Tím nic a nikoho neobhajuji, naopak, litrovými motorovými sekačkami pohrdám, ale je mi to dvě..... at si každý dělá co chce, pokud nenaruší moje práva a mou svobodu
1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
TombaRider>vincenzo:ja taky nikde nerikal ze 21 letej patri na R1...
a kam podle tebe patří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
TombaRider>vincenzo:ja taky nikde nerikal ze 21 letej patri na R1...
Tak na to ti můžu už jen odpovědět toto: Když se toho bojíš, tak si ji nekupuj, ale nezáviď těm, co si to troufnou...Z tvého profilu vidím, že se orientuješ na cesťáky, z čehož mi vyplývá, že jsi vůči sportům zaujatý všeobecně.
A pokud ti křivdím, ta sry...
2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
10tis na 125 taky asi nebude to pravý ořechový, když chce něco se 120 koňma a víc.
SVéčko>Ať je to dle zkušeností, ale to že někdo najezdí 10tis a myslí co má zkušeností.
10tis na 125 taky asi nebude to pravý ořechový, když chce něco se 120 koňma a víc.
10 000km na dváce za sezonu není problém...Za loňskou sezonu kolem 13 000km
A neaplikuj neustále "podle sebe soudím tebe", protože každej člověk je originál.
1 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
Zalezte do díry a nepruďte tady.
2 reakcí na tento příspěvek Si dělá prdel, ne? Aneb 25kW na začátek.
Rado_>Jo řadový.... OK ale šestivál jo Na druhou stranu je to pro mě, jako příznivce italské Alfy (mám už šestou) duševní strava.... už GTV6 z 1982 měla třílitr V6 s výkonem 176 koní
jsi i přes alfy, joo? tak to bych měl jednoho kamráda, s kterým si určitě budeš rozumět a je kousek od ostravy..
jen ti odpovím na jinou věc: litra si nikdo nekupuje aby z něj dostal maximum, ale kvůli krouťáku u spodu - někoho baví vytáčet šestku a pořád řadit a jinej raději tu samou štreku projede na vysokej kvalt
a btw. jezdil jsi vůbec někdy na litrovým supersportua (tím nemyslím projížďku kolem komína ale pořádný vyzkoušení) že tu tak polemizuješ o jeho vhodnosti nebo máš všechny informace z časáků a jedné paní co povídala?
p.s. na Fazeru mám odjeto 1 a půl sezónu a místo spodku policajta jsem měl žiletku(musel jsem ho navařit a ještě jsem si udělal druhej bočák s vyměnitelným spodkem, protože stojánkem hobluju pořád) tak mi řekni co víc mám z toho dostat
nehledě na to, e bych si chtěl sem tam vyrazit na okruh, kde bych toho litra docela využil a nemám na to abych měl okruhovku a ještě moto na silnice
Naposledy editováno 20.03.2010 13:48:12
maras>Autorovi> A nechceš třeba napsat do GG, KTM apod. jestli si nedělaj prdel s těmi směšnými výkony v papírech oproti těm v reálu? Koho sere že v tp mám 6kW a ve skutečnosti přes 35? Rozstřelím se ty nebo já? Já třeba nechápu ty překoňované asfaltomrdky a taky to nikomu necpu
Ja myslim, ze u ostrych endur se to skrti na tak maly vykon kvuli homologaci. Mas 6kw, nemusis mit blinkry, zrcatka atd...asi taky emise takhle splni jednoduse bez katalyzatoru a jinych kokotin.