máte někdo zkušenosti s RSV 1999-2003? Chtěl bych zkusit dvouvál, ale nevím co přesně od této motky čekat...? a nerad bych koupil úplnou jebku, takže ocením veškeré rady tipu na co si dát u Aprilek bacha apod. Zároveň se zeptám, přecházel jste někdo z japonskýho čtyřválu na tohle? bavilo vás to nebo pak byla rychlá výměna zpátky za japonce Dík.
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
honziskoo>hoši a co ta novější rsv? od roku 04? tam je ta volnoběžka taky podělaná? ta se mi hrozně líbí
ne, tam už je volnoběžka vychytaná. ale zato má jiný lepší mouchy, třeba praskající kyvku, krom zadní brzdy se zavzdušňuje i spojka apod prostě dětský nemoci, ale vcelku nic hroznýho. nicméně spíš bych koukal po 05 a vejš, rozdíly v ceně jsou minimální.
každopádně k původnímu dotazu, podle mě po přechodu z R1 budeš trpět a budeš tu motorku nenávidět. já přecházel z potuněnýho FZR, a trvalo mi celou sezónu než jsem si jakž takž začal zvykat na ten V60 traktor
Naposledy editováno 02.03.2010 11:15:15
honziskoo>hoši a co ta novější rsv? od roku 04? tam je ta volnoběžka taky podělaná? ta se mi hrozně líbí
jak psal Fizzer...ale ta 04+ mi přijde motorově taková moc "Japonská" ta starší je taková divočejší, víc nevychovaná...ale to je věc názoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
Jediný, co mně nefunguje, kromě zadní brzdy, jsou moji kámoši, kteří melou furt něco o vzducholodi. Sami jsou ale mechanici, protože sedlaj Ducny. n
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
odstrelovac>FiZzeR> Počkej. Jestli se nepletu, tak praskalo přepákování u tumiče a pouze u 04, ne?
Jediný, co mně nefunguje, kromě zadní brzdy, jsou moji kámoši, kteří melou furt něco o vzducholodi. Sami jsou ale mechanici, protože sedlaj Ducny. n
je to tak, praskalo přepákování...
peetr>je to tak, praskalo přepákování...
já slyšel že se ulamovalo to očko zespoda na kyvce, na kterým je uchycený přepákování... a že na to byla svolávačka, a označovalo se to hvězdičkou (teď nevim jestli u VIN, nebo u čísla na kyvce...to bude vědět gůgl).
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
Jó, ale kdybys narazil na 04 Neru za rozumnej penys a nechtěl ji, tak dej vědět a já ji vezmu.
odstrelovac>Hmmm. Každopádně starej model 01-03 a novej po 05 a basta.
Jó, ale kdybys narazil na 04 Neru za rozumnej penys a nechtěl ji, tak dej vědět a já ji vezmu.
nebo 98-00 SPčko
všechno má svý pro a proti... teorie vyčtená na rsvzone a apriliafóru: "stará" mille, tj 98-00, čili model ME ještě s malýma ventilama (o 2mm menší průměr a o 1 mm menší zdvih sacích ventilů, než typ RP, tj 01-03) tolik netrpěla na tu proslulou díru v pěti tisících, měla by teoreticky mít i lepší spodek a líp brzdit motorem. A po "otevření" (vyndat restriktor z filtrboxu, otevřený výfuk a šmiky šmik zelenej drátek popř. jinej chip) se má papírově dostat až na 138 koní (ha ha, kéž by). Oproti tomu 01-03 (typ RP) má mít lepší vršek, rychlejší reakci na plyn, drátek už se nestřihá a s pár low-cost úpravami se má výkonově rovnat s rsv 04+ (v sérii). Nejvypečenější kousky byly z 03, označení motoru RP-NG, ty už mají převodovku z 04. Navíc jsou nejhezčí (Edwards replika apod).
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)
Vážně ale přemejšlím o novým bajku na příští sezónu a nemůžu se rozhodnout, jestli ještě zůstat u dvouhrnce nebo ne.
Naposledy editováno 02.03.2010 13:33:00
měnili to za kyvku ,která měla o jednu dirku méně(kouknout na link)dírka na ploutvičku.
já to řešil zavařením a pijánko(srát na výměnu)
-přepáčko centrál.tlumiče chce přeložiskovat.
Bavíme se tu o 04
kyvka
03 model rsv je moc krásnej,ale nakonec jsem šáhnul po novější 04 mam ji od roku 2006
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
honziskoo>FiZzeR> praskajici kyvka to neni nic peknyho...
je to banalita !hele kámoš co má taky rsv ke mně přijel a o žádný prasklině nic nevěděl než jsem mu jí ukázal že jí tam má taky .nechal to zavařit a pohoda.
Prostě italové měli propočteno že jejich kyvka snese takové a makové zatížení při makové váze a konstrukci.Namontovali kyvku na polozávodní bajk (RSV)a pak zjistili, že motorka má mít ještě ploutvičku a kryt řetězu.Neni nic jednodužšího než vzít vrták a vyvrtat pár děr do kyvky!Vtip je v tom ,že s těma dírama v konstrukci asi nepočítali a proto to praská.
Hele Italové jsou poloviční víte kdo...obyvatelé Chánova,akorát mají moře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)
Naposledy editováno 02.03.2010 14:32:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |