globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
 
18.3.2010 v 19:40

Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 17:44 | Nahoru | #91
Je to každého boj.... Když si v 18-ti uděláš papíry na auto, taky můžeš hned sednout do dvacet let staré plečky jménem Bawo 530 3.0 V6...

Tím nic a nikoho neobhajuji, naopak, litrovými motorovými sekačkami pohrdám, ale je mi to dvě..... at si každý dělá co chce, pokud nenaruší moje práva a mou svobodu

1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 17:45 | Nahoru | #92
Prodejce píše jako "důvod prodeje - stavba"..... já myslel, že jde do silnějšího stroje

2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 18:12 | Nahoru | #93
vincenzo:ja taky nikde nerikal ze 21 letej patri na R1...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 18:23 | Nahoru | #94

TombaRider>vincenzo:ja taky nikde nerikal ze 21 letej patri na R1...



a kam podle tebe patří?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 18:56 | Nahoru | #95
Whistler> Do řiti

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 18:58 | Nahoru | #96
Rado_> Který Bávo mělo před 20 lety V6?To moje má R6

1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 19:14 | Nahoru | #97
Si děláš prdel? V6 byl už v řadě E28 z roku 1982

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 19:58 | Nahoru | #98
Rado_> Já se ptám,který to má?Není to v E28 535?Mám rok 88 a v něm řadový šestiválec.

Naposledy editováno 19.03.2010 20:02:27

2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 20:19 | Nahoru | #99
Jo řadový.... OK ale šestivál jo Na druhou stranu je to pro mě, jako příznivce italské Alfy (mám už šestou) duševní strava.... už GTV6 z 1982 měla třílitr V6 s výkonem 176 koní

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 20:55 | Nahoru | #100
Rado_> Alfu jsem taky míval,twin spark 75.

1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #101
Ano, 75 TS 2.0 jsem taky měl.... nejlepší motor řekl bych dodnes.... osmiventil se spotřebou do 8 litrů, 150 koní, zátah odspoda

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 21:05 | Nahoru | #102
Rado_> Jo na tu dobu byla super,ale dvakrát jsem dělal hardyspojky na kardanu a to jedna stála skoro 200 márů

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 21:05 | Nahoru | #103

TombaRider>vincenzo:ja taky nikde nerikal ze 21 letej patri na R1...

Tak na to ti můžu už jen odpovědět toto: Když se toho bojíš, tak si ji nekupuj, ale nezáviď těm, co si to troufnou...
Z tvého profilu vidím, že se orientuješ na cesťáky, z čehož mi vyplývá, že jsi vůči sportům zaujatý všeobecně.
A pokud ti křivdím, ta sry...

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

19.3.2010 v 23:01 | Nahoru | #104

Kuza1>Whistler> Do řiti



jestli je tam pivo a motorky tak bych se tam taky rád podíval

2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 03:34 | Nahoru | #105
Vincenzo: ale jako trochu zaujatej na cestaky sem, ale sou sporty co se mi libi.. ale Logicky, vykon ty motorky v provozu nemuzes vyuzit, a kdyz ho vyuzivas je to pomalu sebevrazda.. R1 je pro me okruhovka.. vzdy tak krasne zasportovat se da i na o hodne slabsich strojich.. Ja rozhodne nezavidim tem co ji maj, jen proste rikam ze kazdej by mel jit cestou evoluce, a ta potrebuje cas. Kdyz ma nekdo v 21 suzu SV, nebo bandoura, nebo tak, hale tahne to dost, a je to ok.. vzdyt neni kam spechat..kord do hrobu ne

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 08:48 | Nahoru | #106
TombaRider> Jak jsi psal s tím Porsche, tak akorát Porsche ma zrychlení asi jako třeba R6. R6 seženeš i kolem 80 ale Porsche? Tak 800. Motorka ti pořád ujede snáz pod prdelí.

1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 08:52 | Nahoru | #107
Ať je to dle zkušeností, ale to že někdo najezdí 10tis a myslí co má zkušeností.
10tis na 125 taky asi nebude to pravý ořechový, když chce něco se 120 koňma a víc.

Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 08:56 | Nahoru | #108
Já sem jen loni ujel 20000km ale na podzim jsem si k Monsterovi 900 místo T-cata jako sportovní alternativu koupil 749 a ne 999... na silnice proč? Pokud budu chtít, v technických pasážích tu R1 udělám a že mám maximálku 280 a ne 300? To mi teda vůbec neva.....

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 08:59 | Nahoru | #109

SVéčko>Ať je to dle zkušeností, ale to že někdo najezdí 10tis a myslí co má zkušeností.
10tis na 125 taky asi nebude to pravý ořechový, když chce něco se 120 koňma a víc.



10 000km na dváce za sezonu není problém...Za loňskou sezonu kolem 13 000km

Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 09:49 | Nahoru | #110
Kterej vůl by si to koupil, když s tim neni kde jezdit? Silnice v ČR prakticky nemáme, to je jak vzít vodního skútra na pole Navíc to vypadá na čorku nebo zpytlíkovanou totálku, když to nemá ani servisku

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 10:44 | Nahoru | #111
TombaRider> V tom se rozhodně neshodneme a k tomu "není kam spěchat" - nikdy nevíš, kdy tě "vyšší moc" odvelí nahoru a tím, nemyslím bouračkou na motorce, nýbrž stát se ti může ledacos, k tomu mě přivedli jisté zkušenosti - takže za mě: neustále na něco čekat a odkládat co máš rád je největší pičovina jakou může člověk udělat, takže CARPE DIEM

A neaplikuj neustále "podle sebe soudím tebe", protože každej člověk je originál.

1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 11:19 | Nahoru | #112
Děte se v*srat s těmadle tématama, nevim že jistý blbci ( není myšlen autor ) se neustále snažej někoho přesvědčovat o takový volovině že vlastně proč si nekoupit R1 jako první motorku kdyť je to vlastně v pohodě.

Zalezte do díry a nepruďte tady.

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 11:49 | Nahoru | #113
Honzuna> á pán chce vypadat jako mirek dušín
to o první motorce jsi napsal ty, nejdřív si přečti vlákno a pak někoho posílej vysrat

2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 12:07 | Nahoru | #114
Vincenzo: neznam jedinyho, kterymu bych v tomhle veku R1 doporucil. A ja porad nechapu tvoji pointu, sam souhlasim ze zbytecne cekat je nesmysl, ale jako kdyz ma nekdo moto jako treba suuzu Sv, nebo kdyz chces takhorneta, to je fuk, je to jeho druha nebo treti moto, tak mi nerikej ze v 21 uz z toho za tu jednu sezonu dostal maximum, a proste potrebuje litra.. maximum tak na rovince.. za me je proste litrovej supersport nesmysl na silnice asi v kazdym veku.. to radsi poradnyho nahace.. ale jako kdyz nekdo chcete, kupte to, treba v 18, a napiste jak dlouho to trvalo nez..

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 12:09 | Nahoru | #115

grovestreet>Je to o rozumu, ne o věku



(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 12:12 | Nahoru | #116
TombaRider> né každýho baví naháče typu hornet, banďour nebo nedejbože SVčko v nahatý nebo kapotovaný verzi

Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 12:56 | Nahoru | #117
S věkem to nemá nic společného já měl ve 18ti Fároše najel jsem na nem skoro 20 tisíc a nikdy žadnej problem a to nejsem žadnej vyhlídkovej jezdec...

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 13:27 | Nahoru | #118

Rado_>Jo řadový.... OK ale šestivál jo Na druhou stranu je to pro mě, jako příznivce italské Alfy (mám už šestou) duševní strava.... už GTV6 z 1982 měla třílitr V6 s výkonem 176 koní


jsi i přes alfy, joo? tak to bych měl jednoho kamráda, s kterým si určitě budeš rozumět a je kousek od ostravy..

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 13:44 | Nahoru | #119
TombaRider> tahle diskuze stejně nikam nevede, protože mě nepřesvědčíš
jen ti odpovím na jinou věc: litra si nikdo nekupuje aby z něj dostal maximum, ale kvůli krouťáku u spodu - někoho baví vytáčet šestku a pořád řadit a jinej raději tu samou štreku projede na vysokej kvalt
a btw. jezdil jsi vůbec někdy na litrovým supersportua (tím nemyslím projížďku kolem komína ale pořádný vyzkoušení) že tu tak polemizuješ o jeho vhodnosti nebo máš všechny informace z časáků a jedné paní co povídala?

p.s. na Fazeru mám odjeto 1 a půl sezónu a místo spodku policajta jsem měl žiletku(musel jsem ho navařit a ještě jsem si udělal druhej bočák s vyměnitelným spodkem, protože stojánkem hobluju pořád) tak mi řekni co víc mám z toho dostat
nehledě na to, e bych si chtěl sem tam vyrazit na okruh, kde bych toho litra docela využil a nemám na to abych měl okruhovku a ještě moto na silnice

Naposledy editováno 20.03.2010 13:48:12

(reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.

20.3.2010 v 16:46 | Nahoru | #120

maras>Autorovi> A nechceš třeba napsat do GG, KTM apod. jestli si nedělaj prdel s těmi směšnými výkony v papírech oproti těm v reálu? Koho sere že v tp mám 6kW a ve skutečnosti přes 35? Rozstřelím se ty nebo já? Já třeba nechápu ty překoňované asfaltomrdky a taky to nikomu necpu



Ja myslim, ze u ostrych endur se to skrti na tak maly vykon kvuli homologaci. Mas 6kw, nemusis mit blinkry, zrcatka atd...asi taky emise takhle splni jednoduse bez katalyzatoru a jinych kokotin.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist