neznamyScooterD>nechápu co zase řešíte, nejlepší je BMW, takže s těma japonskejma keplama se můžete jít bodnout omlouvám se, že jsem neporadil, ale když se tu někdo ptá a o dva příspěvky níž napíše, že odpověď dávno zná, tak zřejmě ani radit netřeba



Jsi trošku vedle chlapče ja jsem napsal --To si myslím i já ,že to bude regl .Nojo problém Hondy. Díky
Je tam slovo myslím a né, že vím a to je kurva rozdíl stačí číst ,když už sem píšeš nesmysly a kromě toho v tvým profilu žádnej Bramborák nevidím ,že ho tak vychvaluješ máš tam Kawasaki a Yamahu !!??

Naposledy editováno 14.04.2010 21:27:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 21:49 | Nahoru | #62

Bubrak ZX10R>.. Ale vyrobce je zodpovedny za vysledek, tudiz Kawa mela tenhle problem 4 roky (pricemz ja sam sem nemel nikdy problem dobrzdit, jen se posouval brzdny bod, ale co vim tak u 06/07 to bylo horsi), ale o to je nepochopitelnejsi, ze si Honda dovoli davat do motorek pres 20 let neco, co majitele necha nahodne nekde stat. Tohle ji se spolehlivosti radi proste na dno...



No musím reagovat..

Máš dost roků na to, aby jsi pamataval éru prvních vodou chlazených Kawasaki.. Tzn. GPZ 900/750/600. To byly mrdky největší, materiál vaček a kliky totální bláto, vůbec je předem nenapadlo, že když už to bude točit takové otáčky a bude mít i 100 koní,že se to bude taky více opotřebovávat a že by to měli dělat buď z lepšího materiálu nebo jinak dimenzovat. Problém trval i na ZXR 750. Proboha, dyť pokud to někdo nerozstřelil, tak do 50-60tis se to zadřelo, ať si mazal jak jsi chtěl !!! GPX už měly mazání řešeny lépe a vydržely, ale o jakožtakož spolehlivé motorce jde mluvit až od ZZR a ZX9R. Předchozí vzducem chlazené Kawy byly v pohodě a jezdí dodnes, taková legendární 305 Belt Drive nebo LTD 400. Ty motorky bez závad vrkají dodnes a dlouho vrkat budou. Což nejde říct o ZXR 750, která se po pár jízdach po zadním zadře z důvodů nemázaní kliky (jasně, tenhle problém mají všechny motorky s mokrou skříní).. Úplně stejné problémy měly hondy VF, do roku 86, kdy nastoupila radikalně předělaná VFR. Yamahy mají pověstný motor 2V 850, který taky na klice nevydrží dlouho. Za suzuki mě teď napadá jen DR, ale jednobuchy prostě vačky žerou, stejně je žere XR a na Yamaze XT 600 zase odchází kolečko 5té rychlosti. Všichni výrobci mají nějaké ne zrovna nepovedené typy. Reglér je problém všech výrobců, Hond jezdí u nás nejvíce a hlavně, staré hondy dodnes jezdí, řekl bych, že hondy se dožijí nejdelšího věku a logicky těch problémů bude více. Ale pořád lepší řešit spálený regler po 80tis km, než GO kliky v 50tis km..

Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #63
házení hrachu na zeď,bo von chtěl jenom kawě pomoct...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #64

c.j.>No musím reagovat..

Máš dost roků na to, aby jsi pamataval éru prvních vodou chlazených Kawasaki.. Tzn. GPZ 900/750/600. To byly mrdky největší, materiál vaček a kliky totální bláto, vůbec je předem nenapadlo, že když už to bude točit takové otáčky a bude mít i 100 koní,že se to bude taky více opotřebovávat a že by to měli dělat buď z lepšího materiálu nebo jinak dimenzovat. Problém trval i na ZXR 750. Proboha, dyť pokud to někdo nerozstřelil, tak do 50-60tis se to zadřelo, ať si mazal jak jsi chtěl !!! GPX už měly mazání řešeny lépe a vydržely, ale o jakožtakož spolehlivé motorce jde mluvit až od ZZR a ZX9R. Předchozí vzducem chlazené Kawy byly v pohodě a jezdí dodnes, taková legendární 305 Belt Drive nebo LTD 400. Ty motorky bez závad vrkají dodnes a dlouho vrkat budou. Což nejde říct o ZXR 750, která se po pár jízdach po zadním zadře z důvodů nemázaní kliky (jasně, tenhle problém mají všechny motorky s mokrou skříní).. Úplně stejné problémy měly hondy VF, do roku 86, kdy nastoupila radikalně předělaná VFR. Yamahy mají pověstný motor 2V 850, který taky na klice nevydrží dlouho. Za suzuki mě teď napadá jen DR, ale jednobuchy prostě vačky žerou, stejně je žere XR a na Yamaze XT 600 zase odchází kolečko 5té rychlosti. Všichni výrobci mají nějaké ne zrovna nepovedené typy. Reglér je problém všech výrobců, Hond jezdí u nás nejvíce a hlavně, staré hondy dodnes jezdí, řekl bych, že hondy se dožijí nejdelšího věku a logicky těch problémů bude více. Ale pořád lepší řešit spálený regler po 80tis km, než GO kliky v 50tis km..



Hele a co sem asi psal? Precti si to jeste jednou. Psal sem, ze Kawa mela spatnou povest, treba asi presne z tech duvodu, ktery pises ne?

Ale regler u Hondy je vyhlasena vec, neda se to nijak srovnat s jinejma, ktery maji chlazeni a ktery maji lepsi umisteni. Honda ma bud regler vymenenej nebo ji to ceka a nejedna se o 80tis km, ale mnohem mensi cisla. Zrovna v tomhle vlakne to nekdo psal jestli ste si nevsimli. Samozrejme ze odejde regler i u jiny znacky, ale tam je to vyjimka, u Hondy jistota a nezavisi to na tom, ze je Hond pulka vsech moto.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #65
Bubrak ZX10R> Proč mě na CBR neodešel regulátor za 120tis. km?
Proč mě neodešel na firebladu za 48000km?
Proč neodešel mé mladé za 55000km na hornetu?
Proč neodešel na mém nynějším CBR za 18tis.km?
Proč neodešel mému sousedovi za 85000 km na VFR?
Prosímtě,ty pomahači ,vyser se už na to tahání kostlivců a mletí hoven..

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:35 | Nahoru | #66

Bubrak ZX10R>Hele a co sem asi psal? Precti si to jeste jednou. Psal sem, ze Kawa mela spatnou povest, treba asi presne z tech duvodu, ktery pises ne?



sry, já už ty tvoje příspěvky preventivně nečtu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:36 | Nahoru | #67

prackarr>Bubrak ZX10R> Proč mě na CBR neodešel regulátor za 120tis. km?
Proč mě neodešel na firebladu za 48000km?
Proč neodešel mé mladé za 55000km na hornetu?
Proč neodešel na mém nynějším CBR za 18tis.km?
Proč neodešel mému sousedovi za 85000 km na VFR?
Prosímtě,ty pomahači ,vyser se už na to tahání kostlivců a mletí hoven..



Kuaaaa, proč mi na VFR odešly během 35tis km 3 reglery a jedna volnoběžka?
(poznámka, ani jeden nebyl originál Honda 2x Ignitech a 1x Vape, asi czech šmejd )

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:38 | Nahoru | #68

c.j.>Kuaaaa, proč mi na VFR odešly během 35tis km 3 reglery a jedna volnoběžka?
(poznámka, ani jeden nebyl originál Honda 2x Ignitech a 1x Vape, asi czech šmejd )


Buy Japanese originals

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:39 | Nahoru | #69

c.j.>Kuaaaa, proč mi na VFR odešly během 35tis km 3 reglery a jedna volnoběžka?
(poznámka, ani jeden nebyl originál Honda 2x Ignitech a 1x Vape, asi czech šmejd )



A proc tam nebyly originaly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:40 | Nahoru | #70

prackarr>Bubrak ZX10R> Proč mě na CBR neodešel regulátor za 120tis. km?
Proč mě neodešel na firebladu za 48000km?
Proč neodešel mé mladé za 55000km na hornetu?
Proč neodešel na mém nynějším CBR za 18tis.km?
Proč neodešel mému sousedovi za 85000 km na VFR?
Prosímtě,ty pomahači ,vyser se už na to tahání kostlivců a mletí hoven..



Si ty regulatory prohlidni, jestli na nich neni napsano Vape.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:43 | Nahoru | #71

Bubrak ZX10R>Si ty regulatory prohlidni, jestli na nich neni napsano Vape.

myslíš,že v mém bladovi,kterého mám odnova se někdo vrtal?

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:44 | Nahoru | #72

prackarr>myslíš,že v mém bladovi,kterého mám odnova se někdo vrtal?



No ten jedinej ma teprv 18tis.

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:46 | Nahoru | #73
A to je málo,nebo hodně?
Kolik mi tedy dáváš?
Ještě o té spolehlivosti: já když na tom pojedu třeba na to FARO,tak si do kapsy strčím náhradní reg a valím,kam ty to ale všechno dáš,to fakt netuším.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:48 | Nahoru | #74

Bubrak ZX10R>A proc tam nebyly originaly?



Nevím, asi se předchozímu majiteli regler Made in Japan nelíbil

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:51 | Nahoru | #75

prackarr>A to je málo,nebo hodně?
Kolik mi tedy dáváš?
Ještě o té spolehlivosti: já když na tom pojedu třeba na to FARO,tak si do kapsy strčím náhradní reg a valím,kam ty to ale všechno dáš,to fakt netuším.



Davam ti rok, maximalne dva.

Ja hlavne nevim co bych kam mel podle tebe davat.

Jinak s tim reglerem, taky to nemusi stacit, kdyz ti to zkratuje alternator a jeste navic odpali baterku a treba taky celou elektriku. To uz je pak nahoda, ale ten altik se stal brachovi zrovna (tyden po navratu z Italie, na kraji Prahy). Ale nechci Te strasit, preju lidem optimismus.

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:54 | Nahoru | #76
nektere diskuze, kdyz se zacnou, jsou uz navzdy k neukonceni

Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:55 | Nahoru | #77
dík.
Kámošovi se to taky stalo na CBR900RR. Ale tam byl jiný problém. (+-)

Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 22:57 | Nahoru | #78
Jinak uprimne - dost me vadi, ze se na tech motorkach porad neco kazi, i ty novy modely maji porad nejaky slabiny, clovek by si myslel, ze uz to vychytaj vsechno a ono houby.

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:08 | Nahoru | #79
Mě třeba na nových motorkách vadí HISS případně jiné stupní imobilizéry a zabepečovátka a další kila elektroniky co se kurví... A dnes to už není jen Honda..

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:16 | Nahoru | #80

Skalda>nektere diskuze, kdyz se zacnou, jsou uz navzdy k neukonceni


a já se jen zeptal po čem mám jít .
Abych to trochu rozhrábl ,než jsen založil toto vlákno (v dobrém úmyslu) ,zadal jsem do vyledávání PROBLÉM DOBÍJENÍ a asi by se někteří divily ,které motorky už měli nebo mají problémy s dobíjením. Toto vlákno bylo založeno, aby když někdo hledá nějakej problém s dobíjením nebo vůbec s elektrikou na příslušné motorce kterou jsem zadal !!! tak napíše do vyhledávání třeba -problém dobíjení Honda CBR - a najde mu to nějaký rozumný rady od kterých se může odpíchnout a hledat závadu.

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:40 | Nahoru | #81

c.j.>A dnes to už není jen Honda..



To zni krasne, ac je to smutny.

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:44 | Nahoru | #82
Jinak tady je k prodeji z 2004 1000RR inzerat

pise tam, ze si koupil novej, protoze myslel ze mu odesel, ale nakonec musel menit prej stator alternatoru, coz teda nechapu, ten by mel odejit az po regulatoru ne?

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:45 | Nahoru | #83
a tady taky pisou, ze u 954RR odchazej statory, to je divny, nejaka nova informace pro me
forum

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:47 | Nahoru | #84

Bubrak ZX10R>...pise tam, ze si koupil novej, protoze myslel ze mu odesel, ale nakonec musel menit prej stator alternatoru, coz teda nechapu, ten by mel odejit az po regulatoru ne?


to je nejaka zakonitost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:49 | Nahoru | #85

Bubrak ZX10R>a tady taky pisou, ze u 954RR odchazej statory, to je divny, nejaka nova informace pro me
forum



Málo čteš, začalo to už u 929, u 954 a 1000 RR to pokračuje, pry nevydrží izolace drátů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:57 | Nahoru | #86

c.j.>Málo čteš, začalo to už u 929, u 954 a 1000 RR to pokračuje, pry nevydrží izolace drátů



No tak to koukam. Brachovi shorelo jedno vinuti (edit: resp. jedna faze) alternatoru (na CBR900RR, 98), ale prikladal sem to regulatoru, ze ho vyzkratoval. (to je vlastne i pro Skaldu jak to vidim, resp. videl sem)

Naposledy editováno 14.04.2010 23:58:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

14.4.2010 v 23:59 | Nahoru | #87
Bubrak ZX10R> alternator (s buzenim perm. magnety) zapojeny do zkratu je to nejlepsi, co pro nej muze byt - tehdy ma nulovy vykon a proud si v klidu tece takovej, jakej potrebuje (pro kompenzaci toho, co tece uvnitr magnetu)

EDIT: dokonce jednou, kdyz jsem konzultoval s Ing. Vrbkou z Vape, mi bylo doporuceno nepouzita vinuti statoru zkratovat (tykalo se to budiciho vinuti pro CDI, protoze u nej je vysoka hustota zavitu a pri napeti naprazdno by vinuti bylo ohrozeno mezizavitovym zkratem)

EDIT2: pismenko

Naposledy editováno 15.04.2010 00:02:26

(reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR

15.4.2010 v 00:03 | Nahoru | #88

Skalda>Bubrak ZX10R> alternator (s buzenim perm. magnety) zapojeny do zkratu je to nejlepsi, co pro nej muze byt - tehdy ma nulovy vykon a proud si v klidu tece takovej, jakej potrebuje (pro kompenzaci toho, co tece uvnitr magnetu)



Jo asi mas pravdu, ale ten regulator to muze nejak poskodit ne? Muze tam tyct proste moc.

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

15.4.2010 v 00:18 | Nahoru | #89
tady je to dobre popsany, je to 3faze s izolovanym uzlem, tudiz zkrat do uzemneni neuzavre obvod (je to tzv. zemni spojeni)

ale muze to byt zkrat mezi fazemi ne?

1 reakcí na tento příspěvek Asi závada dobíjení Honda CBR

15.4.2010 v 00:22 | Nahoru | #90
no, teoreticky by se mohl alternator spalit svym zkratovym proudem, ale jestli u toho ten konstrukter myslel hlavou, pouzil draty dimenzovane na jeho zkratovy proud... ten muze byt (u "dospelych" motorek) kolem rekneme 20A (dobijeni ma ~200W pri ~10V) a u medi by mela byt pouzitelna proudova hustota nejakych 5-10 A/mm2 (v beznych situacich; u transformatoru to bude o neco mene), takze s timhle by asi problem byt nemel... mozna kdyz se to bude spatne chladit a pobezi to do zkratu dlouho, ale driv bych tipoval, ze se spali neco po ceste nebo v regulatoru a tim to skonci... tim nerikam, ze to neni mozny, jen to asi nebude typicka zavada (castejsi bude zavada jinde v elektrice).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist