paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MG V11 Le Mans
10.4.2010 v 20:29
Tak jsem se krásně zbláznil a v příštím týdnu se jedu podívat na V11 Le Mans(r.2002) Chtěl bych se zeptat, na co si dát pozor a co zkouknout...? Ptám se jako lama, ale s MG nemám zkušenosti. Taky se chci zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s přihlašováním na CZ TP? V11 má totiž italský papíry na přihlášení a tak nevím, jestli si nemám nechat vystavit CZ TP od prodejce. Martýrium kolem přihlášení na český doklady mám za sebou, ale u Japonce a bojím se, jestli když si to budu zařizovat sám, tak nebude třeba potřeba nějakej akredit, že ty údaje o moto nebudou v Dekře mít a prodejce by mohl mít v tomhle "delší prsty" a vystavit TP bez jakýchkoliv problémů? Díky moc za rady a info. P.S. snad si splním sen a MG dopadne

(reakce na) MG V11 Le Mans

11.4.2010 v 20:28 | Nahoru | #31

Podas>JO JO NS má pravdu.Jak jednou Guzzi-pak už nic jiného.



on ten Nick je vůbec mooooc chytrej pán

MG V11 Le Mans

11.4.2010 v 20:31 | Nahoru | #32
Ale já ji nemám Mědvede, kdybys něco potřeboval....

Naposledy editováno 12.04.2010 09:58:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 09:03 | Nahoru | #33

c.j.>mě se ty V11 prostě nelíbí

Vždycky jsem snil o Sport 1100i, ale těch je asi u nás jako šafránu, protože v inzerci jsem na ni nikdy nenarazil..

Tohle je pro mě krásná motorka


Tady jedna je www.prvnikozi.cz/aktualni_nabidka_ojetin.htm

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 09:06 | Nahoru | #34
Sport 1100/Daytona je mooooc krásná záležitost

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 10:35 | Nahoru | #35
Cittace Hansel :
Ahoj, na V11 a MG obecně se ptej přímo medvěda , poradí Ti určitě

Otázka je jak...
U kozzi maj 1100 sport karbec a ten má se stříkačkou stejný tak akorát kapoty.
Jinak 1100 sport ie je nástroj pro sadomasochisty. Ale krásnej.
A úplně na závěr. Konečně po dlouhé době vlákno o něčem.

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:11 | Nahoru | #36
Jaj nevšiml jsem si toho "i" omlouvám se.

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:13 | Nahoru | #37

mvmoto>Cittace Hansel :

Otázka je jak...



my se známe?

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:28 | Nahoru | #38
Bohužel, ale nebudeme tím zasírat tohle skvělý vlákno. Petr9841
A autorovi bych doporučil guzzisti.cz možná i mgcb a pokud vládne english, nebo deutsch, tak existuje spousta skvělých stránek o těchto zvířatech z ušlechtilých kovů.

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:32 | Nahoru | #39
jsou to furt jenom jebky italský

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:34 | Nahoru | #40

mvmoto>Bohužel, ale nebudeme tím zasírat tohle skvělý vlákno. Petr9841



bez komentáře, kdyžtak PM Petře.

Naposledy editováno 12.04.2010 11:34:36

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 11:49 | Nahoru | #41
DADO: Jsou to furt jenom jebky italský
Přidávám na deathlist.

Naposledy editováno 12.04.2010 11:50:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 12:12 | Nahoru | #42

dadozr7>jsou to furt jenom jebky italský



Souhlasím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 12:23 | Nahoru | #43
NickSlaughter> Ty seš tam taky. Večer Vám ty vaše jebky z Bologne a Noale uřknu.

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 12:32 | Nahoru | #44

mvmoto>NickSlaughter> Ty seš tam taky. Večer Vám ty vaše jebky z Bologne a Noale uřknu.



hehe, budeš vztekle zapichovat špendlíky do plastikových modelů, jo?

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 12:36 | Nahoru | #45
To mi připomíná že cestou z práce musím koupit kohouta.
A dost tohle je téma o LM. Měl bys to tady promazat a rozdat pár banů.

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 12:39 | Nahoru | #46

mvmoto>To mi připomíná že cestou z práce musím koupit kohouta.
A dost tohle je téma o LM. Měl bys to tady promazat a rozdat pár banů.



jen ať Mara07 vidí že lidi od Guzzin nejsou žádný suchaři. Ale už vážně zpět k těm lokomotivám. ééééé pardon, Guzzinám

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 13:10 | Nahoru | #47
ta cervena metla je fakt pekna. proc nevems tu V11 Scura. u te se mi libi ty ohlinsy.
btw: jaky je rozdil mezi le mans a scura? (orientuju se pouze v japoncich)

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 13:12 | Nahoru | #48

RobinR>ta cervena metla je fakt pekna. proc nevems tu V11 Scura. u te se mi libi ty ohlinsy.
btw: jaky je rozdil mezi le mans a scura? (orientuju se pouze v japoncich)



Le Mans: spojka dvoukotoučová, kapota, vzadu Sachs, vpředu Marzocchi
Scura: spojka jednokotoučová, naháč, vzadu i vpředu Ohlins

a konkrétně ta co je na inzerci je total v prdeli, suší se tam už přes 3 roky. Bližší info podá místní sysel Nyeo (Rosso Corsa)

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 13:28 | Nahoru | #49
diky medvede. no, ale kdyby tahle konkretne nebyla takova vrana tak by se mi libila asi vic. ackoliv nevim co znamena spojka jedno/dvou kotoucova. ale ty Ohlinsy u me

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 13:35 | Nahoru | #50

RobinR>diky medvede. no, ale kdyby tahle konkretne nebyla takova vrana tak by se mi libila asi vic. ackoliv nevim co znamena spojka jedno/dvou kotoucova. ale ty Ohlinsy u me



předpokládám že Ohlins se ti líbí jen kvůli zlaté barvě oni tyhle OEM ohlinse nejsou nic světobornýho, to ti řekne každý závodník.

když Scura...

[img]

a pokud nahatou V11 tak samožejedině:





jinak jednokotouč, čest to poznat jsem neměl, to by ti asi lépe poreferoval Petr8941 nebo zdejší sysel Lopata75 co měl Rosso mandello.

Vím že to bylo jen u pár kusů, ale hrozně rád s tím straším



jednokotouč spojka bum

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 13:53 | Nahoru | #51
konečně téma kde se může Medvěd veřejně sebeukájet

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #52
Jednokotoučová je tak ne úplně right. Správnějc je jednolamelová. Přenos kroutícího momentu mezi motorem a převodovkou se realizuje přes spojku a pro určitý kroutící moment je potřeba určitá třecí plocha, která je schopná ten kroutící moment přenést. Například ty máš v tý gsxr lamel hned několik. Počítám tak 6 třecích + plechy. Ale o malým průměru, abys spojkový víko netahal po zemi. Mno a velká guzza ten výkon vždycky přenášela dvoulamelovou spojkou, ale zlepšovatelé si řekli, že je to asi moc rotačních hmot, nebo se to blbě chladilo, nevím.
Spojka byla taky původně navržena na výkon kolem 50-ti koní a v11 už měly 90 koní.
Tzn. dříve měla dvě třecí lamely o menším průměru a teď mají jednu o trochu větší. Pak se jim to ne úplně povedlo, tuším byl problém se šrouby. Tady na obrázku je vidět, jak ven vypochodoval celý koš s věncem startéru, takže možná se urval z klikovky, tohle jsou ale jen spekulace. Ta lamela je tam taky vidět to je to hnědý mezi věncem a košem
Nový modely (Breva, Griso) už mají taky pouze jednolamelovou spojku.

MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:09 | Nahoru | #53
Pepek9:konečně téma kde se může Medvěd veřejně sebeukájet

Konečně téma kde se na motorkářích propírají motorky.

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:11 | Nahoru | #54
možná bych jen dodal, že v té LeMans pochoduje dvoulamelová spojka, na kteroužto je spoleh a v případě lamel surflex (lepených - ne nýtovaných) je na ní plný spoleh

takže žádné strachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:20 | Nahoru | #55
illMedvědGuzzin> Tys psal, že jsi "byl" majitelem V11, kam se poděla ta Tvoje chlouba?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #56

hansell>illMedvědGuzzin> Tys psal, že jsi "byl" majitelem V11, kam se poděla ta Tvoje chlouba?



jsem majitelem stejného typu i barev a roku výroby, avšak přes všechen "tunning ala Escort, tunning ala matador v Mostě" a pod. To má s původním modelem pramámalo společného

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:35 | Nahoru | #57
illMedvědGuzzin> AHA

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 14:35 | Nahoru | #58

illMedvědGuzzin>jsem majitelem stejného typu i barev a roku výroby, avšak přes všechen "tunning ala Escort, tunning ala matador v Mostě" a pod. To má s původním modelem pramámalo společného



... a taky přes "tuning ala medvěd, kerej prostě musí mít něco extra", žeáno...

Ale občas je zajímavý, co se dá z jinak celkem nezajímavýho (nic ve zlym) bajku vykouzlit za nádheru

1 reakcí na tento příspěvek MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 15:51 | Nahoru | #59
jj, le mans predelat na cafe racer to by se mi tuze libilo. jeste dat jenom tu malou podsedlovku, vyplejtany kola uaaaaaa



Naposledy editováno 12.04.2010 15:53:29

(reakce na) MG V11 Le Mans

12.4.2010 v 15:57 | Nahoru | #60

RobinR>jj, le mans predelat na cafe racer to by se mi tuze libilo. jeste dat jenom tu malou podsedlovku, vyplejtany kola uaaaaaa



tak to spíš šáhni po starý Le Mans, ne?



jinak inspiraci pro všechny možný upravy V11 najdeš třeba zde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kemp v RO Moto Guzzi V11 Podas 11 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák


TOPlist