P.S. pro Dušíny: Měním filtr zatím s každým olejem a neřeším to kvůli penězům
2 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Mirek12>jo a chtěl bych filtr do Fazera pod 200,- tak leda piču všechno se to na netu motá kolem 300,- + poštovny a když to koupím v krámu tak to maj taky pěkně osolené..
filtr pod 200,-
a tak asi by to šlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
VeFeRák>filtr pod 200,-
a tak asi by to šlo
Pepa GSX-R>Výrobci některých automobilů doporučují výměny olejů po 30-50 000 km,
Když se tento interval dodržuje,tak už motor nevydrží tipnu si 500000km,ale jen 200000km.
Teď jsem opravoval motor Opel vectra,který má najeto 150000km,při rozebrání jsem se zhrozil,škoda že jsem si to nenafotil.Kdyby mi někdo řekl,že má najeto milion Km,uvěřil bych tomu.Bohužel...... A zrovna u tohoto motoru byla prováděna výměna oleje po 30000km.
Na olejích a filtrech nešetřit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opel je dobrý šmé a olej na Opel nemá vliv. To potvrdí devět z deseti auto doktorů.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Naposledy editováno 14.02.2010 00:31:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
2 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Jindra650>Do filtru se chyta docela hodne humusu, ucpavaj ho otery ze spojky, otery z valce, prevodovky, v aute je daleko min soucasti, ktery maze pomerne daleko vic oleje ...napln je skoro stejna jak u auta, ale maze navic vsechny prevody, sbira oter ze spojky a aby to nebylo malo, tak jeste je tepelne vic namahanej jak u auta ...nikdy me nenapadlo uvazovat o mene castych vymenach filtru, ac vyrobce pise po 12 tis, tak ho menim pri kazdy vymene po cca 6tis km. No a k oleji asi tolik jak tu nekdo psal ze ma nazacatku i na konci stejny vlastnosti, tak mazaci urcite jo(viskozita, teplotni stabilita)! ALE!! ma v sobe kopec mikrocastic karbonu a dalsich castic co filtr nepobere, pak kysely slouceniny ze spalovani a ani jedno neni chemicky a mechanicky dobry na motor.
No vidíš a tohle někteří jedinci nechápou
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Jindra650>Do filtru se chyta docela hodne humusu, ucpavaj ho otery ze spojky, otery z valce, prevodovky, v aute je daleko min soucasti, ktery maze pomerne daleko vic oleje ...napln je skoro stejna jak u auta, ale maze navic vsechny prevody, sbira oter ze spojky a aby to nebylo malo, tak jeste je tepelne vic namahanej jak u auta ...nikdy me nenapadlo uvazovat o mene castych vymenach filtru, ac vyrobce pise po 12 tis, tak ho menim pri kazdy vymene po cca 6tis km. No a k oleji asi tolik jak tu nekdo psal ze ma nazacatku i na konci stejny vlastnosti, tak mazaci urcite jo(viskozita, teplotni stabilita)! ALE!! ma v sobe kopec mikrocastic karbonu a dalsich castic co filtr nepobere, pak kysely slouceniny ze spalovani a ani jedno neni chemicky a mechanicky dobry na motor.
Souhlas
PetrVTR_new>Nebudu zpochybnovat tvrzeni v uvodu vlakna, dost mozna ze ten filtr je v docela dobry kondici po jednom vymennem intervalu, nevim. Zato vim, ze treba po odsroubovani filtru vytece z moji motorky jeste dobrych 3/4 litru staryho oleje, ktery by tam jinak zustal a castecne rovnou znehodnotil novou napln. Takze budu menit filtr nadale kazdych 12000 km s olejem dle manualu
to je fakt, minulou sezonu jsem to řešil tak, že jsem motorku vytlačil do kopečka, chvíli jsem počkal a vyteklo asi půl litru (měnil jsem kvůli pár dnům na okruhu). Asi by ho šlo vyšroubovat a zpět zašroubovat ale to bych se trochu bál o těsnění, mám pocit že se při zašroubování jakoby zařízne a podruhý by to nemuselo fungovat.
drobshay>Jinak nějak často se teď setkávám s lidma co do na octavce tdi repas turbo okolo 250 až 300tis km..tam je dle mě as to nejslabší místo na kvalitu oleje potažmo projezdy km na výměnu..na klice se to asi nezadře tam to vydrží hoooodně..můj názor..
V poradku. To je normalni zivotnost toho turba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
xx-jimmy>Já mám v chytré knize výměna oleje po max 12000km. ale doporučený interval je 6000km.Řídím se samo sebou doporučeným intervalem!!A filtr mi mění vždy!!Nenapadlo by mě nechat sarý filtr!Jezdím k autorizovanému servisu Hondy!
no chvalim, ze si nechavas menit servis v autorizovanem servise, aspon maji oficialni zastoupeni na ceskem trhu z ceho zit
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Naposledy editováno 14.02.2010 12:42:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
kdyby filtr-pochopím,že se zasere ze spojky,ale čím se tak rychle znehodnotí olej??
jsem automechanik,takže něco málo o olejích vím,a nepíšu to tady proto,ža bych chtěl šetřit,ale fakt nevím,co tak strašného se děje v těchto motorech,že mají proti jiným motorům 10ti a více násobně zkrácenou životnost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
Dolph-cz>když už tady řešíme oleje-může mi někdo vysvělit proč se má měnit co 15 hodin olej v ostrém 4.taktním enduru??(ktm 530 exc)
kdyby filtr-pochopím,že se zasere ze spojky,ale čím se tak rychle znehodnotí olej??
jsem automechanik,takže něco málo o olejích vím,a nepíšu to tady proto,ža bych chtěl šetřit,ale fakt nevím,co tak strašného se děje v těchto motorech,že mají proti jiným motorům 10ti a více násobně zkrácenou životnost...
To by mě taky zajímalo.(Kdybych náhodou pořešil motarda) Náhodou jsem taky meechanik. Jediné mě nepadá že krosky a motardy jsou většinou jednoválce a ten motor dostává víc záhul. Jinak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
tak to jsem rád,že v tom nejsen sám...
...víc záhul-ale v čem??rychlost pohybu pístu(otáčky x zdvih) jsou v normě,teplota taky-chladí se vodou.
když jsem měl XR600R tak se měnilo co 6tis.km.-jakně chybělo pár koníků,ale stejně..
tak kde je zakopaný pes??olej se přece jen tak nezničí!kdyby se tam lil nějaký šunt,ale tohle jsou špičkové oleje...,filtry klidně,ty se můžou ucpávat..,ale ten olej ??
1 reakcí na tento příspěvek Výměna filtru při každém oleji? Mýtus?
video
Ale kdyz to vidi nejaky motorar, tak se hrozi. Ptal jsem se na to zbezne dvorniho mechose a ten mi doporucil menit pokazde, ze zakonitost o lepsich vlastnostech filtru se stoupajicimi kilometry neni.
Naposledy editováno 14.02.2010 14:36:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |