jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
P.G.>
Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..
A na tohle jsi přišel jako kde? V pašíkovi je rozhodně víc místa než v octavii II, o oI ani nemluvím.
Oktávka má možná velký kufr, protože zadní sedadla jsou namáčknutá na přední a auto má velké převisy, ale pro lidi hlavně vzadu moc místa není.
1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
Macek NX>Tom_L> Trochu bych to poupravil. Oni to hodnotí čistě podle kufru
jojo, ale v kufru se přece nejlíp svezeš
P.G.>Pokud chceš něco fakt velkýho, tak bych vybíral mezi BMW E39 530d Touring, Ford Mondeo Combi měl taky něco do 2,5litra v ropě, bo Omegu B 2,5 TDs..
To jsou asík ty největší loďáky, kterejm se ještě nechá říkat osobák..
Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..
Ale je to o tom, co od toho auta očekáváš a jak s tím budeš jezdit.. Za mě bych šel to toho Báwa, motor jezdí za relativně rozumný náklady, má dostatek výkonu, pohododlí atd..
Omegám i tomu Baworáckýmu šestiválci bych se raději vyhnul. Já měl dvě áčka opláckej čtyřválec, jednu béčkovou - Baworův šestivál, zeťák měl Bawora. Všechny auta problémy s motorem a vždycky docela za randál.
Asi bych šel do tý Octávky, nebo Passata. Ty jednadevítky mají dost dobrej zvuk, neslyšel jsem žádný extrastížnosti a je to docela taky kočár. Byť samozřejmě Volvo je Volvo.
1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
Windy>NickSlaughter> to ne ale znáš to - jednou to bude potřeba a co pak s malým autem
Taky fakt...furt musím na tu kačenku teď koukat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
Taky se mi vlastně koukáš na "renaulta"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...
a tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
Windy>NickSlaughter> Tohle bylo maximum na které jsem ochotná přistoupit i v rámci PM jen mě hrozně pobavil ten dvojsmysl.
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...
a tak...
Já už byl vyděšený, víš?!
Disel má své výhody i nevýhody, na delší vzdálenosti má menší spotřebu než benzín, má velký kroutící moment, potřebuje častější servis - spotřební věci, není vhodný do města na krátké vzdálenosti (pokud má filtr pevných částic, tak to již někteří výrobci uvádějí), motor se déle zahřívá, ale není problém nezávislé topení, u některých dieselů horší zimní startování. Cena je skoro stejná, takže spíše záleží kdo co preferuje
stejně - přijde mi že diesel víc smrdí a můj dvoulitr má při ježdění po městě spotřebu cca 8.7 litrů, při delších cestách cca 7.
a za to vylekání se ti omlouvám
Naposledy editováno 03.04.2010 19:39:40
1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k
ale stejně jsou to málý mrdky proti VW Sharan a nebo Seat Alhambra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k
Windy>NickSlaughter> Tohle bylo maximum na které jsem ochotná přistoupit i v rámci PM jen mě hrozně pobavil ten dvojsmysl.
a zpět k tématu. ten můj kombíček vlastně není diesel. mohl by mi prosím někdo říct proč chtít diesel spíš než benzín? já to nějak nechápu. cena phm je zhruba stejná, dieselový motor výrazně dražší, musí se do něj dávat zimní nafta...
a tak...
jezdím v pohodě za 5 l/100 km, ve městě za 6, benzín bych nechtěl ani za nic ale je to jen o tom co člověk preferuje