rád bych konzultoval svou přehřátou prdel (ne, nejsem buzna). Koupil jsem R1 2007, všechno super, jízdní vlastnosti, brzdy, bestiální výkon, ale .... ta svině nesnesitelně peče. Ta motorka je fakt dobrá tak na 20 minutové výjížďky. Pak už se celá tak prohřeje, rám, kyvka, sedlo, plasty, že to teplo nemá kam unikat a hlavně teda to sedlo je naprosto nesnesitelně horký, že se na tom nedá sedět. Máte s tím někdo zkušenost? Máte stejný problém? A hlavně, máte řešení??
Ptal jsem se v motomanu v Brně a že prý mám dát od akrapa za 6 litrů to potrubí co je mezi svody a koncovkama výfuků. V sérii je na tomto potrubí katalizátor a ten prý drží to teplo a a dál šíří do rámu. Akrap je jenom trubka a ta by to teplo poslala dál. Jenomže, nejsem si jistý jak velký bude ten efekt a hlavně se bojím, že když teda pošlu teplo dál a nechám ty originál koncovky co mám, tak je to upeče, případně mi to upeče zadní plasty na motorce. A kupovat ještě i koncovky se mi nějak teď nechce investovat, hlavně když nevím jestli by to fakt významně pomohlo.
Dík za rady. Případně nechcete někdo tu motorku koupit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 výfuky pod sedlem alias upečená prdel!
Já sice se na motorce pohybuju, ale stejně jedu sem tam rovně, sem tam projedeš vesnící a sem tam prostě nejedu palbu. A v ten moment okamžitě ta svině peče!
Ale možná máš pravdu a není to motorka pro mě. A ani žádná jiná se stupidníma výfukama pod sedlem...
rattamahatta>MichalR10> No že bych musel pořád viset z motorky, to teda nemusím. Takový ti rádoby jezdci, co nakloní motorku o 10 stupňů, zato z ní z visí skoro na cestě, ti jsou trochu úsměvní.
Já sice se na motorce pohybuju, ale stejně jedu sem tam rovně, sem tam projedeš vesnící a sem tam prostě nejedu palbu
Neříkám že bys měl z motorky viset... to je opravdu spíš k pousmání... stačí ale trochu se hýbat a necítíš nic... Každopádně pokud to tak MOC peče, tak je tam něco divného... já jsem nejezdil samozřejmě jen zatáčky a i tak jsem necítil nic nepříjemného... jak jsem psal... až když jsem jel se spolujezdcem na delší cestu a byl jsem tak úplně omezen v pohybu, tak jsem myslel že budu mít vajca na tvrdo...
A tenhle znáš? Jede šejk rozpálenou pouští na velbloudu potí se jak sfiň a v tom ho předjede borec na motorce velkou rychlostí.Šejk dorazí k oaze kde je opřená motorka,vyhledá řidiče a povídá "to ti není teplo když jedeš tak rychle"?Motorkář odpoví: není čím rychleji jedu tím víc to fouká a chladím se"Dík za radu odpoví šejk sedne na velblouda a v plnym cvalu ho žene pouští.Po pár km se velbloud skácí k zemi šejk do něj kopne a povídá ZMRZNUL HAJZL
Naposledy editováno 23.07.2009 19:06:17
Chvilku jsem ji měl a nijak zvlášť netopila - věřím že právě díky neoriginálním svodům a koncovkám. Ale pokud je to tak drastické jak uvádíš..., nebude to vlastnost, spíš tam bude nějaká závada. Je to potřeba lépe odizolovat, rozhodně ne hliníkovým plechem atp., jak se tu zmiňovalo, ten teplo jen lépe převede, ale nějakým termmoizolačním plastem, pěnou nebo tak, spíš je to otázka pro servis.
Naposledy editováno 24.07.2009 14:41:01
Takže minimálně teoreticky by laufy bez katalyzátoru měly pomoct. Prakticky to lidi co katalyzátor vykuchali obvykle potvrzují.
Jak na to?
Pár způsobů je.
Pro majetné:
Změnit komlpetně vífukový sistém. jako staré R1
Uznávám, že pod podsedlovkou vznikné prázdné místo.
Ani design není nic moc, ale netpí to do zadnice!!!
Pro obyčejné:
Holt pod podsedlovku musí nacpat azbest a hliníkové
,,plechy,, pro odvod tepla.
Já mám starou dobrou ZX 10 R (05) tak nemusím nic žešit.
Jestli to topi tak,ze na tom nedokazes temer sedet,tak je tam neco spatne,protoze tak hrozny to zase neni.. Minimalne ti tam chyby ten plast na origo koncovkach,asi proto,ze by pak nebyla videt samolepka Akrapovic
Rozpaluje to tam ten katalizator,takze jeho odstraneni urcite pomuze,a s otevrenyma koncovkama jeste vic... A nedela to jen Akrap,ale i spousta dalsich a ze statu to vujde na dost rozumny penize.
Ja to vymenil i se svodama a uz to nehreje
1 reakcí na tento příspěvek R1 výfuky pod sedlem alias upečená prdel!
mal som zx6r 2005 a tam som ani nevedle ze mam vyfuk pod sedadlom, teraz mam origi vyfuk a je to na prd , poradite mi nejaky rozumny vyfuk cena/zvuk a hlavne to hrianie? dajaky link diki
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35784 | Včera v 14:58 oxygen |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |