Téma: Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost
 
13.3.2010 v 16:06
Zdravím,
zatím v žádné příručce k motorce, když nepočítám simála, není nějaký graf závislosti otáčky/rychlost/zařazený rychlostní stupeň tak jsem pro vlastní potřebu něco podobného udělal. Kdyby to nááhodou někoho zajímalo, dal jsem to k dispozici na edisk.cz.

vypocetrychlostimoto

Jediný háček je v tom, že k otevření je potřeba EXCEL popř. možná CALC z open office. Kdyby někdo o to měl zájem, už si to stáhl, měl i EXCEL, ale nebylo mu jasné jak se s tímto programem pracuje, nechť mě napíše na simsonride@seznam.cz.



Naposledy editováno 13.03.2010 22:38:21

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 16:08 | Nahoru | #1
Ještě dodávám foto, jak ten graf vypadá. Snad se to tady promítne...

[img]

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 16:34 | Nahoru | #2
je to neco podobnyho jako programek geardata a mozna je lepsi

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 16:40 | Nahoru | #3
Díky moc, takové reference vždy potěší. Doufám, že to alespon nekdo využije.

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:03 | Nahoru | #4
Něco podobného jsem hledal! Díkes

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:29 | Nahoru | #5
hej super... parádní věc

2 reakcí na tento příspěvek Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:34 | Nahoru | #6
Teda, chlapi, vyrazili jste mi skoro dech. Upřímně takový ohlas jsem neočekával a jsem moc moc rád. Prosím Vás, jako uživatele, abyste navrhli, co bych tam mohl změnit apod. díkyy mooc

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:37 | Nahoru | #7
Ještě si sem dovolím přidat jeden obrázek: je to tabulka, kterou vám to vypočítá a jsou tam přesné hodnoty rychlosti v km/h

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #8
pliczb> možná bych tam udělal takovou drobnost, ale nevím jestli to půjde... každej má výkon v jiných otáčkách... třeba někdo má max výkon v 8tis ot, tak ho teoreticky ty další otáčky do 10tis nezajímají... nebo zase někdo má max výkon v 12tis ot, to tam není ani zobrazený... Bylo by super, kdyby se to dalo nastavit do jakých otáček to má počítat pro mě je to ale perfektní... mám er-5 ta má max výkon v 9tis a možná snese menší přetočení takže těch 10tis ot je pro mě optimální

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 20:50 | Nahoru | #9
Doupravil jsem si to pro Freewinda - jen 5. rychlostí a otáčky do 8000 a nádhera. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 21:19 | Nahoru | #10
MiDv> chápu, chápu. Aby se tam zadali max. otáčky - tudíž by se tomu přizpůsobil rozsah grafu.
Určitě by to nějak šlo udělat, ale moje znalosti v Excelu nejsou moc vysoké .Pokud by to někdo dokázal tak upravit, tak at to sem pak vyvěsí prosím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 21:25 | Nahoru | #11
pliczb> ale to je detail jinak perfektní máš moje uznání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 21:35 | Nahoru | #12
MiDv> Děkujuu mooc, hned mě to nakoplo a teď už pracuji na verzi 1.1 . Plánuji tam dát na další listy zvlášť tabulky a grafy pro rozsah do 8000, 10000 a 15000 ot/min. Myslíš, bude to optimální? Jinak já jsem to právě ak dělal skoro na míru ER-5, pač si ji chci v létě pořídit, a jsem ji srovnával s GS 500 a CBF 250

1 reakcí na tento příspěvek Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 21:54 | Nahoru | #13
Pěkné...

Ale proč nepoužít http://www.gearingcommander.com/ ?

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:04 | Nahoru | #14
c.j.> Díky moc za kladné hodnocení . gearingcommander je určitě lepší, to rozhodně. Jen jsem o něm doposud nevěděl, tak jsem vyvinul svůj amatérský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:08 | Nahoru | #15

pliczb>MiDv> Děkujuu mooc, hned mě to nakoplo a teď už pracuji na verzi 1.1 . Plánuji tam dát na další listy zvlášť tabulky a grafy pro rozsah do 8000, 10000 a 15000 ot/min. Myslíš, bude to optimální? Jinak já jsem to právě ak dělal skoro na míru ER-5, pač si ji chci v létě pořídit, a jsem ji srovnával s GS 500 a CBF 250

jj podle mě je er-5 lepší než GS, ten krouťák u er-5 je dokonalej... mezi GS a er-5 jsou ty převodový stupně hodně podobný, myslím že 2 jsou dokonce shodný. Podle mě by bylo dobrý 8000, 10000, 13000.... 15000 je už moc podle mě
[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:19 | Nahoru | #16
MiDv> Já jsem zprvu chtěl GS 500, ale pak jsem se dozvěděl, že ER 5 si veme klidně jen 3,5 l/100km a podle tohoto grafu, co jsi sem dal, a jestli je to fakt pravda, že cca 34 Nm je k dispozici už ve 2500 ot/ min, tak je to bomba . Ja totiž s tím chci jezdit ve skupině s kamarádem, a ten má simála, tudíž bych uvítal jízdu rychlostí 50 km/h klidně na pětku, což by ER- 5 mohla zvládnout, že? Díky moc za reakci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:24 | Nahoru | #17
pliczb> 50km/h na pětku asi jo ale občas budeš muset podřadit na 4ku aby nezačala cukat... Musíš donutit kamaráda, aby si koupil něco silnějšího

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:32 | Nahoru | #18
MiDv> Tak to je paráda, hlavně když to po rovince ta pětka utáhne... Za kolik by to tak cca mohlo jet při této rychlosti, pokud bych jel na čtyřku či pětku? Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:35 | Nahoru | #19
pliczb> Za nic neděkuj prosím tě kecáme o motorkách... no, já myslím, že by to mohlo být pod 4l určitě ale fakt nevím, já touhle rychlostí nejezdím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:41 | Nahoru | #20
MiDv> wow,to je moc slušná spotřeba . Tak jsem do odkazu dal tu novou verzi 1.1 . Snad to bude už celkem použitelné pro všechny.

jinak odkaz je na úvodu téma, ale pro jistotu to dám i sem

vypocetrychlostimoto

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:52 | Nahoru | #21
pliczb> tak teď to nemá chybku vynikající práce

1 reakcí na tento příspěvek Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 23:01 | Nahoru | #22
Moc mě těší, že si tak ocenil moji práci, dokonce už to máš jako jeden obrázek na svém profilu Er-5 .Jinak máš moc povedenej profil na ER-5.Řekl bych, že o ní víš celkem hoodne moc. Já bych si tuto Kawu chtěl koupit tak za 50 papírů, jen mi je jasný, že hodně lidí, co jí prodává, stočí tachometr. Náhodou nevíš, jestli se to dá nějak poznat např. podle odřených šroubů, nebo tak něco?

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 23:09 | Nahoru | #23
pliczb> no já si rád zjistím o mojí motorce všechno co můžu, mám ji ale teprv krátce - od prosince 2009 já rozeznával er-5 podle toho, jaký měly svody ( pokud byly zrezlý = hodně najeto, nebo se o to majitel vůbec nestaral ) a v cca 30tis. km začíná nepatrně pískat výfuk ( praskne tam přepážka )

1 reakcí na tento příspěvek Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 23:16 | Nahoru | #24
Tak to jsou 2 určitě velice důležité poznatky. Díky za ně Hned jsem si je zapsal na papír, protože později bych je určitě zapomenul..Ještě poslední otázka prosím. Taky jsem si v Lidlu koupil ten tankvak,co máš na fotkách, tak jestli na ER-5 sedí, a je přes něj vidět na budíky. Ty máš, jak píšeš 173 cm , já měřím 189 , tak snad přes ně uvidím

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 23:23 | Nahoru | #25
pliczb> ještě se dá dost poznat kolik to má najeto podle toho, když se podíváš na přední tlumiče ze předu, tak budou trošku odřený od kamínků, čím míň budou odřený tím líp vidím na budíky, ale jakmile ho rozepnu ( zvýším do výšky rozepnutím zipu ), tak mám celkem problémy s viditelností na ten spodní panel ( neutrál, směrovky atd ), ale ty bys neměl mít problém

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 23:57 | Nahoru | #26
Dobrý

Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

12.7.2010 v 16:22 | Nahoru | #27
dobrá práce

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

12.7.2010 v 17:56 | Nahoru | #28

pliczb>MiDv> Já jsem zprvu chtěl GS 500, ale pak jsem se dozvěděl, že ER 5 si veme klidně jen 3,5 l/100km a podle tohoto grafu, co jsi sem dal, a jestli je to fakt pravda, že cca 34 Nm je k dispozici už ve 2500 ot/ min, tak je to bomba . Ja totiž s tím chci jezdit ve skupině s kamarádem, a ten má simála, tudíž bych uvítal jízdu rychlostí 50 km/h klidně na pětku, což by ER- 5 mohla zvládnout, že? Díky moc za reakci.



Cesta do pekel... Podtáčení motoru rozhodně není dobrý nápad jak ušetřit! Pokud je motor v záběru tak stejně potřebuje benzín i při 2 tisících otáčkách a pápne si, dojebaný motor jako bonus k tomu, to se asi vyjádří přesně jiní co tam hrozí. Každopádně, následné odkurvovací opravy se vyplatí Hlavně technickým stavem a plynulým stylem jízdy spotřebu ovlivníš daleko víc...

Jo a vybírat podle spotřeby můžeš novou nákupní kabelu, ale snad ne mašinu

Naposledy editováno 12.07.2010 17:57:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist