2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Anti>Při dnešních výkonech je to úplně jedno.Jenže lidi jsou čím dál rozežranější.Já to neřeším.Pro mě je důležitý záběr odspoda,a nahoře si to může vadnout jak chce.Přes šest tisíc nechodím.
Co ti taky u jednoválce zbývá1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
(nebo ze by to podle tvrzeni odborniku na prevodovce nezalezelo...? )
jinak jak psal jindra:
srovnani ZR550 a cb500
u cb mam pocit, jak to "strasne" taha za ruce, ale ten tachiometr lezl zoufale pomalu
proti tomu zephyr "vubec netahne" ale rychlost lezla o dost lip!
3 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
maxx10>Co ti taky u jednoválce zbývá
Mám tam ještě dva tisíce do červeného pole.Nejde o to,jaký mám k dispozici rozsah otáček,ale jaký je můj styl jízdy.V autě se taky nehnu nad tři,i když mohu do pěti a půl.Někoho prostě baví točit do omezovače,někdo má rád málo otáček.Patřím k těm druhým.
Jindra650>Nahanet vteriny nepotreba na to aby si clovek uzil kvality 4v az dvouvalec bude moct jet na nejvyssi kvalt na 2tis od bez cukani, tak koupim 2v, zatim pokazdy kdyz jsem na 2v jel, tak pokud jsem nedrzel ve meste skoro 4tis, tak jsem si malem vycinkal zuby ...s tim umrenim kroutaku jsem to asi precenil, ale vyuzitelny otacky jsou u menevalcu logicky mensi
pylot>Jindra650> A na kterympak dvouvalci jsi to jel? Kdyz si sednes na nejakyho velkoobemovyho choppera nebo MT01 tak muzes klidne na 2000 jezdit. Na R6 a podobnejch ctyrvalcich taky nemuzes jezdit na 4000 protoze je to tam mrtvy a ten motor trpi... Mujsis brat ohled taky na kategorie.
Srovnavejme srovnatelne - podobny objem tyhle velkoobjemovy motory maj cely otackovy spektrum uplne jinde a velky setrvacniky, dneska i vyvazovaky jen proto aby to lidem nevycinkalo zuby, lodni naftak se taky netoci vic jak 100ot/min a kriticky otacky ma treba na 150ot/min a pak uz to lita ven. Kdyz budes podtocenymu motoru davat plnej tak ti brzo zaklepe, to snad poznas, kdy je a kdy neni podtocenej motor a kolik ho zatezovat aby mu to nevadilo Autem taky jezdis na 4tis ot treba v tom meste, kdyz jde o to jen tak popojizdet? Jinak co je na R6 tak mrtvyho pod 4tis? Na 3tis to ma mam dojem kolem 35Nm mam dojem, to je malo(trinda ma 36Nm max nekde ve 4tis ot)? Neni to nejvic, ale ten motor ma vyuzitelny pasmo otacek pres 11tis, kdy proste nejak tahne aniz by to s nim rumplovalo, coz se o 2v at uz pullitry nebo treba vecko z transalpa moc rict neda
Naposledy editováno 05.02.2010 19:08:15
2 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Naposledy editováno 06.02.2010 00:47:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Jindra650>Milosek.m> nikdo ti to nebere, jak rikam, ten pocit tam je ....ja osobne bych bral do motorky sestivalec ale uz se dlouho takovy normalni nedelaj ...treba obdoba VR6 motoru do motorky, by bylo docela interesantni, sirkou by se rovnala 4v, panecku to by bylo
Si se vrátil zrovna z hospody ne,že tak fantazíruješ
Milosek.m>tak panove konecne vyzivnej clanek prechroupal jsem ho celej a koukam ze tu na masinach litaj celkem intoši, kdyz sem videl to počítáni s abecedou(FCE) ale i tak to pro me nic nemeni ,ze v2 byt jen pocitove jede, mi je sympatyctejsi a prijemnejsi nez r4 ,
Tak tak Milošku,pravdu máš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
kury72>Když už šestiválec,tak HONDA CBX1000
CBX je spis pro potechu oka se svym extremne sirokym vzduchacem, kawa je takova dokonalejsi mi prijde, kompaktnejsi motor, tuzsi vidlice i ram(CBX ma otevreny s nosnym motorem).
Dargas> Na FGR se vyserem, 2,5L V6 nechci meli udelat treba 13ku nebo 15ku, byl by to daleko mensi motor ktery by vic zaujal ....viz tedka uverejneny koncept BMW 1600
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
2 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR
Toť vše.
AlePozor>Taky musím něco béknout!
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR
Toť vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
AlePozor>Taky musím něco béknout!
Jediné co uznávám jsou KW. A při kolika otáčkách je dosáhnu.
Koně byli zavedeny proto, aby zákazníka ,,mystifikovaly,,
že má silnější stroj než je skutečnost.
Koně najdete na všech nákladních automobilech
např. MAN 430 -) (koní ne KW)
Ale to jsem nepatří TIR
Toť vše.
je zajímavý, že krouticí moment ti neva. a přitom se to správně jmenuje točivý moment.
ale koně a krouťák jsou koně a krouťák
Dargas>je zajímavý, že krouticí moment ti neva. a přitom se to správně jmenuje točivý moment.
ale koně a krouťák jsou koně a krouťák
jj, kroutak akorat krouti traverzu (podle spravny terminologie) vlastne jedinej duvod, proc se i u "kroutaku" nepouziva jednotka lb.ft podobne jako k u vykonu je to, ze 1lb.ft=1,356Nm a tak to neni tak pritazlivy jako vyjadrovat vykon v konich