paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 (1999-2003)
2.3.2010 v 09:44
Zdar,

máte někdo zkušenosti s RSV 1999-2003? Chtěl bych zkusit dvouvál, ale nevím co přesně od této motky čekat...? a nerad bych koupil úplnou jebku, takže ocením veškeré rady tipu na co si dát u Aprilek bacha apod. Zároveň se zeptám, přecházel jste někdo z japonskýho čtyřválu na tohle? bavilo vás to nebo pak byla rychlá výměna zpátky za japonce Dík.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 09:46 | Nahoru | #1
dávej si bacha na svůj rozum při koupi to znamená že je jen na tvým rozumu koupit sráč nebo ne. Ta motorka je zábavná a projel jsem se na hodně motorkách ale RSV mě bavila.......

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 09:52 | Nahoru | #2
GRASSEL> díky, díky, to samozřejmě dám

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 09:56 | Nahoru | #3
Je to gut stroj, super ovladatelnost a brzdy, sice mám jiný stroj, ale po 4válci mě 2válec nadchnul, je to takovej živočich živočišnej...

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 09:58 | Nahoru | #4
já bych to nekupoval...sere se to, díly jsou na to drahý a podělá tě každá sportovní šestka
a hlavně si to nekupuj proto, abych byl v okolí pořád jeden z málo co jí má.

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 09:59 | Nahoru | #5
Hrozná jebka, nekupuj si to
Doporučil bych ti spíš Hondu

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:04 | Nahoru | #6
sehr gut, jak čtu z vašich profilů, RSV bude cajk

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:04 | Nahoru | #7
Taky bych ji nekupoval, jako všichni tady co ji maj.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:10 | Nahoru | #8
Jo a padaj ze stojánku, víc domrdanej stojánek jsem na jiný moto neviděl

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:12 | Nahoru | #9

dewwil>Jo a padaj ze stojánku, víc domrdanej stojánek jsem na jiný moto neviděl


to je tím, že to nesmíš startovat, když to stojí na stojánku, protože to z toho těma vibracema skočí dolů

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:25 | Nahoru | #10

enzo>sehr gut, jak čtu z vašich profilů, RSV bude cajk



co je "slabost" u týhle motorky je asi volnoběžka - oprava se může prodražit a zadní brzda která se zavzdušňuje(ale i tak mi to žíly netrhá ) stačí zavřít plyn a brzdí to samo

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 10:29 | Nahoru | #11
Každopádně bych kupoval rok 2001 a novější (je tam pár změn k lepšímu) . Jinak klasika - volnoběžka (začne se ozývat kolem 25 000 km), zadní brzda, špatná konstrukce stojanu. Jinak je to velice spolehlivá a zábavná motorka a kdybych pokukoval po levném dvouválci a neměl peníze na 999, tak jdu zase do Aprilky.

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 11:10 | Nahoru | #12
hoši a co ta novější rsv? od roku 04? tam je ta volnoběžka taky podělaná? ta se mi hrozně líbí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 11:13 | Nahoru | #13

honziskoo>hoši a co ta novější rsv? od roku 04? tam je ta volnoběžka taky podělaná? ta se mi hrozně líbí



ne, tam už je volnoběžka vychytaná. ale zato má jiný lepší mouchy, třeba praskající kyvku, krom zadní brzdy se zavzdušňuje i spojka apod prostě dětský nemoci, ale vcelku nic hroznýho. nicméně spíš bych koukal po 05 a vejš, rozdíly v ceně jsou minimální.

každopádně k původnímu dotazu, podle mě po přechodu z R1 budeš trpět a budeš tu motorku nenávidět. já přecházel z potuněnýho FZR, a trvalo mi celou sezónu než jsem si jakž takž začal zvykat na ten V60 traktor

Naposledy editováno 02.03.2010 11:15:15

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 11:25 | Nahoru | #14

honziskoo>hoši a co ta novější rsv? od roku 04? tam je ta volnoběžka taky podělaná? ta se mi hrozně líbí



jak psal Fizzer...ale ta 04+ mi přijde motorově taková moc "Japonská" ta starší je taková divočejší, víc nevychovaná...ale to je věc názoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 12:27 | Nahoru | #15
FiZzeR> Počkej. Jestli se nepletu, tak praskalo přepákování u tumiče a pouze u 04, ne?
Jediný, co mně nefunguje, kromě zadní brzdy, jsou moji kámoši, kteří melou furt něco o vzducholodi. Sami jsou ale mechanici, protože sedlaj Ducny. n

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 12:28 | Nahoru | #16

odstrelovac>FiZzeR> Počkej. Jestli se nepletu, tak praskalo přepákování u tumiče a pouze u 04, ne?
Jediný, co mně nefunguje, kromě zadní brzdy, jsou moji kámoši, kteří melou furt něco o vzducholodi. Sami jsou ale mechanici, protože sedlaj Ducny. n



je to tak, praskalo přepákování...

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 12:33 | Nahoru | #17

peetr>je to tak, praskalo přepákování...



já slyšel že se ulamovalo to očko zespoda na kyvce, na kterým je uchycený přepákování... a že na to byla svolávačka, a označovalo se to hvězdičkou (teď nevim jestli u VIN, nebo u čísla na kyvce...to bude vědět gůgl).

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 12:36 | Nahoru | #18
Hmmm. Každopádně starej model 01-03 a novej po 05 a basta.
Jó, ale kdybys narazil na 04 Neru za rozumnej penys a nechtěl ji, tak dej vědět a já ji vezmu.

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:02 | Nahoru | #19
A hlavně tomu chyběj dva hrnky ...... ...dvouválec mám taky, ale třindu a to je panečku aspoň poježdění..žádnej pobouchanej Ital

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:04 | Nahoru | #20

odstrelovac>Hmmm. Každopádně starej model 01-03 a novej po 05 a basta.
Jó, ale kdybys narazil na 04 Neru za rozumnej penys a nechtěl ji, tak dej vědět a já ji vezmu.



nebo 98-00 SPčko

všechno má svý pro a proti... teorie vyčtená na rsvzone a apriliafóru: "stará" mille, tj 98-00, čili model ME ještě s malýma ventilama (o 2mm menší průměr a o 1 mm menší zdvih sacích ventilů, než typ RP, tj 01-03) tolik netrpěla na tu proslulou díru v pěti tisících, měla by teoreticky mít i lepší spodek a líp brzdit motorem. A po "otevření" (vyndat restriktor z filtrboxu, otevřený výfuk a šmiky šmik zelenej drátek popř. jinej chip) se má papírově dostat až na 138 koní (ha ha, kéž by). Oproti tomu 01-03 (typ RP) má mít lepší vršek, rychlejší reakci na plyn, drátek už se nestřihá a s pár low-cost úpravami se má výkonově rovnat s rsv 04+ (v sérii). Nejvypečenější kousky byly z 03, označení motoru RP-NG, ty už mají převodovku z 04. Navíc jsou nejhezčí (Edwards replika apod).

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:31 | Nahoru | #21
Hmm. SPčko taky líbit.

Vážně ale přemejšlím o novým bajku na příští sezónu a nemůžu se rozhodnout, jestli ještě zůstat u dvouhrnce nebo ne.

Naposledy editováno 02.03.2010 13:33:00

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:36 | Nahoru | #22
u novejch modelů rsv 04 byla opravdu svolávačka na kyvky!
měnili to za kyvku ,která měla o jednu dirku méně(kouknout na link)dírka na ploutvičku.
já to řešil zavařením a pijánko(srát na výměnu)
-přepáčko centrál.tlumiče chce přeložiskovat.
Bavíme se tu o 04

kyvka

03 model rsv je moc krásnej,ale nakonec jsem šáhnul po novější 04 mam ji od roku 2006

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:37 | Nahoru | #23
odstrelovac> kup si klidně 4hrnek,ale italskej

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:41 | Nahoru | #24
alda82> Nechci se stát mechanikem jako naši kluci (nebudu jmenovat - znáš je), proto uvažuju o RSV4ce.
RSVčko si nechám na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:41 | Nahoru | #25

alda82>odstrelovac> kup si klidně 4hrnek,ale italskej



JO!!!!

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:45 | Nahoru | #26
Aprilia je hrozná KŘEČ!

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:49 | Nahoru | #27
FiZzeR> Jo, tak to je ona. Jsem zamilovanej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 13:59 | Nahoru | #28
FiZzeR> praskajici kyvka to neni nic peknyho...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 14:23 | Nahoru | #29

honziskoo>FiZzeR> praskajici kyvka to neni nic peknyho...


je to banalita !hele kámoš co má taky rsv ke mně přijel a o žádný prasklině nic nevěděl než jsem mu jí ukázal že jí tam má taky .nechal to zavařit a pohoda.

Prostě italové měli propočteno že jejich kyvka snese takové a makové zatížení při makové váze a konstrukci.Namontovali kyvku na polozávodní bajk (RSV)a pak zjistili, že motorka má mít ještě ploutvičku a kryt řetězu.Neni nic jednodužšího než vzít vrták a vyvrtat pár děr do kyvky!Vtip je v tom ,že s těma dírama v konstrukci asi nepočítali a proto to praská.
Hele Italové jsou poloviční víte kdo...obyvatelé Chánova,akorát mají moře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 14:31 | Nahoru | #30
alda82> tak tak, neslyšel jsem že by to někomu ruplo úplně a ta motka si sedla na prdel a ještě se říká, že je to způsobený zanedbanou údržbou - přidřením ložiska v tom přepákování.

Naposledy editováno 02.03.2010 14:32:15
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist