dík quincy
http://pikarec2.ic.cz/pitka/index.html
http://pikarec2.ic.cz/chlubna/index.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz 251 rady o koupi
Kdybych teď kupoval MZ 251 tak buď tuhle
http://www.motoinze...nzerat.php?mid=89940
nebo
http://www.aukro.cz...mz_250_ccm_1990.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz 251 rady o koupi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz 251 rady o koupi
To záleží na tom jak si zručný jestli to zvládneš sám nebo ti to udělá někdo ale díly vychází tak kolem 1500kč výbrus do 1000kč by měly vyjít ložiska a klika záleží koho najdeš aby ji srovnal přeměřil popřípadě vyměnil futro v ojnici ale počítám max tak 2000kč a samozřejmě jak už sem řekl prace vyndat motor z rámu rozpůlit oak složit a vrátit do rámu
Blok motoru drží dvě packy, jednu jsem měl zlomenou
Hlava je zavěšená k rámu pomoci oka - to bylo zlomené
=> motor byl šejdrem
Zkoukni kotouč a desky (nejlíp i přeměřit)
nechčijou vidlice? je v nich vůbec olej? (projít přední i zadní)
netáhne do strany když jedeš bez držení?
nádobka s brzd. kapalinou je všeob. známá bolest MZ
motor je kapitola sama pro sebe kde platí nepsaná pravidla jako že nesmí vycházet prapodivné zvuky atd. Zeptej se prodejce jestli jezdil po zadním. 251 má spojkový koš přímo na klikovce a když tropíš brikule občas se stane, že se koš na klice protočí (=> bye-bye klikovko)
na víc si teď asi nevzpomenu ale kdyby tě něco zajímalo tak pošli PM, 150 i 251 jsem měl rozebranou do šroubku