1 reakcí na tento příspěvek tzr vs nsr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
MaKeC125>A co Aprilia Rs, myslím si že spolehlivosti neni tak špatná a jízdní vlastnosti jsou taky obstojné
s tou spolehlivosti je to sporné...běž do Japonce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
Axel>s tou spolehlivosti je to sporné...běž do Japonce
kamarade..italové vyrabí jedny z nejlepších supersportovních i klasickych motorek...rozhodně lepší než dělaji japonci.. a o aprilii, ducati, cagivě atd. nejde říct že by nebyly kvalitní. polehlive...rozhodně je rs lepší než tzr a nsr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
N.E.O.N>kamarade..italové vyrabí jedny z nejlepších supersportovních i klasickych motorek...rozhodně lepší než dělaji japonci.. a o aprilii, ducati, cagivě atd. nejde říct že by nebyly kvalitní. polehlive...rozhodně je rs lepší než tzr a nsr
Hele, tohle je další výkřik do tmy, stejně jako skoro vše ostatní co jsi psal ve svém tématu Problém s AF1 Futura.
V čem je RS lepší než TZR v tom že je plno dílů na ten slavnej Rotax, protože se to furt sype?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
maras>Hele, tohle je další výkřik do tmy, stejně jako skoro vše ostatní co jsi psal ve svém tématu Problém s AF1 Futura.
V čem je RS lepší než TZR v tom že je plno dílů na ten slavnej Rotax, protože se to furt sype?
kdybys četl co to je za problem tak víš...rotax je haklivy na většinu věcí ale je to rozhodně spolehlivé...píšu pouze o problémech ktere byly zpusobeny např tím bordelem v karburatoru. Další tema bylo ohledně vyfuku. Kdyby jsis to četl tak víš o čem tam píšu. A potom ta kontrolka protože ji nejspíš majtel předemnou odpojil a nebo s ní něco je... ale jde vidět že jsi itala vživotě neměl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
Trochu si protiřečíš
rotax je haklivy na většinu věcí ale je to rozhodně spolehlivé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
maras>N.E.O.N> Ne neměl, a italskou 2T dvácu bych už vůbec nechtěl. Proto mám španěla
Trochu si protiřečíš
kdyby jsi byl trochu chapavý tak je to myšleno tak že rotaxy jsou haklive na bordel v karbcu hned to ovlivní vykon...je třeba aby byl dobře seštelovaný aby dobře šlapal....kdybych si jak ty řikaš protiřečil tak bych musel napsat že rotax je spolehlivy ale sere se...to je dmnce.. když jsi itala vživotě neměl tak se do něj ani neser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
jinak jako jedinou vadu bych u rotaxu viděl tu divně rešenou přívěru, DT co mam doma, to má mnohem lepší řešený. Jinak je to jako se všim, stačí se o to starat a je to ok.
Naposledy editováno 08.02.2010 07:03:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
Vatak>N.E.O.N> s bordelem v karbci ti asi nepojede nic
jinak jako jedinou vadu bych u rotaxu viděl tu divně rešenou přívěru, DT co mam doma, to má mnohem lepší řešený. Jinak je to jako se všim, stačí se o to starat a je to ok.
to nepopírám to staraní...
a jinak nevím jak myslíš divně řešené
ae DT je celkově lina lemra...ale co bys chtěl po enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
Naposledy editováno 08.02.2010 13:53:09
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
Vatak>N.E.O.N> konkrétně moje DT jde na zadní i na dvojku a neřek bych, že je tam nějakej extra rozdíl oproti aprilii. Na AF1 jsem najezdil cca 15 tis, tak vim o čem mluvim. Nedělej si falešný iluze, že máš něco fakt extra. Samo co se týče rychlosti, nemůžeš srovnávat enduro a silnici, ale to je vicemene jen o zpřevodování. Tou přívěrou myslim, že nůž, kterej zajíždí do válce defakto naproti pístu, neni nejšťastnější nápad.
když to říkaš:) ale af1 by ti natřela prdel i na rozjezd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
nehledě na to že původní dikuze je nsr vs tzr, a tzr by nemělo sebemenší problém s futurou
Naposledy editováno 08.02.2010 14:16:42
maras>N.E.O.N> Koukám že si tady někdo chce měřit ptáka co? Si s tou AF1 vytři prdel
nehledě na to že původní dikuze je nsr vs tzr, a tzr by nemělo sebemenší problém s futurou
když srovnaš supersporty 125ky tak jsou rychlostně stené...protože všechny mají stejný výkon. pak už si tam jenom každý cpe jine řetězovky atd. takže mi tu neřikej kdo by komu natřel prdel rozdíly jsou snad jen v podvozku
Naposledy editováno 08.02.2010 14:32:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
N.E.O.N>když to říkaš:) ale af1 by ti natřela prdel i na rozjezd
jsi mě chlapče asi špatně pochopil, já jsem AF1 měl a v docela solidnim stavu (takže se mi nepokoušej cpát, jako tady někomu přede mnou, že jsem jí měl špatně poštelovanou nebo tak něco). Za dva roky jsem na ní najezdil přes 15 tis km, takže vim co to umí, a fakt zas tak extra terno to v porovnání s ostatníma 2t dvackama neni, pokud se bavíme o otevřenejch motorkách.
jen kvůli tomu, že af1 máš, nemůžeš všem cpát, jak je ve všem nejlepší
[img]
[img]
[img]
Naposledy editováno 08.02.2010 14:58:55
jen kvůli tomu, že af1 máš, nemůžeš všem cpát, jak je ve všem nejlepší
chceš říct že DT natře AFce prdel jo??? tak to hodně štěstí...vím jak jede TDR a to má stejný motor jako DT enduro na supersport nemáááá
Naposledy editováno 08.02.2010 16:41:28
2 reakcí na tento příspěvek tzr vs nsr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
maras>Navrhni si trasu kde si ten závod chceš odjet, kolik má Km, převýšení, den ve který to cheš jet...já si čas udělám, DT jede pojede po GO jak drak (ano opravdu jsem do motoru po třech a půl roce šáhl, avšak preventivně) máme to k sobě kousek.
dyt ti to jede sotva 130
ja si ty zatačky vykosim ve více jak 130 bo mi to taky jede více jak 130 tak se divím tve odvaze zavodit se supersportem....a ještě k tomu jestli tam maš drapaky tak jestli jsi taky takovy jezdec co klopí zatačky na drapakach až na zem tak to seš frajer
Naposledy editováno 08.02.2010 17:53:13
1 reakcí na tento příspěvek tzr vs nsr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
N.E.O.N>dyt ti to jede sotva 130
ja si ty zatačky vykosim ve více jak 130 bo mi to taky jede více jak 130 tak se divím tve odvaze zavodit se supersportem....a ještě k tomu jestli tam maš drapaky tak jestli jsi taky takovy jezdec co klopí zatačky na drapakach až na zem tak to seš frajer
Aha, zatáčky ve 130...ty budeš dobrej kudlař
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tzr vs nsr
maras>Aha, zatáčky ve 130...ty budeš dobrej kudlař
njn tak někteří si říkají motorkaři když dokažou letět po rovince maximální rychlostí a říkají si frajeři...(asi k ním patříš co?!) ale jakmile přijdou zatačky tak maj nasrano v kalhotách...kousek od baraku mam zatačky ktere sa dají vybírat ve 130 a ležíš kolenem na zemi...neříkám že tak dokážu jezdit..taky mam ještě co trenovat ale určitě nechcu patřit k frajerum na rovinkach
1 reakcí na tento příspěvek tzr vs nsr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |